🏮

245 16 11
                                    

Lalisa, okula vardığında yine 'mükemmel' müdürünün kızları bir kenara ayırdığını görünce onu boğma isteği geldi içinden.

Ama abisinin zaten bu işi halledeceğini bildiği için çok düşünmemeye karar verdi.

-

Tam olarak abisinin dediğini yaparak çıkışta müdürün yanına gitti. Odaya girer girmez değişik aynı zamanda fazlasıyla rahatsız eden bir koku dolaşıyodu etrafta. İçeri girdi ve ayakta bekledi Lalisa.

"Otursana tatlım şöyle niye ayakta duruyorsun?"

Lalisa, müdürün masasının önündeki karşılıklı olan ikili koltuğa oturdu sessiz adımlarının içinde.

"Ne için burada olduğunu biliyor musun?"

"Hayır."

"O zaman sana göstereyim."

Üstündeki ceketi hemen yan tarafında olan dörtlü askılığa astı. Yavaş ve sinsice Lalisa'ya yaklaştı.

Lalisa'nın tam arkasındayken omuzlarında ellerini gezdirdi yavaş yavaş. Lalisa'nın kalbi son derece hızlı atıyordu. Resmen sanki yerinden çıkacaktı. Sadece abisini bekliyordu şuan tek düşüncesi abisiydi.

Adam geldi ve ikili koltukların tam ortasında bulunan alçak masaya oturdu. Tam Lalisa'nın karşısına.

Yavaş yavaş o pis eller Lalisa'nın gömleğinin düğmelerini buldu ve açmaya başladı.

Lalisa, için şuan burada zaman çok yavaş akıyordu.

Adam, Lalisa'nın boynuna doğru yaklaştığı sırada kapı tıklama sesi geldi. Lalisa, abisinin olmasını diliyordu içinden.

Kapı bir anda açıldı ve içeriye doğru gelen kişi tanıdığı ama tam olarak çıkaramadığı bir sima'ydı.

"Neler oluyor burada?"








Kakeguruí 🀄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin