Sabah alarmı sesiyle uykudan uyandım.Çok heyecanlıydım.Kısa bir ve dadan sonra bavulumu alıp arabaya bindim.Beni babam bıraktı okula.Onunla da ve da ulaştıktan sonra koşa koşa Aslının yanına gittim.Selim de oradaydı."Yüzünde güller açıyor"dedi.Aslı ile göz göze geldik."evet.Çok heyecanlıyım."dedim.Otobüse bin dik.Aslı ile ben oturdum.Selim de Ahmet arkadaşının yanındaydı.Birbirimizi göre biliyorduk.Yan tarafımızda oturuyordu.İzmir'e gidene kadar uyumuşum.Aslının sesiyle uyandım."Güneş hanım artık uyansanız iyi olur." Gözlerimi açtım ve İzmir'deydik."Ben tüm yol boyunca büyüdüm mu?" Diye sordum sersem bir ifadeyle."Evet canım.Sen uyudun Selim de tüm yol boyunca seni izledi."dedi."Ne!Beni mi izledi? Olamaz rezil oldum" "Ne saçmalıyorsun kızım sen.Bakışlarını görünen lazımdı." Odaya girdik.İki saat dinlendikten sonra üzerime rahat birşeyler giyip sahile indim.Tüm yol boyunca uyursam böyle olurdu işte.Dalgalar ayaklarına vururken karşıdan Selimin geldiğini gördüm.Bana doğru yaklaştı.Deniz aramızda kalmıştı,dalgalar ayaklarımıza vuruyordu,güneş batı yordu.Selim birden ellerimi tuttu."Seni ilk gördüğüm günden beri aklımdan çıkmıyorsun.Daha fazla sana hasret yaşamak istemiyorum.Sen gecemr doğan güneşimsin.Seni seviyorum."dedi.Ne yapacağını bilmeden boynuna sarıldım.Farkında değilim."Ben de seni seviyorum.Seni ilk gördüğüm günden beri aklımdasın.İlk karşılaştığımızda seni bir daha görenek diye çok korktum."Güneş batı yordu."Çok güzelsin.Güneş saçların da parlıyor,gözlerimi anlamıyorum."dedi.Ben ise sadece teşekkür edebildim. El ele tutuşup denizin dalgasıyla ve güneş batmasıyla sahilde yürüdük.Biz artık sevgili mi olmuştuk? Sanırım evet."seni hiç bırakmayacağım,ömrümün sonuna kadar seni seveceğim" dedi."Ömrümün sonuna kadar Seninim." diye karşılık verdim.Beni odama kadar bıraktı."iyi uykular güneş im" "sana da iyi geceler" deyip içeri girdim.Aslı uyanmıştı."kimdi o?" diye sordu."Selim di"dedim."Nerdeydiniz?" " Sahilde yürüyordum,karşıdan Selimin geldiğini gördüm.Bana doğru yaklaştı ve ellerimi tüttu.Beni sevdiğini söyledi." "Ne!Seni sevdiğini mi söyledi? İnanmıyorum. Eeee sen ne yaptın?" "Birden boynuna sârıldım ve ben de seni seviyorum"dedim."Kızım çok romantik yaa.Ben sana demiştım" 'Herşey güneş batarken başladı sahilde el ele yürüdük ve beni hiç bırakmayacağını söyledi." Aslı ile konuşurken uyuyakalmışız.Sabah kalktığımda yanımda bir gül ve bir not vardı."Günaydın prenses,yine çok güzelsin.seni seviyorum." Yazıyordu."Selim yaaaaa "demişim.Bir hafta böyunca hep birlikteydik.Aslı ve Ahmet te bizimle birlikteydi.Artık Bolu'ya dönme vâkti gelmişti.otobüse bindik.Ben selim le Aslı da Ahmet le oturdu.Onlar da birbirlerinden hoşlanıyor gibiydi.Yola çıktık.Omzuna bâşımı koydum ve elini tuttum.Tüm yol boyunca omzunda uyumuşum.Uyandığımda "çok guzel uyuyordun"dedi birden."sen ben mi izledin"dedim kızgin bir ifadeyle."O kadar güzel uyuyordun ki gözlerimi alamadım"dedi.Otobüsten indik.Selim bıraktı beni eve.Ahmet de Aslı yı bırakmıştı.Vedalaşıp eve girdim.Gece Selim'den mesaj geldi"Beyaz bir güvercin yolluyorum sana,kanatlarında mutluluk,yüreğinde sevgi ve sadakat,kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü .Yanağını uzat"yazıyordu.Deli ya.Bende iyi geceler mesajı atıp uyudum.
İşte multimediada gördüğünüz gibi herşey güneş batmasıyla başladı...