Dazai-
Dazai intihara oldukça meilli, ciddiyetle âlâkası olmayan öngörüsü mükemmel olan oldukça da güçlü olan şirin bir karakterdir( öznel olarak şirin). Dikkat mini spo: Dazai aynı sırada eski bir liman mafyası üyesi ve şu anda silahlı dedektiflik ofisinde çalışıyor yani liman mafyasının düşmanı. Ve Chuuya ile de oradan tanışıyorlar. Chuuya onun (zorla da olsa) ortağıydı.Yetenek:başkasının yeteneğini bir süreliğine silebilme.
Chuuya-
Chuuya biraz kısa boylu bir karakter hatta Dazai de fırsat buldukça Chuuya ile bu konuda dalga geçer. Ama Chuuya kısa olmasına ramen aşırı güçlü bir karakter ve gücünü serbest bıraktığında gerçekten akıl sağlığını kaybediyor gibi. Onu sadece Dazai'ın yeteneği durdurabiliyor eğer durmazsa ölene kadar akıl sağlığı gitmiş bir şekilde sağa sola saldırıyor.Yetenek: yerçekimi kontrolü ama tüm detaylarıyla yani Uraraka gibi sadece hafifletmiyor yerçekimi ne yapabilirse Chuuya da yapabiliyor.
Rin( yani sen )-
Bu karakteri hikayeye ben ekliyorum orjinal bungou stray dogs ta yok yani bitirmeyen ve izlemeyen varsa diye söyliyeyim. Rin hayattan sıkılmış ve kendine heyecan arayan bir ajandır. Fakat ajanlığını aktif bir şekilde yapamaz ona yıllardır görev verilmez. Bu yüzden görevini kendisi alması gerektiğini düşünüp silahlı dedektif ajansına tek görevlik çalışan alınıp alınamayacağını sorduktan sonra Dazai-kun'un ast'ı olarak tek görevlik işe girer görevi liman mafyasına katılıp Chuuya Nakahara ile ilgili bilgi toplamaktır. Heyecan arayan karakterimiz heyecan arasa bile çabuk heyecanlanan bir tip değildir her ihtimale karşı her zaman soğuk kanlılığını korur.Yetenek:uyku salgısı. Rin'in uyku salgısı 5 kere alkışladığında ortaya çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai vs. Chuuya
Fanfictionşu ikisi sürekli kavga mı edecekler? yoksa sonunda güçlerini birleştirdiklerinde ne kadar güçlü olduklarını anlayabilecekler mi? hadi bi bakalım!