-Cassandra o să fii în echipă cu Alessio. Când am auzit am crezut că îmi pică tavanul pe mine, văd cum se întoarce spre mine și îmi zâmbește drăguț, dar în momentul ăsta îmi vine să îi dau una în mutra aia de prost. La sfârșitul orei Alessio se apropie de mine.
-Ce spui să începem proiectul mâine pe la ora 20? mă întreabă el încet la ureche.
-ok, te aștept la mine la apartament, bine? Spune eu aproape enervată.
-Bine o să vin și sper să ai niște haine drăguțe. Spune el cu o voce joasă și groasă și dintr-o dată văd cum se ridică de pe scaun si pleacă.
O să fie o lună lungă și grea, tot ce sper este să ne înțelegem și să nu mă calce pe nervi. După terminarea orelor mă duc către casa să mă schimb în hainele de lucru. Acuma am terminat de aranjat cărțile de pus pe rafturi și pot să plec acasă după patru ore de lucru.
În câteva minute trebuie să ies cu prieteni la un restaurant chinezesc. Mă decid să mă îmbrac cu o rochie roșie cu o palmă deasupra genunchilor și o pereche de tocuri negre, părul îl prind într-o coada de cal sus.
Ajung la restaurant și îi văd pe prieteni mei, ne salutăm și decidem să intrăm înăuntru. După aproape treizeci de minute de stat la masa și vorbit m-am decis să mă ridic să merg până la baie să văd dacă mi-a curs rimelul. Când ajung aproape la baie îl văd pe Alessio, stătea la o masă cu încă doi frați, mama lui și tatăl lui. Mă vede și facem contact vizual îmi mut repede privirea și decid să continui drumul spre baie și să nu mă uit în spate la el. Era îmbrăcat cu o cămașa alba deschisă la primi doi nasturi și cu o pereche de pantaloni negri, la mană avea un ceas. Când ies din baie îl văd cum vine spre mine și mă prinde de mână și mă trage într-un loc mai ferit de lume. Ajungem față in față, buzele lui sunt la câțiva centimetri de buzele mele. Coboară capul lent în jos lângă ureche mea și prima dată suflă un aer cald. Care mă face să îmi strâng coapsele între ele. Încep să suflu mai greu.
-Arați foarte bine în rochia asta strâmta roșie, poate dacă ai veni mai des îmbrăcată așa nu ai fii singură și nu te-ar mai face nimeni tocilară și virgină sau poate ne-am înșelat noi și tu ești o adevărată profesionistă la sex, dar pariez tot pe prima variată se vede că ești genul de fată cu cărțile în mână și sperând la o dragoste ca a lui Romeo si Julieta. Îmi șoptește el la ureche.
-Trist de corpul ăsta frumos ca are un creier atât de prost care îl conduce, dar ce să faci fiecare are defectele lui, iar defectul tău este prostia. Spun eu și încerc să îmi trag mâna din strânsoarea lui.
-Știi care este defectul tău? Că ai o gură așa de spurcată și defectul meu este că îmi place gurița asta spurcată a ta.
-Vad că ai învățat cuvinte noi sau poate doar l-ai auzit si nu știi ce înseamnă. Spun eu deja enervată de comportamentul lui superior.
Simt cum mâna lui începe să îmi urce încet pe picior, iar gura lui ajunge să îmi sărute clavicula, strânsoare devine mai lejera, iar el se împinge mai tare în mine. Eu ajungând să fiu lipită de perete și el să fie lipit de mine.
-Sper că mâine să porți rochia asta și să înveți să îți folosești gurița asta spurcată și la alt ceva. Spune el în timp ce îmi ia lobul urechi în gură pentru câteva secunde, după se desprinde de mine și pleacă la baie. Aștept ca respirația mea să devină din nou normal.
Simt cum îmi tremură picioarele și mâinile de furie, auzi la el că am gură spurcată o să vadă el mâine ce gură spurcata o să am și ce haine. Nu mă las așa ușor, iar dacă el a vrut să început acest joc, eu o să îl continui cu bucurie. Mă întorc la masă și mai stau câteva minute până îmi dau seama că plictiseala este prea mare și că ar trebui să plec acasă.
CITEȘTI
Pierderea ( în curs de editare)
Fiksi PenggemarEa este singura fată care poate salva băiatul pe care îl iubește și să salveze tot ce strămoși lor au clădit. Ea trebuie să elimine toate obstacolele care o să apară în cale. Oare o să reușească sau va da greș la fel cum a făcut și primul născut? ...