Masadaki herkes kazanmanın sevinciyle kahkalar atıyordu. Siyahlı olan kahkahalarının içinde sordu.
"Bu sefer kiminle oynuyoruz?"
İçeriye bir koruma girmişti. Kahkahalar giderek azalıyordu. Bir süre ortalık sessizliğe bürünmüştü. Çünkü herkes kimin geldiğini tahmin edebiliyordu. İşte o geliyordu.
Kim Taehyung.
"Bay Kim Taehyung."
Herkesin yüzü solmuştu. Çünkü Kim Taehyung'un karşısında kimsenin kazanamayacağını herkes biliyordu.
"Bir fare buradaki masanın en iyi oynayan masa olduğunu söyledi."
Onun asaletli ve kalın sesi herkesin içini ürpertmişti.
Yavaş adımlar ve hareketlerle masaya oturdu. Ardından masadaki adamların gözünün içine tek tek ve kesici bakışlarla göz gezdirdi.
"Başlayalım mı?"
¤¤¤
Bahis tabiki Kim Taehyung tarafından kazanılmıştı. Kimseden çıt çıkmıyordu. Zaferin sevincini bahane ederek kahkaha atıyordu Kim Taehyung. Masadaki herkes bütün miraslarını ve mülklerini kaybetmişti. Ama buraya tabiki sırf çok iyi kumar oynadıkları için gelmemişti. Kahkahasını kesip bir anda susmuştu ve işte o an gelmişti.
Karşılık.
Aralarındaki yılanın kim olduğunu biliyordu. Korumasına elini sallayarak tam karşısındaki adamı tutmasını işaret etti. Adam ne yapacağını şaşırdı ne olduğunu anlamamıştı. Diğer adamlar ise korkularından hemen masadan kalkıp kaçmışlardı.
"Ne oluyor?"
Kim Taehyung, gözlerini kısarak alaycı bir şekilde karşısındaki neredeyse yalvaracak olan adama doğru baktı.
"Borç diye para alıp sonra ortadan kaybolan ben değilim?"
Adam, onu nasıl bulduğunu düşünüyordu.
"Şimdi karşılığını vereceksin."
Adam endişe içinde yalvarmaya başladı. Koruma onu tutmasına rağmen yere eğilip Kim Taehyung'un neredeyse ayaklarını öpecekti. Kim Taehyung, bir gülücük attı ve adamın kafasına ayağıyla tekme attı. Adam yere düştü, burnundan ve ağzından kan gelmeye başladı. Korumaya adamı bırakmasını işaret etti. Ardından tüm asaletiyle yere eğilip adamın yüzünü kendine çevirdi. Birkaç yumruk ve tekme attıktan sonra korumadan bıçağı vermesini istedi.
Adamın yüzünü tekrar kendine çevirdi.
Adam neredeyse bayılacaktı, bilincini açık tutmaya çalışıyordu. Kim Taehyung'un elindeki bıçağı gördüğünde ağzından kanlar gelsede kendini zorlayarak yalvarmaya çalıştı. Ama bir hiçti.
"Ağzını açar mısın, yoksa ben mi açayım?"
Adam ne yapacağını bilmiyordu Kim Taehyung'un. O yüzden dediğini yaptı ve ağzını açtı.
Kim Taehyung, adamın dilini tuttu ve ardından elindeki bıçakla dilini kesti. Adam, acıdan bağırırken en sonunda bayıldı. Kim Taehyung ise korumasına etrafı temizlemesini ve adamı öldürmesini söyledikten sonra diğer korumasıyla beraber evine gitti.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakeguruí 🀄
Teen FictionKumarbaz olan Lalisa Manoban ve onun doggy'si Jeon Jungkook. - Kakegurui adlı anime'den esinlenerek yazılıyor - küfür içerir! #kart 🥇 22/07/2022 #kooklis🥇 17/08/2022