Mavinin İçindeki Kırmızı🖇️

16 3 0
                                    

" Allah aşkına ne oluyor burada?" daha okulda ki ilk günümde ve böyle mi karşılanıyordum? Tamam normalde egolu biri değilimdir ama kim böyle ağırlamak ister ki?

Pencerede ki meraklı gözler ve kan ter içinde - ki gerçekten kan içindeydiler- iki kişi önümde tüm çıplaklığıyla duruyordu. En sonunda ikisi de bana döndüklerinde yüzlerinde en ufak utanma ifadesi yoktu. Daha çok... Hımmm daha çok şaşırmış gibiydiler.

Kavgayı bıraktıklarına halleri içler acısıydı. Yüzleri tanıdık geliyordu. Beynimi biraz çalıştırmayı denedim. Ama yok, hatırlayamadım.

Aslında kapının oraya doğru hiç ilerlememeyi, olduğum yerde hak ayı dilerdim. Ana maalesef o ayakları mı çalıştırmak zorundaydım.

Haydi Kızım! Yaparsın! Sen Esin'sin.!

Ve kaos'un içine doğru adımladım..

°°°¶°°°

" İki dakika bırakmaya gelmiyorsun!" Anlaşılan müdür, müdür olduğunu daha yeni hatırlamıştı. Daha okula ilk geldiğim günden olaylar başıma çorap söküğü gibi örülüyordu.

Bende ki şans'ta bu kadardı.

" Esin kızım sen kusura bakma." Ardından da tanıdık simalara döndü. "Oyunu kurallara göre oynayın! Yoksa elimizde ki son şeyi de alırım, ona göre! "

Şok, şok, şok!!!!

Ben şok!

Dur bir dakika..

Elerinde ki tek önemli şey neydi ki de müdür onları bu şansı ellerinden almakla tehtit ediyordu.?

Müdür bile bu oyundaydı. Ve anlaşılan topun sahibide oydu.

Kıskanmaya başlamıştım.

Sarışın yellozların bile katıldığı bir oyuna beni dahil olamıyordum.

Sarı saçlı olan ilk önce müdüre baktığında kusursuz bir itaat ile başını salladı. Anlaşılan o iyi olandı. Diğer siyah saçlısı ise sadece omuz silkti.

Oda da narin bir sesizlik vardı. İkisi önüne bakarken müdür bana bir şey anlatıyordu. Ama onu anlamıyodum. Şuan tek dikkat ettiğim şu ikisiydi.

Sarı olan nihayet sessizliği bozup çık ak için izin isteyince bana dönüp göz kırptı.

İkinci şok, şok, şok!!!

Bu oydu!
İlk geldiğim gün gördüğüm oğlanlardı!

Herkezin itaat etiği kişilerdi.
Yüzüm kireç gibi olmuştu büyük bir ihtimal ile.

" Bir sorun mu var?"

Telefonumu açıp hemen kendime baktım. Hayalet görmüş gibiydim.

" Ha.. Hayır. Kırgınlık var bugün üzerimde. Yani.. Galiba." Müdür sorar adına, daha doğrusu sorgularcasına bakarken bana, onu inandırabildiğimi umuyordum.

Derin bir nefes aldı. Korkmaya başlamıştım. "Hımmm, tamam o zaman, revir en alt katta."

Allahım ben nasıl bir yere düşmüştüm?!

İki Sınır Arasında~ {yeni ben} (KS-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin