10.Deja vu

128 2 0
                                    

Pov:Luna
Ik word wakker Ik stap uit bed en ik maak een broodje ik word nog steeds geappt door de meiden ik hou me gewoon stil ik kijk soms wel even wat ze zeggen ze hebben gelukkig nog niet de politie gebeld want dan hadden ze me vermist gemeld (zo heet dat toch ja maakt ook niet uit) want ja weet eigenlijk ook niet waarom ze het niet doen misschien missen ze me ook niet Luna hou op ze missen je wel anders appen ze je niet ach laat het nou maar ik ga douche.

Ik stap de douch uit en kleed me om eigenlijk wou ik me zelf weer pijn doen maar ja ik kan niks kopen maar misschien hebben ze wel gelijk ik berijk er niks mee want er zijn vast wel mensen die van me houden het zouden er niet veel zijn maar oke. Vandaag ga ik niet echt veel doen ik ga wel een presentatie maken over waarom ik kinderpsyloog wil worden want dat wil Sofie graag weet als zij het wil doe ik het maar het is maar een kleine moeite en anders had ik vandaag toch niks te doen dus ik ga maar beginnen.

*Paar uur later*

Ik ben bijna klaar het gaat het meeste over dat ik het wil zijn omdat ik vroeger zelf ook problemen had en er nooit over had gepraat en dat ik die kinderen dan wel kan helpen wat ik niet had.

*klop klop*

"Huh wie is daar" zeg ik "De baas van dit gebouw" zegt de vrouw "kom maar binnen" zeg ik ze loopt naar binnen "Ik wou je even aan herinneren dat je er straks uit moet" zegt ze "Wat ik mocht hier een maand blijfen" zeg ik "Uhm in het document staat dat je hier 1 week bleef" zegt ze "O dan heeft die vrouw me verkeert gehoord" zeg ik "Ja dat kan nog wel klopen ze is een beetje doof" zegt ze "Kan ik hier dan nog langer blijfen" vraag ik "Helaas niet alles is al gehuurd" zegt ze "O" zeg ik "Sorry maar wil je pakken en weg gaan over een uur  komt hier al iemand anders sorry" zegt ze "Ja uhm is goed" zeg ik "oke ik wil je er graag om 12:00 uit hebben doei" zegt ze en loopt de kamer uit. O ja dit had ik niet verwacht voor haar is dit gewoon een gewoonte maar voor mij betekent het eigenlijk best veel ik ga dan maar pakken denk ik.

Nou alles is in gepakt ik doe de deur dicht en loop naar de uit gang. Ik loop de deur uit nou ja daar sta ik weer op straat en nu niet omdat ik de huur niet kan betalen maar omdat die vrouw me niet kon horen ik kan ook niet boos zijn want het is ook wel een beetje mijn schuld.

*pling*

O ik heb een appje. O het is Oliva.

Olivia

Olivia:
Hey Luna ik wou je even
Herinderen dat je niet
Genoeg bent.

Ik:
Dankje Olivia voor
de herinnering

Ik haat haar echt ze herinderd me het altijd op de slechte moment en ik geloof het ook nog en nu weet ik ook niet waar ik heen kan ik kan niet naar de meiden en de jongens die willen me vast niet zien. Dus je raad vast wel waar ik heen ga het park want ik kan toch nergens heen.

Ik loop nu net het park in ik ga naar het zelfde plekje als de vorige keer want dat bankje was wel fijn ik heb er niet lang gelegen want toen nam Robbie me mee maar nu ga ik er wel liggen ik ben er bijna. Ja ik bots weer tegen iemand aan "Sorry" zeg ik en loop naar het bankje en ga er liggen "Waarom ga je daar liggen" vraagt iemand "doe de moeite naar niet want de vorige keer ben ik ook met iemand mee gegaan en die wouden me er uiteindelijk ook niet meer dus loop maar gewoon door" zeg ik "wie zegt er dat die mensen dat niet wouden" zegt die gene "dat had ik wel door" zeg ik "als je het niet zeker weet dan weet je het ook niet" zegt die gene (het is eigenlijk wel tijd dat jullie weten wie het is anders moet ik de hele tijd zeggen dat zegt die gene) "ga nou maar gewoon weg" zeg ik "nee want jij gaat met mij mee naar mijn huis" zegt die gene "maar ik ken je niet eens" zeg ik "O ja wel hoor" zegt die gene ik kijk op "ROBBIE" Zeg ik "Ja luna" zegt Robbie "Waarom" zeg ik "Waarom wat Luna" vraagt hij "Waarom ben jij er altijd op deze moment" zeg ik "ik weet precies waneer je me nodig hebt nee grapje maar ik ben er en vertel me alsjeblieft waarom je hier bent met een tas en koffer" zegt hij en komt naast me zitten "wil je het echt weten" zeg ik "Ja graag" zegt hij "nou ik ben echt een misslukenling nou 1 ik heb nooit een huis gekocht ik sliep in een dakloze opvang 2 ik ben er uit geschopt omdat die vrouw 1 week hoorde maar ik zei 1 maand en ik heb het vast verkeert gezegt" zeg ik tegen hem. Misschien heb ik nu ook te veel tegen hem gezegt. "Waarom had je niet vertelt het had echt niet uit gemaakt en waarom belde je me niet dan kon ik je ophalen je mag echt nog wel bij ons slapen" zegt hij "Ja omdat dan klink ik heel arm en anders was ik jullie weer tot last" zeg ik "Dat ben je niet en kom je gaat gewoon mee" zegt hij "Oke dan" zeg ik en loop achter hem aan.

*in de auto*

"Maar hoe gaat het eigenlijk met jou"? Vraag ik "Helemaal prima met jou dan zonder al dat gedoe" zegt hij "Nou zonder het gedoe gaat het wel prima" zeg ik "Fijn mag ik vragen wist iemand dat je in een dakloze opvang sliep" vraagt hij "Ja hoor nou de mensen daar maar van de mensen die ik persoonlijk ken Koen" zeg ik "O waarom wist Koen het wel" vraagt hij "Omdat hij het vroeg en om nog een reden" zeg ik "A oke we zijn er bijna" zegt hij ik ga nog even om mijn mobiele.

"We zijn er" zegt Robbie "Top" zeg ik en we stappen uit en we lopen naar de deur en stappen naar binnen en we lopen naar de woonkamer "Hey jongens" zegt Robbie ik sta trouwens achter hem "Hey Robbie" zeggen de jongens "Ik heb iemand mee genomen" zegt hij "wie dan zegt Matthy Robbie zet een stap op zij "Hey Luna" zeggen de jongens "Hey" zeg ik "eet je mee"? Vraagt Raoul "Ze blijft hier paar dagen slapen" zegt Robbie "gezellig" zegt Raoul  "Ja klopt" zeg ik Robbie gaat op de bank zitten ik ga naast hem zitten "Luna kan ik Je even spreken" zegt Koen "Uhm ja hoor" zeg ik en loop achter hem aan naar de gang "nou wat is er" zeg ik "zeg niet dat je uit de dakloze opvang bent geschopt" vraagt Koen "Ja en word niet boos want het is mijn schuld" zeg ik " Hey Luna luister niks is jou schuld dat die vrouw je verkeert gehoord heeft betekent niet dat hey jou schuld is en waarom heb je me niet gebeld ik weet al waarom omdat je denkt dat ik je hier niet wil hebben maar Luna dat wil ik wel" zegt hij "Hoe weet je dit allemaal koen" vraag ik "Uhm gewoon voor gevoel" zegt hij "als jij het zegt maar kunnen we terug anders gaan ze vraag en waarom het zo lang geduurt heeft" zeg ik "oke maar mag ik wel een knuffel" vraagt hij "Ja hoor koentje" en geef hem een knuffel "waarom maken jou knuffels mij zo blij koentje" zeg ik "Weet ik niet loentje maar kom" zegt hij en we lopen weer naar de woonkamer de tafel is zelfs al gedekt en iedereen zit al aan de tafel "wat heeft zo lang geduurt" vraagt Milo "Niks" zeggen Koen en ik tegelijkertijd en we gaan aan tafel zitten we eten macaroni.

Na het eten gaan we nog even voetbal kijken ik kijk niet de hele tijd maar we kijken feynoord tegen Ajax al het goed is is het dat Matthy en Koen voor Feyenoord en Milo voor Ajax en Chelsea en Robbie PSV en Raoul Inter.
"Luna voor welke club ben je" vraagt Raoul "leuk vraag ik ben voor Ajax" zeg ik "lekker bezig Luna" zegt Milo "Voor Ajax serieus Luna" vraagt Koen "Ze is serieus Koen ze heeft gewoon een goede smaak" zegt Milo "zo lang jij het zegt" zegt koen. Einde van de wedstrijd "JAAA" schreeuw ik Ajax heeft gewonnen en ik begin te dansen Milo is ook helemaal blij "kom Milo dans mee onze club heeft gewonnen" en Milo begint mee te dansen Matthy en Koen zijn niet zo blij maar dat maakt niet uit want Ajax heeft gewonnen 3-2 voor Ajax (heb trouwens de laaste wetstrijd van hun dacht ik die van 20-03-22) na al dat gedans gaan ik en Milo weer zitten. "Ik wil graag slapen waar kan ik dat" vraag ik "Je kan we bij mij als je dat niet erg vind" zegt Robbie "Nee heb toch al een keer gedaan" zeg ik slaap lekker jongens" zeggen Robbie en ik en we lopen naar boven ik loop naar de badkamer en trek mijn pyjama aan. als ik weer terug loop naar de kamr ligt Robbie al in bed "Vind je het erg als ik in mijn onderbroek slaap" vraagt hij "Nee hoor is prima" en ga naast hem liggen ik check nog even mijn mobiele.
Ik ben echt moe nu ik ga maar slapen ik leg mijn telefoon weg "Slaap lekker Robbie" zeg ik "slaap lekker Luna" deze dag was verwarend ik kreeg eigenlijk een beetje een deja vu maar ja weltrusten.

Wordt vervolgd..
_________________________________________
Hey Guys ben ik weet weet niet of het lang geleden is maar weet ook niet of ik dit al had gezegt maar ik heb nog een boek verboden liefde Check die ook nog even trouwens nog even tussen door als je je zelf pijn doet dan kan je me altijd een appje stuuren maar ik wel weer veder. ik besef dat ik al meer dan een jaar bezig ben met dit boek maar heb ook een tijd een pauze van schrijf en genomen maar weet eigenlijk ook niet waarom want ik vind schrijven eigenlijk best leuk en wil dit boek dus eigenlijk voor 2023 af hebben of het lijkt me leuk om het laaste deel online te zetten op nieuwe jaars dag en als ik hem dan nog niet af heb niet maar ja ik had heel veel zin in dit deel omdat ja deja vu en in het volgende deel kom je als het goed is achter waarom Koen zo vreemd doet maar als je dit allemaal hebt gelzen dankje en hoe gaat het met jullie ja nu ga ik echt weg sorry
(1877 woorden)
Zoek naar een poes voor me kater later.

sorry, dat ik niet genoeg ben. ~bankzitters FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu