Cocorul

344 24 1
                                    

Un baiat se plimba prin imprejurimi.Intr-o zi in timp ce se plimba in jurul unui parau a vazut un cocor al carui picior era prins intruna dintre capcanele lui.I-se facu mila de ea si ii dadu drumul.Cocorul isi lua zborul ,vantul parca il inalta,in timpul zborului acesta se invarti de trei ori de parca i-ar fi multumit.

In noaptea aceea se pusese un viscol si incepuse sa ninga.La usa baiatului apare o fata.Care il intreaba daca poate sa stea la el pentru o noapte.

Baiatul se indragosteste de fata si o intreaba daca vrea sa ramana aici.Ea ii accepta propunerea si locuieste cu el.

Dupa cateva luni baiatul ii spune fetei ca o iubeste,iar aceasta ii spune ca simte la fel.

Uneori baiatul o complimenta:

-Vocea ta e superba atunci cand canti e de parca totul ar fi scaldat in razele soarelui in jurul tau.

Iar fata il intreba:

-Daca intr-o zi nu v-oi mai avea vocea asta,ma vei iubi la fel de mult?

Baiatul a luat-o in brate si i-a raspuns:

-Dar,desigur chiar si asa te voi iubi intotdeauna.

In alta zi:

Baiatul statea cu capul in poala fetei odihnindu-se in timp ce aceeasta se juca cu parul lui.

-Parul tau e superb, a zis baiatul apucandu-i o suvita.

-Dar,daca intr-o zi nu voi mai avea acest par ce tu il iubesti atat de mult.Ma vei iubi,la fel de mult cum o faci si acum?

-Desigur,a zis baiatul punandu-si mana pe fata ei,te voi iubi la fel de mult cum o fac acum.

Anii trec,iar baiatul se imbolnaveste.Medicamentele erau prea scumpe,dar fata isi sacrifica sanatatea si reuseste sa cumpere medicamentele.Dar era prea tarziu sa isi mai faca efectul.

Fata incepe sa planga si se aseaza langa el intrebandu-l:

-Daca intr-o zi nu v-oi mai fi om,ma vei iubi la fel de mult ca acum?intreaba ea printre lacrimi.

Baiatul se ridica si o imbratiseaza pentru ultima data spunandu-i duios la ureche:

-Dar,desigur chiar si atunci te voi iubi si mai mult,a zis el bland.Nu am uitat niciodata acel cocor de langa parau,inca nu am uitat si nu voi uita.I-a luat in mana degetele ranite si i le-a sarutat.

-Te voi iubi mereu,micul meu cocor,i-a zis el incet aducand-o mai aproape de el.

N-am nici o idee cum e cocor la feminin.Stie careva?Cocorita...cococo....coconeata...cocoruca..cocoruta...cocowi-fi...cocotv...

Povestea e inspirata din cantecul lui Rin si Len :"Seasonal Feathers"

Small StoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum