22.Naar huis

105 3 0
                                    

Pov:Luna
Ik word wakker door mijn wekker we moeten vandaag weg dus ik ga me meteen omkleden. Ik ben klaar en loop naar beneden ik ga alles schoonmaken want vaak moet dat als je in zo'n huisje zit ik ga sofzuigen na het stofzuigen maak ik de koelkast half leeg ik laat gewoon de spullen er in wat we nog nodig hebben dan ga ik naar de badkamer van mij en Milo en als ik daar klaar ben ga ik naar de Kamer kijk onder de bedden of daar nog wat ligt ik pak mijn koffer en leg die in de auo ik pak mijn tas voor onder weg en leg die op de grond en dan pak ik een bakje yoghurt en ga eten. Na het eten ruim ik mijn bakje af en doe de over gebleven yoghurt in de tas daarna maakik broodjes voor de jongens doe ze in zakjes en leg de rest van het eten in de auto leg de broodjes klaar voor de jongen en ga dan tiktok kijken op de bank. "Goedemorgen luna" zegt Raoul die als gewoonlijk na mij wakker word. "Goedemorgen pak maar een bordje" zeg ik en hij loopt naar de keuken dan loopt hij terug met zijn broodje. "Heb jij heel het huis al schoon gemaakt enzo" vraagt Raoul "Ja ik ben al helemaal klaar dus als jullie zover zijn kunnen we naar Schiphol" zeg ik "Ik moet alleen nog mijn koffer in de auto zetten" zegt Raoul "laat mij dat maar doen dan kan ik de andere jongens ook wakker maken"zeg ik en loop naar boven.

Ik begin bij Milo. " Goedemorgen miel je moet wakker worden we gaan zo" zeg ik "kom er zo aan" zegt hij "Helemaal prima" zeg ik en ga naar de volgende de volgende zijn Koen en Robbie. "Goedemorgen koentje en Robje jullie moeten wakker worden we moeten straks op Schiphol staan" zeg ik "We komen der aan zegt Robbie "Top" zeg ik en als laatste loop ik naar Matthy.
"Goedemorgen matthyasje we moeten straks op het vliegveld zijn kom je uit bed" vraag ik "Ja ik kom" zegt hij "is goed" zeg ik en pak dr koffer van Raoul en loop er mee naar beneden en doe hem in de auto. ik zie Milo zitten als ik terug kom. "Milo heb jij alles in je koffer zitten" vraag ik hem "Ja als het goed is wel hoezo" vraagt hij "Dan kan ik hem in de auto zetten" zeg ik "Nou ik zeg ga je gang als je dat wilt" zegt Milo en ik loop naar boven Milo had gelijk hij heeft alles in zijn koffer in maak het bed nog op en dan pak ik de koffer van Milo en doe hem achter in en loop weer naar binnen en ga op de bank zitten. "Hey loentje" zegt Koen "Hey koentje" zeg ik terug en hij loopt de keuken in. Later komt hij terug lopen met een broodje en kom naast me zitten. "Heb jij alles al gedaan" vraagt Koen "Ja eerst toen ik wakker werd heb ik heel veel opgeruimd daarna heb ik mijn koffer in gepakt en in de auto gezet daarna heb ik broodjes voor jullie gemaakt daarna heb ik iedereen wakker gemaakt daarna hen ik de koffer van Raoul in de auto gezet daarna de heb ik het bed opgemaakt en dan heb ik de koffer van Milo in de auto gezet" zeg ik "Luna je moet niet zoveel meer doen en van af nu mag je ook niks meer doen voor ons" zegt Koen "Maar Koen" zeg ik "Nee Koen" zegt hij "Oke dan maar" zeg ik "goedzo" zegt hij "nu lijk ik net op een hond" zeg ik lachend "Je bent ook mijn daggoe" zegt hij lachend "ach je bent toch al klaar" vraag ik Koen "Ja hoezo" vraagt hij "Nou dan doe ik jou koffer in de auto" zeg ik "Luna wat zei ik net" zegt hij "Weet ik niet meer" zeg ik en dan loop ik naar boven. "Hey Robbie" zeg ik "Hey luna" zegt hij ik pak de koffer van Koen."moet ik jou koffer ook meenemen" vraag ik Robbie "Ja is goed" zegt hij en ik pak ook zijn koffer en loop naar beneden en leg ze in de auto en ga weer naar binnen. En dan ga ik op de bank zitten en dan ga ik echt niks meer doen. "Jongens komen jullie allemaal naar buiten" schreeuwt Raoul van buiten. Ik pak mijn tas en ga achter in de auto zitten. Later komt Koen naast mij en daarna komt Milo hij gaat voor ons zitten ik kijk hem raar aan. 'Ik heb mijn plek aan iemand anders geven Zie je zo wel" zegt hij en ik knik. Later komt Matthy die gaat naast Milo en Raoul gaat rijden natuurlijk dan komt Robbie naast mij in kijk Milo aan van sukkel en hij lacht van graag gedaan niet dat ik niet blij ben dat Robbie naast me komt zitten maar oke. Robbie komt de auto in en komt naast mij zitten ik lach naar hem en kijk naar zijn schouder en hij knikt van is goed en ik leg mijn hoofd op zijn schouder en we gaan naar Schiphol.

Aan gekomen bij Schiphol kunnen we gelukkig overal makkelijk door heen later gaan we nog even zitten en dan gaan we het vliegtuig in. Ik ga zitten en leg mijn tas voor me neer dan komt Milo en hij gaat nu achter me zitten en hij lacht weer en ik schud mijn hoofd en lach. Later komen Koen en Robbie naast me zitten. Als we de lucht in gaan leg ik mijn hoofd op de schouder van Robbie ik weet dat ik zei dat ik niet durfde te slapen in het vliegtuig maar met Robbie en Koen naast me komt het denk wel goed. We zijn geland en lopen het vliegtuig uit en gaan dan op zoek naar het busje. Als we het busje hebben gevonden gaan we zitten en gaan we naar huis.

We zijn thuis aan gekomen ja thuis hun huis. We gaan naar binnen. Ik bestel een pizza dus ik roep jullie zo" zegt Raoul en ik loop naar boven pak mijn koffer uit als ik klaar ben wil ik net op bed gaan liggen maar "We gaan eten" schreeuwt Raoul door het huis. Ik loop naar beneden en we eten onze pizza op na het eten ga ik gelijk naar boven want ik ben nog steeds echt moe ik trek mijn pyjama aan en ga ik bed liggen later komt Koen binnen en trekt zijn pyjama ook aan en hij komt naast me liggen. "Slaap lekker koentje" zeg ik "Slaap lekker loentje" zegt hij en we vallen knuffelend in slaap.

Wordt vervolgd...

Hey wat doen jullie ik ben top 200 aan het luisteren ze zijn nu bij nummer 711 en ik moet wachten op nummer 708 is dat nou echt natuurlijk maar ja ik denk als ik deze online zet dat het paar uur kater is maar boeie

Maar jongens besef dat dit een van de laatste delen is maar maak je niet getreud ik heb nog een boek en na dit boek ga ik me focussen op dat boek maar ik ga hem weer peren trouwensat Night post kan je dit wel noemen want zo laat post ik eigenlijk nooit maar boeie.
(1236 Woorden)
Doegg.

sorry, dat ik niet genoeg ben. ~bankzitters FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu