Kunikida- Son zamanlardaki olaylardan dolayı liman mafyası ile düşmanlığımız neredeyse unutulmuş durumda.
Dazai- Kunikida-kun lafı resmen ağzımdan aldın derdim amaaa. Çoktan karar verdim bile. Oraya bir ajan sokmalıyız. Ofisteki herkesi tanıyorlar bu yüzden tek görevlik bir çalışana ihtiyacımız var değil mi?
Kunikida- Dazai kendi ken...
Dazai- Kunikida-kun laf bölmek çok ayıp bir şeydir.
Kunikida-sen benim lafımı bölüyorsun zaten.
Dazai-herneyse Kunikida-kun seni affettim. İşte tek görevlik bir çalışana ihtiyacımız olduğundan bende hemen başkana haber verdim. Ve şansımıza birkaç gün önce tek görevlik bir ajan başvuru yapmış. Bugün de sınava girecek!Atsushi- Neeee!!! ama Dazai-san hazırlık yapmamız gerekmez mi?
Dazai- ha o mu gerek yok bizimkiler alışkın zaten. Tanizaki, Naomi hazırlanın yeni bir çalışan sınavı yapacağız.
Tanizaki- Naomi göreve hazırlanmamız lazım sonra da bana sarılabilirsin.
Naomi- ama oni-samacığım sonra da sana rahat rahat sarılamıyorum kiii.
Tanizaki- sınav yapacakmışız ayrıca söz veriyorum sonra sarılmana izin vereceğim.
Naomi- yuppii!!! Neyse hadi o zaman yerlerimizi alıp şu sınav işini halledelim oni-sama.
Tanizaki- Dazai-san biz hazırız.
Dazai- tamaaam bende arayayım o zaman kızı. Merhaba benimle çifte inti...
Kunikida telefonu elinden alırKunikida- merhabalar hanımefendi ben ajanstan Kunikida Doppo. Ajansa gelebilirsiniz konumu Dazai ile konuşmuşsunuzdur değil mi? Bu arada adınız soyadınız nedir?
Rin- ben Rin Himiko. Evet adresi Dazai-san ile konuştum. Hazırlanıp geliyorum.
Kunikida-iyi günler.
Rin- iyi günler.
Dazai-Kunikida-kuuun neden telefonu elimden alıyorsuun???
Kunikida-Dazai delirdin mi sen çalışanlara intihar intihar diye diye ürkütüyorsun ofisin altındaki kafe senin yüzünden birsürü çalışan kaybetti zaten ofisinde senin yüzünden çalışan kaybetmesine izin vermem!!!
Dazai- Kunikida-kun çok ciddisin Rin-san bile senin kadar ciddi değil
Kunikida- her neyse ben bununla uğraşarak delirmeyeceğim. Tanizaki hazır mısınız?
Tanizaki-biz hazırız sahte bomba da tamam.
Kapı çalar.
Rin- merhaba sahte bombayı kapatabilirim isterseniz. Tanizaki-san sınav olduğundan dolayı sizi bombayı ve Naomi-san'ı bırakmanız için ikna etmem gerekiyor mu yoksa sınavı anlama yeteneğimle de geçebiliyor muyum?
Dazai- selam Rin-san sınavı anlamışsın demek?
Rin-ben ajanım dedektif değilim dedektifler olan şeyleri araştırır bense olabilecek herşeyi.
Dazai- hmm yeterli bir cevap bence. Başkan bizi kameradan izliyordu soralım bakalım. Başkan sizce Rin-san sınavı geçti mi?
Birkaç dakika bekledikten sonra başkan içeriye girer ve Rin-san bence geçti ajanlığını layığıyla yapabiliyor belli ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai vs. Chuuya
Fanficşu ikisi sürekli kavga mı edecekler? yoksa sonunda güçlerini birleştirdiklerinde ne kadar güçlü olduklarını anlayabilecekler mi? hadi bi bakalım!