12.Ga me huis uit

140 3 0
                                    

Pov:Luna
"Vertel het nou maar Koen" zeg ik "Nou ik heb een dna test gedaan en daar kwam uit dat we een tweeling zijn" zegt hij 'Wacht wat laat zien" zeg ik hij pakt een envelop uit zijn zak er staat op. best meneer van Heest
In de uit slag van de resultaten komt er op uit dat jij en Luna Koers 100 % familie van elkaar zijn en in onderzoek is ook uit gekomen dat jullie een tweeling zijn'. Wacht hij heeft gelijk nu snap ik het hij was de gene die mij vroeger loentje noemde jij was het alle puzzel stukjes komen nu op zijn plek Koen is mijn broer ik kijk met open mond er naar en dan besef ik me dat Koen voor me staat en duik zijn armen in "Koen" zeg ik "Ja Luna wat is er" zegt  hij "Ik hou zo veel van jou" zeg ik "Ik hou ook super veel van jou Luna" zegt hij en dan komt er iemand binnen ik kijk op uit de knuffel en Robbie Staat daar ik ga uit de knuffel "hey Robbie" zeg ik.

Pov:Robbie
Luna is al een tijd met Koen in de gang "Raoul zal ik anders even kijken" vraag ik "Ja kan wel als je dat wil" zegt Raoul "oke" zeg ik nog en loop naar de gang ik doe de deur nog niet open maar ik hoor Luna tegen hem zeggen ik hou zo veel van jou en Koen zegt daarna tegen der ik hou ook super veel van jou wacht wat gebeurd daar ik loop de gang binnen en Luna kijkt op uit de knuffel en dan gaat ze uit de knuffel als ze mij ziet "Hey Robbie" zegt ze "Hey Luna" zeg ik. Ik merk aan me zelf dat ik boos word "En waarom zeiden jullie tegen elkaar ik hou van je Koen je had zelf toch wel door dat ik haar leuk vond ja vond omdat dit maakt gewoon al de vlinders weg Luna had jij het dat ook echt niet door dat ik je leuk vond en je bedriegt me gewoon met mijn beste vriend ga mijn huis uit ga weg ga weg Luna ga gezellig weer op dat bankje liggen en misschien hadden je zus en je ouders wel gelijk je bent niet goed genoeg ik ga nu buiten een rondje lopen en als ik terug ben ben jij weg" schreeuw ik "Maar Robbie je begrijpt het niet" zegt ze "Geen gemaar ik begrijp het heus wel je bent gewoon een vieze hoer tot nooit meer Luna" zeg ik nog en ik loop naar buiten. Als ik eenmal loop besef ik me wat ik allemaal heb gezegt misschien is vieze hoer ook wel een beetje overdreven en zeggen dat ze niet genoeg is ook wel ja maar ik vond der super leuk en dat doet ze dit en misschien was er ook wel een redden maar dat boeit me niet ik ga gewoon op zoek naar iemand anders op tinder iemand die veel beter is dan Luna.

Pov:Luna
"Hey Luna" zegt hij. Ik merk dat die een beetje boos word ofzo "En waarom zeiden jullie tegen elkaar ik hou van je Koen je had zelf toch wel door dat ik haar leuk vond ja vond omdat dit maakt gewoon al de vlinders weg Luna had jij het dat ook echt niet door dat ik je leuk vond en je bedriegt me gewoon met mijn beste vriend ga mijn huis uit ga weg ga weg Luna ga gezellig weer op dat bankje liggen en misschien hadden je zus en je ouders wel gelijk je bent niet goed genoeg ik ga nu buiten een rondje lopen en als ik terug ben ben jij weg" schreeuwt hij "Maar Robbie je begrijpt het niet" zeg ik "Geen gemaar ik begrijp het heus wel je bent gewoon een vieze hoer tot nooit meer Luna" zegt hij en hij loopt naar buiten. Ik zak door elkaar hij vond me leuk ben ik echt een vieze hoer en nog zo veel meer vragen gingen door mijn hoofd heen Koen komt naast me hurken. "Luna jij gaat echt niet weg ik heb je nu net weer gevonden ja net niet maar je snapt wat ik bedoel en Luna je bent echt wel genoeg en je bent geen vieze hoer Robbie moet gewoon zijn bek houden en je komt maar bij mij slapen pak je spullen maar uit de kamer van Robbie en we kunnen het de andere jongens wel vertellen behalve Robbie want die gaan we lekker laten stikken" zegt Koen "Dankje Koen dat je me helpt en ik leg mijn spullen wel in jou kamer ga jij maar vast de jongens halen dan leg ik mijn spullen in jouw kamer" zeg ik "is goed dan hal ik de jongens op om het hun uit te leggen kom jij dan straks naar de kamer" vraagt hij "ja is goed" zeg ik en loop naar boven. Misschien had Robbie ook wel gelijk misschien ben ik ook wel een vieze hoer Ja ik ben sowieso wel niet genoeg want dat hebben andere mensen mij wel duidelijk gemaakt maar dan weet ik ook dat ik een vieze hoer ben ja misschien moet ik ook wel blij zijn want ja is er iemand eerlijk die gewoon durft te zeggen dat ik een vieze hoer ben maar misschien heeft koen ook wel gelijk ik ben misschien geen vieze hoer ja ik weet het ook niet waarom is het leven soms ook zo moeilijk.

Pov:Koen
Wat een mongool is die Robbie hij weet toch dat Luna het moeilijk heeft en dan noemt die haar nog eens een vieze hoer ik hoop dat Luna mij gelooft want ze is echt geen vieze hoer. Nou ik ga de jongens maar halen ik begin bij Raoul "Hey Raoul" zeg ik "Hey Koen wat is er" vraagt hij "Ja wil je naar de woonkamer komen ik en Luna willen jullie wat zeggen" Zeg ik "ja is goed kom er zo aan" zegt hij en ik loop naar matthy "Hey matthy wil je naar de woonkamer komen ik en Luna willen jullie wat zeggen" zeg ik "is goed kom er zo aan" zegt hij en ik loop naar milo "Hey milo wil je naar de woonkamer komen ik en Luna willen jullie wat zeggen" zeg ik "ja is prima kom zo" en ik loop naar de woonkamer en wacht op luna, Matthy, Raoul en Milo.

Wordt vervolgd...
_____________________________________
Heyy ben ik weer wou eigenlijk dit boek voor 2023 af hebben maar dat gaat denk ik niet gebeuren maar misschien moet ik maar gewoon weer veel gaan schrijven ik ga het proberen maar ik kan jullie niet beloven want ja ik ben het
(1124 woorden)
Doegg

sorry, dat ik niet genoeg ben. ~bankzitters FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu