Nu,nu s-a intamplat acum mult timp. Acum doua saptamani mama a incercat sa ma omoare.Totul a inceput in seara de 12 septembrie.Ca de obicei sosisem acasa pe la sapte si jumatate.Mama statea tolanita pe canapea uitandu-se la televizor.Am salutat-o dupa care m-am dus in camera mea.Mai tarziu a ajuns si tata,atunci a inceput obisnuita cearta.Tipau unul la altul de parca faceau parte dintr-un concurs,care tipa cel mai tare castiga,cel care injura mai mult avea puncte bonus.Dar de data asta tata a renuntat,s-a dat batut.Si-a strans lucrurile si a plecat,a plecat lasandu-ma singur cu mama.Nu a durat mult pana cand a dat gata trei sticle de bere,iar iadul pentru mine a inceput.Eram proptit de usa ascultand sunetele pasilor ei.Se apropria din ce in ce mai mult de usa camerei mele.M-am asigurat ca usa era inchisa,nu doar din broasca ci si din zavoarele pe care le instalasem pentru cazuri de genul asta.
M-am miscat incet pe podeaua rece a camerei mele pana cand am ajuns in ascunzatoarea mea,se afla intre pat si noptiera,daca reusea sa intre si ma gasea puteam sa fug inspre usa sau sa ii dau o lovitura destul de puternica pentru a o ameti cateva minute.Bataile in usa au inceput incet ,dar se repetau constant.Dupa care au inceput sa se transforme in izbituri,un sunet a ceva spargandu-se,probabil o sticla pe care o aruncase in usa.Pasii s-au departat.Atunci m-a fulgerat ,balconul ,nu aveam cum sa il inchid si era conectat la camera mamei.Am dat sa ma ridic si sa il blochez cumva,dar era prea tarziu,ea deja ajunsese in fata lui,m-am scufundat in intuneric,sperand ca nu ma va gasi.Usa balconului s-a deschis cu un scartait subtire si enervant.Mi-am intins incet mana sub pat atingand usor bata de lemn.Un fluierat familiar mi-a sfarsit sperantele ca aveam sa scap.O notificare nenorocita aparuse pe ecranul telefonului facandu-l sa se deschida.Ecranul nu a stat deschis pentru mult timp,dar a fost indeajuns pentru ca ea sa ma vada.Fara nici o ezitare,fara nici un cuvant s-a apropriat de mine apucandu-mi gatul cu mainile sale.In disperare am inceput sa ma zbat.
-Daca nu erai tu,daca nu erai tu.El inca m-ar fi iubit!a strigat mama strangandu-mi gatul din ce in ce mai tare.
Respiratia mi-se taia usor,incepeam sa gafai tragand ultimele guri de aer in mine.Zbatutul nu ajuta la nimic.Am apucat bata si cu putina putere pe care o mai aveam,i-am lovit fruntea.S-a dat de pe mine indepartandu-se si tinandu-si mainile in locul unde o lovisem.M-am ridicat cat de repede puteam si am deschis usa,navalind pe scari,unde din neatentie ,poate si din vina faptului ca ameteala pusese stapanire pe mine,am cazut rostogolindu-ma pe ele,oprindu-ma in peretele holului.Stropi fierbinti de sange au cazut pe podea,fara sa mai stau sa-mi revin mi-am recapatat repede echilibrul si am dat goana inspre usa.Inca putin si avea sa scap,dar soarta nu e atat de darnica.
Mama a aparut in spatele meu si m-a prins de umeri,tintuindu-ma la perete.-Arati exact ca nenorocitul ala,de ce arati asa ! s-a rastit brusc facandu-ma sa tresar.
A scos din buzunar o foarfeca si a incheput sa ma injunghie marind numarul de ranii pe care le aveam,sangele acoperise majoritatea podelei din jurul nostru.Sufletul mi-a parasit corpul,apoi m-am intors in beci am revenit cu o ranga de asemenea cu un nou trup.Cateva minute nu am actionat,decat am privit cum mama ma injunghia apoi am omorat-o si mi-am ingropat corpul,corpul geamanului meu.
Pentru cei care nu au inteles,eu zic ca sunt multi fiindca finalu ii ciudat.Personajul principal a avut un frate geaman care a murit din cauza unui atac de inima nu acum mult timp,dar i-a pastrat corpul in beci,la final cand celalat trup "moare" il poseda pe cel al fratelui sau.
CITEȘTI
Small Stories
Short StoryCartea este categorizata ca fiind "terminata" fiindca capitolele nu au legatura intre ele.