14.Bizare dag

123 3 0
                                    

Pov:Luna
We zitten nog steeds met ze alle de film te kijken ik lig tegen Koen aan dat ik nu ben achter gekomen dat hij mijn tweeling broer is wil ik zeker meer tijd met hem door gaan brengen want ja ik weet net een paar uur dat ik een tweeling broer heb het is nog steeds heel erg raar want ik heb nooit echt een broer gehad ja ik heb wel een zus maar ja die mocht mij niet maar Koen mag mij hopelijk wel ik moet niet zo denken eigenlijk Koen mag mij volgens mij gewoon dus ik moet me mond houden en gewoon blij zijn met iemand die echt van mij houd daar ben ik echt dank baar mee want niet iedereen houd van mij en nu heb ik iemand waar ik zeker weet dat die van mij houd. "Hey wacht lach je" fluister Koen ik had niet eens door dat ik aan het lachen was. "Gewoon ben blij dat ik iemand heb die echt van mij houd" fluister ik terug op nee wat heb ik nou gezegd straks gaat die denken dat ik raar ben. "Ik ben ook blij dat ik jou heb gevonden" fluistert hij mijn glimlach word volgens mij nog groter ik ben ik mijn leven nog nooit zo blij geweest het klinkt triest maar het is gewoon zo ik kan er eerlijk gezegd ook niet meer van maken want ik had niet de beste tijd thuis maar het is nu nu en toen was het toen. Opeens gaat de voor deur open en dicht ben benieuwd wie het is straks is het Robbie hoe zal die reageren als die me nog ziet zitten. Ja hoor daar komt Robbie. Hij scant de bank van af Raoul tot en met mij dan blijft die even kijken ik word er nerveus van maar ik probeer het niet te laten merken. "Hey jongens en wat doe jij hier nog" zegt hij oke hij is nog steeds boos."Ze blijft en voor der rest gaat het jou ook niks aan" zegt Koen boos ik vind het eigenlijk heel lief dat die het voor me opneemt."Nou oke dan en wat eten we zo" vraag Robbie "Je bedoeld nu en we eten lasagne dus jongens aan tafel" zegt Raoul en Raoul halt de lasagne uit de oven en zet het op tafel. iedereen loopt naar tafel. Iedereen is aan het eten Robbie heeft volgens mij door dat we iets voor hem verbergen en volgens mij wil die daar heel erg graag achter komen en ik weet ook wel dat die daar gaat achter komen maar nu nog niet ik denk ook wel dat het een tijd je gaat duren maar zo lang die nog niks weet vind ik alles prima. Het eten is klaar. ik zit op de bank met Milo en Koen en de rest is boven Raoul maakt een video matthy edit een video en Robbie die is gaan slapen volgens mij maar we kijken een of ander vaag progamma zo te zien vinden ze het wel intersant ik ga gewoon op me mobiele want zi intersant is het niet naar een paar minuten begin ik te gapen ik ben eigenlijk best moe dus ik ga denk ik gewoon naar boven. "Ey jongens ik ben moe dus ik ga naar boven" zeg ik "is goed kom er zo aan" zegt Koen "oke welterusten Milo" zeg ik "trust luun" zegt hij en ik loop de deur uit. Terwel ik de slaapkamer in loop besef ik me dat Milo mij luun heeft genoemd ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg en ondertussen pak ik mij pyjama ik had hem al in de kast gedaan. Ik heb mijn pyjama aan getrokken en ik ga in bed liggen. ik kijk nog even op mijn telefoon en ik ga liggen. Ik hoor zachtjes de deur open gaan ik kijk op daar staat koen. "Hey slaap je nog niet" vraagt koen "Nee lukt niet echt" zeg ik "Is er iets dan" vraagt Koen "Nee hoor kan gewoon niet slapen" zeg ik "A oke" zegt hij Koen pakt een shirt uit zijn la. "Vind je het erg als ik in mijn onderbroek slaap" vraagt Koen "Nee hoor ga je gang" zeg ik en Koen komt naast me liggen "ik vind het echt leuk dat ik nu weet dat ik een tweelingzusje heb" zegt hij "ik ben ook blij dat ik jou als tweelingbroer heb" zeg ik "Ben je nog een beetje verdrietig Wat Robbie tegen je heeft gezegd?" vraagt Koen "Beetje want ik word niet elke dag vieze hoer genoemd maar dat ik niet genoeg ben ik niet zo erg want ik heb dat wel vaker gehoord" zeg ik "Luun je verdient het echt niet dat dat gezegt tegen je want dat kan gewoon niet" zegt hij "Ja misschien is het ook wel zo maar ik ben er eenmaal mee op gegroeid dus kom er niet snel van" zeg ik "Dat maakt ook niet uit luun we gaan slapen" zegt Koen "Truste koentje" zeg ik "Truste Loentje" zegt hij en ik ga slapen met de gedachte wat er allemaal precies wel niet is gebeurd.

Ik word wakker ik zie niemand meer naast me liggen ik denk dat koen al naar beneden de is. Alles van gisteren komt weer naar boven van de ruzie met Robbie tot dat ik er achter kwam dat Koen mijn tweelingbroer is ik vind het eigenlijk best bizar wat er is gebeurd gisteren.

Ik heb nu wel lang in bed gelegen ik trek mijn kleding aan en loop naar beneden daar zitten Koen, Raoul en Matthy. "Goedemorgen" zeg ik "Goedemorgen" zeggen Koen, Matthy en Raoul "ga maar aan tafel zitten ben pannekoeken aan het bakken voor jullie" zegt Raoul "oe lekker" komt er uit de deur waar iemand uit komt lopen daar staat die dan de jongen waar ik gisteren nog ruzie mee had hij komt aan tafel zitten. "Nau eetsmakelijk" zegt Raoul "Raoul wat eten we vanavond" vraag ik "Uhm weet ik nog niet hoe zo" zegt Raoul "Ik wil spaghetti Bologna maken" zeg ik "Is goed mag ik je daar mee helpen of doe je dat liever zelf" vraagt hij "Je mag me wel helpen dus dan moeten we eten voor 6 maken" vraag ik 'Ja als het goed is eet iedereen mee" zegt Raoul "Ik eet niet mee" zegt Robbie "huh hoezo niet' vraagt Raoul "Heb een date" zegt Robbie "oke dan moeten we eten maken voor 5 zegt Raoul "Oke is goed" zeg ik. ik heb een soort steek in me maag weet ook niet hoe.

Wordt vervolgd...

(Wist trouwen geen andere titel)
Nou dat was leuk heb niet zo veel te zeggen maar het is december dus het is bijna einde 2022 maar ik wou het boek dan soort van af hebben wou laatste deel dan 2023 online zetten dus ik moet eigenlijk door schrijven dus ja. (1149 woorden)
Doegg.

sorry, dat ik niet genoeg ben. ~bankzitters FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu