13 August ora 04:30
Autor POV:
"D-D-DREAM,NU PLECA!AM NEVOIE DE TINE!"
Se aude glasul lui George,dar cine să-l audă?Singur într-o casă mare, fără nicio urmă de viață.
George POV:
"DREAM!"mă trezesc din somn țipând-uii numele din nou...
E liniște.Mă duc la geam să aud cântecul stropilor de ploaie.Mă gândesc la el....Am încercat să-l uit,dar nu pot....
Mă duc la bucătărie, îmi i-au un cuțit și mă duc la baie.Am început self harm(a început să se taie).A plecat de o lună deja și nu pot să-mi iau gândul de la ce ar putea păți în război....
Îmi curăț rănile de sânge și mă duc în pat.Am adormit cu greu...
14 August ora 10:00
M-am trezit,am avut cea mai dureroasă senzație din cauza tăieturilor.Am nevoie de cineva să-mi fie alături...
Clay POV:
Am ajuns în Dream SMP,era război....
Am mers la cabana unde era prietenul meu care era pe moarte....Techno....
"TECHNO!"strig cu putere,nu știu mai exact dacă e de fericire pentru că ne revedem sau de tristețe fiindcă e pe moarte...
"DREAM, PRIETENE,CE FACI?"
"TECHNO, LASĂ PROSTIILE, EȘTI BINE?"
"DREAM,TIMPUL MEU AICI A EXPIRAT,DAR SUNT BINE,VREAU CA TU SĂ AI TOT BINELE DIN LUME ȘI TUPEUL SĂ TRECI MAI DEPARTE..."
"TECHNOBLADE,TACI! EȘTI PREA TÂNĂR PENTRU A PLECA....!"
"NU SUNT....,AM LĂSAT UN BILEȚEL LA MINE ÎN CHEST,CITIȚI-L."
"TECHNO-"
Nu am apucat să mai spun nimic...capul ia căzut pe pat și ochii i s-au închis....s-a dus....
"TECHNO,TECHNO TE ROG RĂMÂI, EȘTI CEL MAI BUN DINTRE NOI ȘI EȘTI PREA TÂNĂR!"țip,nu mă aude decât Sapnap.....
Am ieșit afară,am țipat cât m-au ținut plămânii, toți erau atenți...
'UITAȚI CE-AȚI FĂCUT! TECHNOBLADE E MORT,DIN CAUZA VOASTRĂ, UITAȚI CE-AȚI FĂCUT!"
Nu mai aveam aer,nu părea să le pese multora,altora au început să le apără lacrimile de tristețe.
Am oprit pentru un timp războiul,pentru a construi o statuie unui erou adevărat.I-am făcut o înmormântare cum se cuvine, l-am băgat în sicriu din aur și i-am pus toate diamantele și nethrite-ul.
"NU MAI PLÂNGE AMICE,TOTUL VA FI BINE, ÎȚI PROMIT.E ÎNCĂ AICI, ÎL SIMT, POȚI SĂ-L SIMȚI? mă îndeamnă glasul moale a lui Sapnap.
"DA,POT,MERSI SAP"
"ORICÂND BUDDY"
Am mers acasă,am luat tot ce era mai bun, și am jurat pe viață mea că voi proteja onoarea lui Techno cu propria mea onoare.
Sapnap POV:
O să-i spun că plec în Calea Lactee la Karl.Are nevoie de mine....
"DREAM,TREBUIE SĂ-ȚI SPUN CEVA"
"CE ESTE?"
"MĂ DUC ÎNAPOI ÎN CALEA LACTEE SĂ STAU CU KARL, RĂZBOIUL E PE TERMINATE IAR
PORTALUL O SĂ SE ÎNCHIDĂ SĂPTĂMÂNA VIITOARE..."
".... DU-TE,STAU EU LA RĂZBOI,CHIAR DACĂ VREAU SĂ-L VĂD AȘA DE TARE...."
"YO SURE?"
"YAH"
Clay POV:
Am rămas aici, în război,Sapnap pleacă iar noi ne luptăm.Nu cred că o să-l mai revăd pe George vreodată....
George POV:
A mai rămas o singură persoană....Nick...
O să-l sun să văd ce face...
Mi-e dor de prietenia noastră....
Autor POV:
(Ați citit Flowers from 1970?
Nu mai e:
În același cameră, în aceași casă
George Davidson și Clay Dream s-au iubit 50 de ani distanță.
E:
În același an,timp, oră,loc
George Davidson și Clay Dream s-au iubit o galaxie distanță....Pov POV:
6 ani mai târziu ....
Dream nu s-a întors (încă, nu-mi săriți în cap)
George are o iubită(bi).S-a împăcat cu Nick și s-a reîntâlnit cu Karl (erau colegi de liceu și cei mai buni prieteni aparent)
George nu la uitat pe Clay, încă se tăia dar iubita sa nu știa.
George de fapt nu o iubea...
Clay era trist și singur,mereu vorbind cu mormântul celui mai bun prieten al său,Techno.
Îi era dor de George și Sapnap.Geroge POV:
"HEY,SARAH!" (Sarah=iubi buby)
"HEY, GOGY! S-A ÎNTÂMPLAT CEVA?"
"NU,DOAR VOIAM SĂ-ȚI SPUN CĂ O SĂ MERG LA O PLIMBARE,VREI SĂ VI CU MINE?"
"SCUZE IUBIRE,NU POT,TREBUIE SĂ MERG SĂ O VIZITEZ PE MAMA"
"OH,BINE, PĂI,PA!"
"PA!"Am ieșit la o plimbare să mă eliberez, încă mă gândesc la el și îmi este foarte dor de el.
Am luat înghețată și m-am pus pe o bancă unde mă uitam la fundalul telefonului meu,cu
lacrimi în ochi:Fundalul:
Mi-am șters lacrimile din ochi și am mers mai departe.
Pe o bancă era un băiat blond cu ochii verzi care se uita atent în telefonul său...
M-am dus mai aproape.
Era....Clay?!....________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Hey,nou capitol aparent...
EzyelenaNotfound ma pus să îl aduc înapoi pe Clay că dacă nu mă bate :(.
Nu am nimic special de zic doar că Sarah arată așa:(Scuze pt greșeli)
Ok,pa
832 de cuvinte
CITEȘTI
My new pet//Dnf 🏳️🌈
De TodoGeorge,un brunet care trecea de la o petrecere,salvase o pisică de la moarte,ceea ce nu știa George,era că aceea pisică îi va schimba viața 🤫