Dışarıya koştum.
Önce hepsi bi gülümsedi Bella hariç.
Sonra yüzümdeki sinirli ifadeyi görünce gülümsemeler söndü.Mikeye doğru yürüyüp onu duvara doğru ittirdim.
Y: Sen kolyemi çaldın Shinden bana kalan tek şeyi çaldın. Hırsızsın sen.
M: Ben yapmadım. Yemin ederim ben yapmadım
Y: Sen yapmadıysan kim?
O an da yeni bir düşünce aklıma geldi. O gün Emma beni itmisti boyun kısmından o qlmis olabilirdi.
Y: Emma sen mi yaptın yoksa
D: Neden yapsın
C: Senin tarafinda olduğumu biliyorsun ama bu gercekten saçma
Y: Bella için çünkü o tan bir aptal herseyi isteyebilir. Ve Emmadan böyle birsey istemiş olabilir
Dedim ve Bella nin karnına bir tekme attım. Duvara çarptı vere yere yığıldı. Bunu üstüne Emma bana doğru geldiğinde kolunu tutup çevirdim ve onu yere attım. Bu yaptığım Draken ve Mikeyi sinirlendirmisti.
Mikey bir tekme savurdu. Ama savuşturdum. Sonra Draken bir atakta bulundu. Yumruğu karnıma geldi. Ama 1-2 saniye içinde toparladım. Kalktım ve dirsegimi karnın geçirdim ve diz kapağımı da karnına geçirdim. Mikeynin tekmesini ve yumruğunu savusturdum. Ona bir tekme attım ve oda savusturdu. Baji tam yumruk attığı sırada Chifuyuda ozur dilerim gibi baktı ve bir yumruk attı. 5 saniye kadar yerde kaldıktan sonra hızla ayağa kalkıp bajiyi sertçe chifuyuya doğru attım ve onlarda yere düştü. Bellanin kafası kanamaya başlayınca ağladı. Ve bu sinirlerime dokunduğu için ona bir tekme attım. Mikey bana doğru gelmeye başlayınca. Onu duvara yapıştırdım sonrada yakasından tutup salladım.
Ve kolyem onun cebinden düştü. Bunu görünce sinirden köpürdüm ve onu yere fırlattım.
Ayaklarını karnına cekti.
Ona karnı kanayan kadar tekme attımE: Y-yeter lütfen ozur dileriz
Y: Hıh senin dilemen umurumda bile değil
B(ella): Özür dilerim lütfen Mikeyi bırak karnı kanıyor
Sonrasında Mikeye baktı. Ve yerdeki diğerlerine kahretsin abarttım. Sinirlendiğimde yanlislikla yapiyordum bunu. Gözlerim kocaman açıldı. Korkutum yaptığım şeyin farkına varmadan yapmistim çünkü yani farkına varmadan birini bile öldürebilirim.
Kaçtım 3 saat boyunca durmadan koştum. Kafam kaniyordu. Dudağım patlamisti ve kaşım. Karnım agriyordu.
3 saatin sonunda bir banka oturdum. Ve agladim. Gelen geçen bana bakıyordu. Durup ayıplar gibi bakanlarda vardı tabii. Biri daha bakarsa farkederek öldüreceğim onu. Yanlislikla değil bilerek.
O an aklıma birsey geldi. Lan ben aşağıya inmeden önce yanlarında Takemichi denen cocuk ve Hina yok muydu ?
Daha ben cevabı bulamadan ensemde bi baskı hissettim sonrasinda ise buyum bir karanlık.
_________________________________________
Burnuma bir parfüm kokusu geldi. Ama hala etraf karanlık. Ve ben uzanıyorum. Bir yatak sanirim. Tam hissedemiyorum. Bir erkek parfümü kokusu var odada. Gözlerimi yavaşça acıyorum. LAN BU COCUK SEY TAKEMICHI DEGIL MI???
T: Ş-şey selam
Y: Ne selamı orospu nplyo lan burda
T: Sana anlatacağım ama beni dinle
Y: He dinliyom tamam hadi çok zamanım yok
T: Ben gelecekten geliyorum ve ordaki Mikey bi katil. Ve bunun sebebi sensin.
Y: Ben miyim tövbe estağfurullah. Ne alaka oğlum
T: Sen Müslüman misin
Y: Ne sandın lan tabiki
T: Neyse işte seni seviyo ve sen ondan nefret ediyorsun ya buyuzden senden uzak kalınca zaten içinde car olan kötülüğü dinliyo ve katil oluyo.
Y: Ben ondan nefret etmiyorum ki
Diyince çocuk olduğu yerde kaldı. Aga b yazık oldu çocuk gözünü bile kırpmadan 1-2 dakika boş duvara baktı.
O öyle yapınca bende kahkaha yı patlattım.Sorma çocuk
T: Lan ozaman gidip bunu ona söyle sevgili olun kapansın bu konu
Y: Onu seviyorum demedim ondan nefret etmiyorum dedim
Selaaaaam
Hergun yb atıyorum havadan sudan sizde bi oylayin artık demi yazıyoruz okadar yanii
Bellayi güzel dövdü yn :)
İçinizde kalmasın daha çok dovcez
Suan saat 15 54
İyi öğlenler
:)
Bysss580 kelime
Mahallemizin Mikeyi 👇
Yerimmmmm ben bunu 👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikey x Reader ||Sakın Bırakma||
AcciónFinal Oldu Mikey x Reader !!Tw!! küfür argo fazla aşk felsefi yn tripli yn sjfjjsjfn Hayatında hiç bir gözlerin içinde aşk gördün mü? Göremezsin Mikey Ama Karşımdaki gözlerin içinde ben suan görüyorum ...