Daha önce hayatımın bu hale gelebileceğine ihtimal bile vermezdim .Yavaş yavaş her şey yerine oturuyor. Benliğim, hayatım ve en önemlisi yaşadıklarım...
***
Yine o iğrenç günlerden biriydi. Telefon alarmım durmadan çalıyor susmuyordu. Yataktan kalkmayı bırak gözümü açmak bile istemiyordum. Gözlerimi sıktığımda gözümden bir damla yaş kendini bıraktı gözümün yanından yastığıma düşerek iz bıraktı.Yine o rüyayı görmüştüm babamın annemi hiç düşünmeden alnının ortasından vurduğu günün rüyası annemin melek yüzü bana bakıyordu her zamanki gibi karanlıkta o yüz gitgide babamın yüzüne dönüştü. Ona daha fazla tahammül etmek istemediğim için kendimi hızlıca yataktan attım.
İçerden tost kokusu yükseliyordu. Halam yine mis gibi sucuklu tost yapmıştı. Bende yorgun adımlarla banyoya doğru ilerledim. Halam beni görmüş olacak ki arkamdan ''Günaydın Tatlım'' diyerek seslendi.
''Hııhı Günaydın ''dedim kendimi açamayarak banyoya girdiğimde aynaya doğru ilerledim soğuk suda yüzümü yıkadım. Kafamı kaldırdığımda turuncu saçlarımın adeta savaş vermiş gibi birbirlerine karıştığını gördüm. Hızlıca ellerimle tarayıp düzelttikten sonra banyodan çıktım.
Mutfağa doğru ilerledim ve halamın yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Bana bakarak gülümsedi. Tost makinesindeki tostu tabağa koyarak bana uzattı.
Aldığım gibi masaya oturup yemeğe başladım. Oldukça acıkmıştım. Halamda kendine avokadolu tost yaptı ve yemeğe başladı. Bi anda onun hiç beklemediği bir soru sordum''Hala sence babam geri gelir mi?''dememle halam boğazına yaşadığı şaşkınlıktan dolayı tost kaçmış olucak ki öksürmeye başladı. Bende sırtına vurarak ''İyi misin Hala ''dedim
Elini beni durdurmak için kaldırdı ve ''Evet bunu nerden çıkardın yine rüyanda gördün dimi''Bir an durdum ve kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladım
O da ayağı kalktı ve bana sarıldı''Biliyorum çok zor ama ben senin yanındayım bunu atlatman gerek tatlım''dedi çok uzatmak istemediğim içi kafamı onaylarcasına salladım
Tostumu bitirdikten sonra odama doğru yol aldım. Odama girince kapıyı kapattım ve kilitledim alışkanlık haline gelmişti bu olay evde tek olsam da kapıyı kapatıp kilitlemeden hiç bir şey yapamıyordum. Kendimi rahatsız hissediyordum.
Boy aynamın karşısına geçtim. Üstümde gri eşofman altı ve ve beyaz oversize t-shirt keşke okula böyle gidebilseydim bundan rahat bir kombin görmedim diye geçirdim içimden. gardrobumu açtım ve içinden altıma dar siyah yüksek bel bir kot üstümeyse ip askılı krem rengi bir badi aldım. Onun üstüne ince siyah bir gömlek giydim. Tekrardan aynaya baktım ve güzel olmuştu sıra makyajdaydı. Gözüme rimel sürdüm son olarak dudağıma lipgloss sürdüm ve hazırdım.
Çantamı alarak kapıya doğru ilerledim. Teyzeme bir öpücük kondurduktan sonra siyah converslerimi giydim ve okula gitmeye başladım. Okulda hiç arkadaşım yoktu açıkçası umrumdada değildi.
Okula girdiğimde en arka sıraya ilerliyip yerime oturdum. En arkada tek başıma oturuyordum bundan güzel bir şey var mı ya
***
Derslerin neredeyse hepsinde uyumuştum. Son dersimiz matematikti ah o lanet matematikçi nefret ediyorum o kadından .Ders başlamıştı şimdilik iyi gidiyordu tek gözüm açık uyuyordum ama olsun rahatsız edilmemişti.
Tüh lanet olsun şom ağzıma sıçım buraya geliyor.
Hemen kendimi kaldırıp dikleştim. Kaşlarını çattı ve yüzünü alay edermiş gibi bana döndü. "Kalk sen yap bakalım soruyu" demesin mi
Hızlıca ayağa kalktım ama bu kadar hızlı kalktığım için gözüm karardı. Kafamı tutarak kendime gelmeye çalıştığım sırada bir ışık göründü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLET
Vampire*Daha önce hayatımın bu hale gelebileceğine ihtimal bile vermezdim .Yavaş yavaş her şey yerine oturuyor. Benliğim, hayatım ve en önemlisi yaşadıklarım...*