17🌈

689 44 51
                                    

10 Gün Sonra

"Lütfen Jungkook, dinlenmeme izin ver."

"2 dakika ara verebilirsin."

Kendimi yere bırakıp soluklanmaya başladım. Yaklaşık iki hafta önce Jungkook'un bana ceza dediği şey spor ve diyetmiş... Az ama sık yiyerek (sebze, meyve ve tam buğday unundan yapılmış galetalar) ve spor yaparak bir haftadır dediklerine uyuyordum. Doğrusu uymaya çalışıyordum çünkü çok yorucuydu istedikleri... İki hafta önce beni kaçıran bu çocuktan başta deli gibi korkuyordum ama şimdi sadece dediklerini yerine getirmek için can atıyorum. Ailemden ve Hoseok'dan haber alamıyordum ya da onlar beni arıyorlar mıydı hiç bilmiyorum ancak Jungkook'un yanında güvendeydim. O yüzden şimdilik sorun değildi bu.

"Jungkook,"

"Efendim bebeğim?"

"Aklıma bir şey takıldı, sorabilir miyim?"

"Hm hm, dinliyorum güzelim."

"Hani beni kaçırdın ya sen,"

Bakışlarını telefonundan ayırıp bana baktı. Normalde telefona ilgilenmez ama ben spor yaparken müzik dinlemek istediğim için bana şarkı açmıştı. İsteklerimi bile yerine getiriyordu.

"Ee?"

"Beni hiç aramıyorlar mıdır? Belki polise bile gittiler, polisler bizi bulduğunda ne yapacağız?"

"Bir şey yapmayacağız güzelim. Sen burada kendi isteğinle kalıyorsun. Bu yüzden polisler bana bir şey yapamaz."

"Oh, doğru..."

Gülümseyip başımın üzerinden öptü ve yeni bir şarkı açtı. "Hadi bakalım devam! Üç set daha, sonra bitiyoruz bugün bebeğim." dudaklarımı büzüp başımı salladım ve gösterdiği hareketi tekrarlamaya başladım. Umarım bu yaptıklarım işe yarar da güzel olurum. Jungkook her ne kadar beni sevdiğini ve beğendiğini söylese de onun için güzel olmak istiyorum.



***



3 Gün Sonra

"Jungkook kapı çalıyor?"

Sabah saat 07.13'dü ve buraya geldiğimizden beri bir ilk yaşanıyordu. Bizden başkasının olmadığı bu ormana biri gelmişti ve bizim kapımızı çalıyordu. "Jungkook uyan lütfen, korkuyorum biri geldi."

"Ne, n'oluyor?" daha gözlerini bile doğru düzgün açamazken  doğruldu. "Aşağıda biri var, kapı çalıyor." birkaç saniye dediklerimi düşünmüş sonradan da gözlerini kocaman açmıştı. "Kapı mı çalıyor?" hızlıca başımı salladım ve onu onayladım. "E-evet, hem de bir kişi değil birkaç kişi var kapının önünde. Seslerini duydum. Şimdi ne yapacağız?"

"T-tamam sakin ol. Sakin ol ve beni burada bekle." üzerinde sadece pijama altı varken odadan çıkmış ve merdivenlerden inmeye başlamıştı. Sesten anladığım kadarıyla da beklemeden kapıyı açtı çünkü kapıyı çalan kişi asla durmuyordu. Odada kapıya yaklaştım ve konuşmalarını dinlemeye çalıştım.

"Buyrun?"

"Jeon Jungkook siz misiniz?"

"Evet, benim."

"Hakkınızda şikayet var Bay Jeon. Bizimle gelmeniz gerekiyor."

"Anlayamadım, ne şikayeti?"

Not fat -YoonKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin