Merhabalar.Multimediada Güneş'in kıyafeti var.Bu arada votelemeyi unutmayın.Sizi seviyorum:-) :-)
Sabah kalktığımda Pelin'in ayaklarını gördüm karsimda. Hala uyuyordu.Uyandırmak için ayağını gıdıkladım.Karnıma tekme attı.Üzerine çıktım ve gıdıklama ya başladım.O da uyandı ve beni gıdıklama ya başladı.Annenin sesiyle toparlandı.Kızlar,uyandıysanız ellerinizi yüzünüzü yıkayıp kahvaltıya gelin.dedi.Hemen yüzünüzü yikayıp kahavaltımızı yaptık.Gezme vakti gelmişti.Odamıza geçip üzeri izi değiştirdik.Ben kot dar paça pantolon,üzerine beyaz salaş bir gömlek ve koyu yeşil yarım kol kaşe kaban giydi.Altına ten rengi stilettolarımı giydim.Saçlarını at kuyruğu yaptım.Pelin ise İspanyol paça pantolon ve bluz giymişti.Altına da kalın topuk bir ayakkabı giydi.Evden çıktık ve önce göle gittik.Oradan alışveriş merkezine gittik.Pelin birkaç tane kıyafet beğendi.Kabine girdi denemek için.Birden biri ağzımı kapattı.Çığlık atmaya çalıştım,atamadım.Emre ydi.Pelin'i takip etmiş şerefsiz.Beni kimse görmeden kabine soktu.Korkudan ne yapacağını bilmiyordum.Gözümden süzülen yaşların farkında değildim.Seni çok özledim güzelim.Neden bana haber vermedin taşınırken.Ama bundan sonra hep birlikte olacağız sevgilim.dedi.Ben senin sevgilin falan değilim.Lanet olası,pislik! dedim bağırarak.Aaa ağlama ama güzelim.Hiç yakışmıyo ağlamak sana.Üzülürüm bak.dedi ve kahkaha atmaya başladı.Adi pislik.Ne istiyorsun benden.Bırak artık peşimi.dedim.Pelin beni duymuştu.Hemen güvenliğe haber verdi ve mağazadan attılar Emre yi.Mağaza görevlileri sakinleşmem için su getirdiler bana.Pelin kendini suçluyordu.Hepsi benim suçum,benim yüzümden oldu.diye.Pelin,canım arkadaşım.Kimse bilemezdi böyle olacağını.Senin hiçbir suçun yok.Lütfen artık kendini suçlamayı bırak.deyip Pelin'i de biraz sakinleştirdim.Mağazadan çıkıp hemen taksiye bindik.Eve döndük.An neme birşey söylemeden odamıza geçtik.Dayanamayıp ağlamaya başladım.Pelin de beni öyle görünce ağlamaya başladı.Biz pelin le böyleyız.Hangi iz ağlasa hemen diğeri de ağlardı.Selim'e anlatmam gerekiyordu.Ama başı belaya girerdi.Emre tam bir psikopat.Ne yapacağı belli olmaz.Tam herşey yolunda gidiyor derken bir bu eksikti.O da oldu.Bu gece benim için hiç iyi olmayacak.Çünkü Emre her an her delikten çıkabilir.Çok korkuyorum.Sanırım bundan sonra daha güvenli olmam gerekecek.