Merhaba arkadaşlar.Biraz gecikti.Kusura bakmayın.Multimediada Güneş var.Votelerseniz çok mutlu olurum.İyi okumalar:-) :-) :-)
Yeni bir sabaha merhaba.Bugün İstanbul'dan Pelin gelecek.Henüz Selim le aramda olan iliskiyi bilmiyor.Sürpriz yapacağım ona.Babam evde olmadığı için Pelin'i havaalanından alamayacağım.Tek gitmeme izin yok.Çünkü havaalanı biraz uzak.Onun için havaalanına taksi göndereceğim.Pelin'i o kadar çok özledim ki anlatamam.Kapı çaldı.Peliiiinn.diye çığlık atarak kapıya koştum.Kapıyı açtığında Pelin karşımdaydı.Hemen boynuna atladı.Sımsıkı sarıldık birbirimize.Beni içeriye almayacak mısın? diye sordu birden.Çok özlemişim,hasret gidermekten unutmuşum.Girsene.dedim.Pelin annemle de öpüştükten sonra üzerini
değiştirdi ve odama geçtik.Bana ilk sorduğu soru Selim le nasıl gidiyor? oldu.Halbuki Pelin ,Selim le ara da olan ilişkiyi bilmiyordu.Pelin inanmayacaksın ama biz sevgili olduk. dedim.Ne! Nasıl? Ne zaman? Benim neden haberim yok? dedi şaşkın bir ifadeyle.Dur bi,sakin ol.Sana sürpriz yapmak istedim.Bolu'ya gelmeni bekledim.dedim.Eee nasıl oldu? Çatlatma da anlat hadi.dedi.Tamam,sakin ol.Anlatıyorum.İzmir'e tatile gitmiştik okulca. Tüm yol boyunca uyumuşum ben.O da beni izlemiş.İzmir'e gittiğimizde akşama doğru sahilde yürüyordum.Karşıdan Selim'in geldiğini gördüm.Bana doğru yaklaştı.Bir süre gözlerine baktıktan sonra ellerimi tuttu ve beni sevdiğini söyledi.dedim.Eee sen ne yaptın.dedi Pelin.Birden boynuna sarıldı ve bende onu sevdiğimi söyledim. dedim.İnanmıyorum kızım ya.Hemen tanışma gerekiyor.dedi.Tamam tamam ,tanışırsın. Sen İstanbul'dan haber ver.Ne var ne yok? dedim.Sorma Güneş.Senin eski belalın Emre.Beni sıkıştırdı geçen gün.Seni sordu.Nereye taşındığınızı.Ben Güneş le küsüm deyip geçiştirdim.Beni tehdit etti sonra gitti.dedi.O pislik sana birşey yapmadı değil mi? Hem sen neden bana söylemedin?dedim kızgın bir ifadeyle.Söylesem ne değişecekti sanki.Elinden ne gelebilirdi ki sonuçta.Bende senin moralini bozmak istemedim.Geçti gitti zaten.Boşver.dedi.Sen de haklısın ama bundan sonra böyle birşey olduğunda mutlaka haberim olacak,tamam mı?dedim.Tamam dedi.Bu kadar mı ?Hadi anlat! Var mı hoşlandığın birisi?dedim.Henüz yok ama bugün havaalanında bir tane çocuk vardı.Biraz ukâlaydı.Ama çok yakışıklıydı.Benim bineceğim taksiye binmeye çalıştı.Şapşal şey.Ama kazanan ben oldum.Biraz sert davrandım,o da korktu sanırım dedi.Pelin hanım aşık olmuş,Geçmiş olsun dedim.Ne alakası var canım.Sadece kötü bir karşılaşma oldu.Hem bi daha nerden göreceğim zaten.dedi.Bende öyle diyordum.Bak aynı sınıftayız.dedim.Neyse Selim le ne zaman tanısı yorum?dedi.Sabret biraz.Bir hafta boyunca burdasın.Yarın Bolu'yu gezer iz.Diğer gün tanışırsın.Olmaz mı?dedim.Olur.Seninle böyle uzun uzun sohbet etmeyi çok özlemişim,canım arkadaşım.dedi.Bende hemen boynuna sarıldım.Tam o anda mesaj geldi.Seninki yine dur amacı sanırım.dedi.Gerçekten Selim'dendi mesaj.Yaşamak özlemsiz,özlem sevgisiz,sevgi sensiz olmaz.Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil,sensizken bile seninle olabilmektir...Şimdi yanında değilim belki ama özlemin sevgim hep seninle...Seni seviyorum.Tam cevap gönderecektim ki bir mesaj daha Ya gözlerin aklımda,ya da aklım adında ,ya hayalin karşımda,ya sesin kulağımda,ya ben çıldırıyorum,ya da çok seviyorum,ya sevmek çok güzel ya da sevilen çok özel...yazıyordu.Hemen cevap yazdım Belki gözlerimin baktığı yerde değilsin ama bil ki gözlerimin daldigı yerdesin.Hayat derin bir uyku ise gördüğüm en güzel rüya sensin.İyi geceler sevgilim.dedim ve gönderdim. Çok romantikmiş kızım bu .Gönderdiği mesajlara baksana.dedi Pelin.Sende ona gerçekten güven eli miyim?Daha tam olarak tanımıyorum.Kendini bana çok alıştırdı.Ondan vazgeçemiyorum.dedim üzgün bir ifadeyle.Canım arkadaşım benim.Bunu kalbine sorsan daha iyi olur.Ama kötü bir çocuğa benzemiyor.Gerçekten seviyor bence seni.dedi.Biraz olsun rahatlamıştım.Sadece kafamda Emre aptalı vardı.Ya beni bulursa o zaman naparım ben.Ben hiçbir zaman onunla birlikte olmadım .Sadece o hep benim peşimdeydi.Saat çok geç olmuş. Pelin'in yatagını hazirlayıp yattık.Pelin le eskiden de hep karşılıklı yatardık.Uyumadan hep birbirimize bakardı.Yine öyle oldu.Ama bu sefer dayanamayıp Pelin hemen yanıma geldi ve beraber uyuduk.