Yine sıradan okul günlerinin,sıradan çıkışlarında,sıradan bir okul çıkışındayız.Ancak bu muhteşem sıradanlığı bozan bir detayı anlatmadan geçemeyeceğim.Bugün Ayşin ilk defa eve otobüsle gideceeek!! Sevgili kankigilim okul çıkışlarında eve özel servisiyle gittiğinden normal bir şekilde otobüse binebileceğinden şüpheliyim.Sonra şüphelerimde haksız olmadığımı anlıyorum.
Ayşin:
-Kanka ben şimdi bu otobüs denen şeye nası binicemm kİİiğ?
Irmak:
-Bak şimdi,sana Türkiye de toplu taşıma aracına binmenin altın kurallarını anlatıcam.Ben sana anlatıcam sen de torunlarına anlat,onlar da torunlarına anlatsınlar hep birlikte bu toplu taşıma sorununa karşı dümdük ayakta durucaaz!!Yılmak yok savaşıcaaaz!!Başlıyorum;
KURAL Biiir-)Araca binerken omuzlarını çok iyi kullanıcaksın.Geçmeye çalışan terbiyesiiiz,utanmaazz abi ve abilere karşı omuzlarınla gardını alıcaksın onları ite-kaka etkisiz hale getiriceksin(Yaşlılara ve çocuklara dokunmayacağız tabikii (: )
KURAL İkiii-)Otobüse binince yapacağın ilk şey gözlerini radar gibi açıp çevreyi kolaçan etmek ve boş yer aramak.Boş yer bulursaan Sakın durmaa!Fırlaa!Yoksa ayakta helak olursun yavrucuğum.
KURAL Üçç-)İneceği duraktan en az iki durak önce düğmeye bas çünkü çok saygıdeğer otobüs şöförlerimiz hiçbir yolcuyu ineceği yerde bırakmaz.Sakın karşı çıkmaya kalmkma.
''-EE ne de olsa sağlık önemli az yürüseniz ne olur Bir tarafınız eksilmez.''
cevbını alma olasılı %100 (denenmiştir.)
Ben daha muhteşem kurallarımı bitiremeden otobüs geldi
-Hadi kankaa sana güveniyorum yapabilirsin.
Ayşin:
-Yaaa püff bu çook dolu ben bunaa binememm .s .s hem oturcak yer yok hem dee....
Tabi ki cümlesini bitirmesine izin vermedim otobüse koşmaya başladık ve harika! Otobüs gitmiş.
Ayşin ''Zavallı otobüs benim gibi harikaa,muhteşem bir yolcuyu kaçırdı''dedi ben iki bilinmeyenli denklem çözmeye çalışan kedi görmüş gibi Ayşin'in suratına bakakaldım.
-Kanka otobüs gitti
Ayşin:
-Booşver kankigilim!!Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir.Ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.
Ben:
-Şimdi beni iyi dinle yolcu olma konusunda master yapmış muhteşem kankigilim.Bi sonraki otobüste en ufak bi toplu iğne kadar boşluk olmasada biniceksin.Gerekirse insanların üstüne çık ama ne olursa olsun otobüse bin çünkü yaklaşık bir saattir bu duraktayız.Çürüdük resmen burda bee! Ömrüm dıraklarda geçti aman Allah'ım!
Derken bir otobüs daha geçti ve dolu olduğundan durmadı bile.Otobüsün içindeki yolcuların hain bakışları içimizi dağladı bee!Nispet yapar gibi bakıyorlardı resmen.
Ayşin:
-Toplu yaşıma çok zormuş bee!!
Ben
-Toplu taşıma sana mı zor kanka bana zor!Senin servisin var.Ben her gün bu çileyi çekiyorum.Her gün itilip kakılıyom.Kafamı şu otobüs demirlerine kaç kere çarptım biliyonmuu senn !?!! Beynim hamur gibi oldu o yüzden mal mal konuşuyom burda.
Bu mütiş duygusal konuşmamı müthiş duygusal bir parçayla taçlandırıyorr Ayşin veeee;
-Acılarıın çocuğuuyum ben acılaar çocuğuyuum....
Ardından birbirimize sarılıp ağlamaya başladık dermişim tabikii ağlamadık otobüs gelene kadar aralıksız güldük otobüs gelincede güldük.Otobüste giderken durakta bekleyen yolculara da hain gülücükler attık.İnincede güldük sonradaa güldüüük güldüük ve güldüüük ve yine güldeük Allah bozamsın be!! (Amin) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kankigillerin Günlüğü
HumorBu bizim hikayemiz , buu kankigillerin hikayesi... Zamanın çok ötesinde olmayan , gerçekliğin tam da kendisi olan hikayemiz. Dört köşe duvarlı odalardan oluşan sıradan lise hayatımızın küçük renkleri. Hayatımızın tüm sıradanlığıyla birlikte üzerine...