Na na na na na na batman

113 16 1
                                    

  -Se spune că mintea are patru uși.

 Prima e uşa somnului.Ceea ce semnifică trecerea timpului,care ne îndepărtează de ceea ce ne-a făcut să suferim.Când cineva e rănit,de asemenea când aude o veste îngrozitoare se întâmplă adesea să leşine.Acesta este un fel al minţii de a-se proteja de durere în primul prag.

-Somnul nu mă va scăpa de ce sunt acum.De fiecare dată când mă trezesc sper că totul a fost un vis că nimic din toate astea nu s-au întâmplat sau că voi scapa viu din asta.

 A doua e uşa uitării.Unele răni,amintiri sunt pur şi simplu prea dureroase pentru a fi uitate.Zicala "timpul le vindecă pe toate" e o minciună.Timpul vindecă aproape toate raniile,nu pe toate.Pe unele dintre ele le ascunde undeva adânc în interiorul minţi noastre,dar unele se întorc reamintindu-ne de cele întâmplate.

 -Doar pe ale mele nu.Nu e ceva ce poate fi uitat sau vindecat.

 A treia uşa e nebunia.Câteodată se întampla ca mintea să primească o lovitură puternică atât de oribilă încat se ascunde în demenţa.Uneori ,realitatea înseamna numai durere,iar pentru a scăpa de durere mintea trebuie să lase realitatea in urma.

- De ce nu pot pur şi simplu să uit totul?Să revin la viaţa de dinainte?Să las tot ce s-a întâmplat în urmă.

 Ultima, e uşa morţii.Ultimul mijloc prin care ai fi putut să scapi din acest iad.

-Nici moartea nu mă mai poate salva acum.Nici pe mine,nici pe ei.

-Taci odata si culcate,ti-am mai spus  ca nu esti  batman.

Small StoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum