İlkbahar aylarındaydık. Hava her zaman ki gibi güneşli ve sıcaktı.
Bugün yeni okuluma gidiyorum.Hyakkaou Özel Akademisi Lisesi.
Okul hakkında benim hoşuma giden şeyler duydum ve zaten artık şuan ki okuluma devam edemeyeceğim gibi.
Lalisa, oturduğu yerden içinden kendi kendine konuşurken küçük bir kıkırdama sesi çıkardı.
"Neye gülüyorsun, ne oldu?"
Lalisa'nın kıkırdaması büyük bir kahkahaya dönüştü.
Sonunda sustu.
"Aklıma okulun müdürünü delik deşik ederek öldürdüğün geldi de abicim."
Kim Taehyung'ta bir kahkaha attı Lalisa'nın bu cümlesinin ardından.
-
Lalisa, sıkıldığı ve kendi fantezilerine uymayan okuluna gidiyordu her sabah olduğu gibi. Okula onu bırakması için özel adamlarından biri olan Leo onun kahvaltısını bitirip aşağı inmesini bekliyordu.
Yukarıda kahvaltı eden Lalisa ve Kim Taehyung karşılıklı oturuyorlardı uzun ve dopdolu olan masada. Lalisa, birisi hakkında konuşuyordu ama abisi ilk başta onu dikkatli dinlemiyordu.
"Abi, ciddi söylüyorum adam resmen seri tecavüzcü."
"Neyden bahsediyorsun yine Lalisa?"
"Bizim müdürü diyorum."
"Ne yaptı yine o piç?"
"Okul girişinde beğendiği kızları ayırıyor sonra da disiplin bahanesiyle odasına götürüyor."
"Ne?"
"Sonra onlar-"
"Tamam, anlatmana gerek yok gerisini tahmin edebiliyorum."
"Geçende beni odasına götürmeye çalıştı."
Kim Taehyung, elini masaya vurdu yumruğuyla.
Sakin olmaya çalışıp geri yerine oturdu.
"Bana neden daha önce bahsetmedin bundan?"
Kim Taehyung, özel korumasına eliyle işaret yaptı. Koruma Kim Taehyung'un telefonunu getirdi. Birisiyle yaklaşık 4 dakika mesajlaştıktan sonra konuştu.
"Bugün müdürün odasına git okul çıkışında."
"Ne?"
"Sana git dedim Lalisa!"
"Abi, sen beni düzgün dinlediğine emin misin?"
Kim Taehyung, sinirli olduğu belli olan gözleriyle kardeşi Lalisa'ya baktı ve yavaşça yaklaştı ona.
Kulağına doğru eğildi.
"Düzgün dinlemediğimi mi düşünüyorsun?"
Lalisa, ne olacağını anladığında abisiyle vedalaşıp her sabah olduğu gibi özel adamının yanına okula gitmek için indi.
Her sabah olduğu gibiydi her şey fakat tek şey farklıydı.
Bugün şerefsiz bir adamın canı alınacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakeguruí 🀄
Fiksi RemajaKumarbaz olan Lalisa Manoban ve onun doggy'si Jeon Jungkook. - Kakegurui adlı anime'den esinlenerek yazılıyor - küfür içerir! #kart 🥇 22/07/2022 #kooklis🥇 17/08/2022