Babamın çalıştığı DOĞU HOLDING diye bi mafya holding'inde babam hisse almak istiyordu, babamın tek hayali o holding'e ortak olmaktı ve olup olmaması benim elimdeydi büyük ortak Ersan doğu oğluna beni istiyordu her gün babamla konuşup babamı ikna etmeye çalışıyordu ve babam her geçen gün benim Ersan doğu'nun oğlu mertle evlenmem için benle konuşuyordu bazen dakkalarca bazen saatlerce bana dil döküyordu.
Bir yanım babamın hayalini gerçekleştirmek istiyordu ama bir yanım eğer mertle evlenirsem kötü şeyler olacağını söylüyordu. Babam bugün işten geldiğinde gerçekten çok ciddiydi beni mertle nişanlandıracaktı ben babama her bu konuyu açtığında karşı çıktığım için şiddet uyguluyordu, babamın o hayali benden daha önemli ama ben şiddete razıydım bi mafyayla evlenmekmi kulağa ne kadarda saçma geliyor öyle değilmi?, en çok sinrilendiğim konu annemin bu konuyu onaylaması evet belki evlenirsem ailemi fakirlikten kurtaracaktım ama hayır yapamam ben bi mafyayla evlenemem hayatımı mahvedemem.
Babamın bana vurduğu morluklar aşırı şekilde bana acı çektiriyordu herşeyi benden önemli görmeleri zoruma gidiyor. Ağlarken kapımın çalmasıyla elimi gözüme götürüp gözyaşlarımı silmem bir oldu annem hafif ve üzüntülü bi ses tonuyla "girebilirmiyim kızım" dediğini duydum içten içe ağlıyordum ama annemin de üzülmesini istemiyorum anneme "gelebilirsin anne" diyerek içeri girmesine izin verdim, annem girdiğinde odanın kapısını direk kapatıp yatağıma gelip yanıma oturdu.
Elimi tutup ağlamaya başladı anneme "neden" diye sordum annemin bu sefer gittikçe ağlaması artıyordu ama gerçekten çok merak ediyorum neden babamın istediklerini onaylıyor neden benim bi mafyayla evlenmemi istiyor belki evlensem hayatlarını kurtarabilirim, birden annem konuştu "kızım bizim güzel bi hayatımız yok sen kendi gözlerinle görüyorsun bu allahın sana gönderdiği bi şans evet senin o mafya denen insanlarla aynı ortama sokmak istemiyorum ama yapmak zorundasın deniz" dediğinde durdum ve sadece annemi dinledim " anladınmı şimdi kızım ben senin hayatını kurtarmanı istiyorum babanın oraya ortak olma isteği her geçen gün artıyor sen her geçen gün babana karşı çıksanda baban bu kararından vazgeçmicek" dediğinde sözünü kestim " ne yani anne babam ortak olmayı benden daha mı özel ve önemli buluyor anne" dediğimde annem o esnada babamın odama gelmesinden endişeleniyordu annemin "deniz bu konuyu yarın senle konuşuruz olurmu kızım" annem neden babamdan bu kadar korkuyor neden bu kadar ürküyor babam annemi benden uzak tutmaya çalışıyor babam veya annem bana hep ilgisizdi annem bugün ilk defa odama gelmişti anca işleri düştüğünde deniz diye bi kızları olduğunu farkediyorlar, "tamamanne iyi geceler" diyerek konuyu kapattım.
Hello canişkolar umarım beğenilirrrr :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAYLA EVLILIK
ParanormalBabamın çalıştığı DOĞU HOLDING diye bi mafya holding'inde babam hisse almak istiyordu, babamın tek hayali o holding'e ortak olmaktı ve olup olmaması benim elimdeydi büyük ortak Ersan doğu oğluna beni istiyordu her gün babamla konuşup babamı ikna etm...