Capitolul 3

7 1 0
                                    

După ce Alessio a plecat m-am pus în pat și mă tot gândesc la propunerea lui sau la ce naiba simit eu pentru el. Când lucram la proiect și ne atingeam din greșeală sau când făceam contact vizual sau când din întâmplare mâna lui ajungea peste a mea sau când am ajuns să stăm unu lângă altul și simțeam căldura prin haine. Cred că m-am răzgândit cred că este un băiat drăguț și bun, dar nu mereu. Dacă o să mă îndrăgostesc de el ce naibii fac. Nu sunt genul de  fată care ar avea aventuri de o noapte. Decid că trebuie să mă culc și să uit de tot.

  Aseară am adormit cu gândul la Alessio și tot cu gândul la el m-am trezit. Când văd ca ceasul este șapte și este duminică deci practic nu am ce sa fac la lucru nu mă duc deci ori mă culc la loc ori merg la alergat.  Mâna mea ajunge intre coapse și încep să mă ating cu gândul la el, niciodată nu am făcut așa ceva cu gândul la un băiat.
  Îmi imaginez că este cu capul între picioarele mele că mă atinge, că mă sărută și mă răsfață penetrându-mă cu limba lui puternică și agilă, că mâna lui este pe sânul meu și îmi ia sfârcul intre degete, iar mâinile mele se află în părul lui și că îl trag mai aproape de partea mea intima. Îmi imaginez că el îmi face cel mai bun oral din viața mea. Simt cum vaginul începe să se contracte și simt cum ceva cald curge pe degete și încep sa frec mai tare. Respirația îmi devine neregulată și simt cum orgasmul se aproprie de limită și mai am un pic și termin. Când am ajuns in punctul orgasmului i-am gemut numele lui si m-am simțit atât de relaxată, dar după mi-am dat seama cât de proastă să fiu mi-a luat o zi să mă îndrăgostesc de el. Ce se întampla cu mine am ajuns să visez că el mă atinge și ca limba lui mă penetrează cea mai nașpa chestie este că știu că în momentul ăsta el îi face oral alteia și că eu sunt doar o jucărie ieftină pentru el.

Mă ridic din pat și decid că cea mai bună soluție este să mă duc să fac un duș cu apa rece și după să ies la alergat poate așa o să îmi calmez gândurile și după o sa vin acasă și o să citesc ceva. Ajung în baie îmi pun muzică fac un duși îmi usuc părul îl prind in coada îmi fac rutina. Merg la mine în camera și decid să iau o bustieră și o pereche de pantaloni scurți. Îmi iau perechea de adidași negri și încui ușa și plec să alerg în parcul central.

Alerg de douăzeci de minute încontinuu când decid să mă întorc la apartament văd că cineva se uită după mine nu îl știu și nici nu îmi  amintesc de el, dar simt că este din lumea de jos. O iau la fuga și văd că fuge după mine, ajung sa o iau pe străzi pe care nu le știu. Când ajung pe o stradă înfundată mă uit în spatele meu și nu îl mai văd așa că decid să mă opresc și să mă întorc pe unde am venit. Aud un foșnet de aripi în fața mea, iar când mă întorc în fața mea este un băiat blond, înalt în jur de 1,90. Are o armură pe el, iar pe armură este desenat un leu cu o sabie care îi trece prin inimă. Băiatul avea ochii de un albastru în care te-ai putea pierde dacă nu ar avea o sabie în tacă de la mijloc și un cuțit în cizmă, iar aripile negre pe care le are îți taie un pic răsuflare, iar în jurul lor strălucește ceva roșu zici că este scoasă dintr-o poveste de copii mici.

-Chiar credeai că nu o să te găsim. Spune el cu un rânjet pe buze.

-Cine ești? 

-Copilul haosului, iar tu ești prințesa haosului. Nu știam că ești așa de frumoasa.

Deci regele infernului are un copil, nu știam. Văd cu vine către mine trece pe lângă mine îmi dă părul la o parte și mă sărută pe gât, iar după mă prinde de talie și mă apropie de corpul lui, pot să spun cu mâna pe inimă că poate dacă eram băută și el nu era din infern a-și fii acceptat să stau cu el la o masă și poate și mai mult.

-O să domnim împreuna peste haos. O sa fii o prințesa minunat, ascultătoare și o buna partidă. Îmi spune el la ureche, simt cum se desprinde si căldura dispare și vine în fața mea îmi întinde un plic.

-Niciodată nu o să fiu cu tine.

-Sper că băiețelul  de aseară nu a atins ceva ce este al meu, deoarece chiar nu vreau să îmi pătez iarăși sabia cu sângele unui muritor obosit. Îți doresc să ai o zi minunata regină mea si o noapte la fel de minunata cum ești tu când ești doar în sutienul roșu și pantaloni scurți din dantela neagră. Spune el cu un rânjet pe față și după dispare.

Mă îndrept repede spre apartament. Ce naiba se întâmplă, cum au putut să mă găsească după ani în care am stat bine mersi acuma trebuie să apară un demon și să îmi zică că trebuie să merg iarăși în infern, niciodată nu o să fac prostia asta de a mă întoarce în propria mea închisoare. Ajung în bloc mă grăbesc să ajung la etajul meu și să desfac plicul. Ajung în apartament închid ușa și desfac plicul

                                                                       Dragă Cassandra,

Sper că esti bine și sănătoasă sunt eu dragul tău bunicul, sper că nu mai uitat așa de repede. Tu chiar crezi că poți să dispari așa și să nu te găsim. Vreau să spun că ai o săptămână să te prezinți la castelul din infern, deoarece prințul tău nu te poate aștepta toata viața și  vrea și el să își petreacă nopțile alături de prințesa lui sper că o să fii de data asta ascultătoare și că nu o să trebuiască să implicam sângele persoanelor dragi în această mică neînțelegere. Mama și tatăl tău sunt bine stau la palat alături de socri tăi. Ai avut noroc atunci cu îngerul ăla nenorocit, dar de data asta nu mai are cine să te salveze. Să știi că te așteptăm cu drag acasă, mama ta mi-a spus să îți zic că îi este dor de tine și te iubește chiar daca ai dezamăgit-o. Infernul îi la fel de primitor și pentru trădători.

                                             Cu drag, Damian, bunicul tău.

Cum naiba s-a întâmplat asta să las oameni dragi aici să plec înapoi unde era sa mor. Iar ea cum a îndrăznit sa spună ca am dezamăgit-o eram pe un altar cu un cuțit la gât și cu un rege nebun care mă ținea. Iar acuma dacă o să mă întorc acolo ce o să se întâmple, o să fiu prizoniera într-un turn, o să mă căsătoresc sau o să fiu cu cineva pe care nu îl iubesc. Ajung să fiu răzămată de ușa intrări plângând. Fac un duși și mă pun să fac ceva de mâncare, iar după o să îl sun pe Alessio să văd la câte vine să terminăm proiectul. Dacă am la dispoziție o săptămână atunci trebuie să terminăm proiectul repede. După ce mi-am făcut o salată de fructe am decis să merg până în cameră să îmi iau telefonul

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 02, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pierderea ( în curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum