1

395 31 22
                                    

Merhaba askolarr ilk defa fic yaziyorum bismillah hayydi baklaim
Umarim begenirainiz <33❤️💥😽

***
      Buluşma planlioz aw  

Minho:
Bu ne için simdi ne buluşması?

Hyunjin:
Hey hey umarım düşündüğüm şeydir umarim bara gidiyoruzdur.

Changbin:
Bunun icin ne kadar heyecanlı olabilirsin ki aptal herif

Hyunjin:
Ne bilim aq her neyse ne zaman ve saat kacta?

Chan:
Umm neler oluyor

Minho:
1 hafta once konuştuğumuz bara gidiyoruz galiba ve sen de bizimle geliyorsun değil mi hyung?

Chan:
Gelmeyeceğimi kim söylemiş tabi ki geliyorum.

Hyunjin:
Çok kişi olmak daha iyi ben jeonginlere de haber vereyim

Changbin:
Ok haber ver hepsi gelsinler

Minho:
Tamam o zaman cumartesi gecesi saat 10 da bizim evin önüne toplanın beraber çıkalım buradan.

Hyunjin:
Okkk.

***
insan olmayan insanlar topluluğu

Jeongin:
Hyunjin bir buluşma planladığını söyledi bizi de davet etti

Jisung :
Nerde buluşuyoruz zaten sıkılıyordum ben de

Jeongin:
Alt sokaklardaki barlardan biri
Cumarteai saat 10 da buluşuyoruz

Felix:
Bana uyar

Seungmin:
Bana da uyar

Jeongin:
Tamam o zaman söylüyorum hyunjine
Yarın hazır olun

                                 ***

Cumartesi/saat 21:50

Minho'nun gözünden

Sonunda geldiniz hiç gelmeyeceksiniz sandim bir an

"Geldik işte  sen de bir 10 dk bekleyemiyorsun"

"Ay tamam çıkalım şimdi"

***
Chan hyung arabayı sürerken arka koltukta yanımda oturan hyunjine dönüp
"Onlarla ilk defa tanışacağım ne yapmam gerek bilmiyorum" dedim.

"hey hey doğal ol yeter en az bizim kadar kafa dengiler emin ol"

Peki diyip cama döndüm yine de çok gergindim

***
Sonunda gelmiştik. Buraya taşındığımdan beri sadece ev arkadaşlarımla tanışmıştım ve çoğu zaman okul yüzünden evdeydik buraya gelmenin eğlenceli olabileceğini düşündüm ve bu güzel görünümlü ışıklı bara hep beraber girdik.

"ah işte oradalar" dedi hyunjin.

Onlar yanımıza gelince hepsiyle el sıkışıp selamlaştık okulda daha önceden tanışmıştık fakat çok yakın değildiler benimle.

Konuşup güzelce kaynaştık ve bir sürü fotoğrafiar çekildik.

O konuşmalar sırasında alt sınıflardan han jisung çok dikkatimi çekmişti. Anlayamadığım bir şekilde gözüme bu kadar çekici ve şirin gelmesi beni heyecanlandırdı daha önce onu görmüş olmama rağmen şimdi böyle daha yakından görmek çok güzeldi. Bu tatlı duyguları yaşarken gözlerimin jisung a daldığını fark edince hemen gözlerimi kaçırdım çünkü rahatsız olmasını istemiyordum.

Saatler geçti ve eve dönmenin vakti gelmişti. Tam ayrılıp vedalaşmanın biteceği sırada anlık içimden gelerek jisung dan telefon numarasını istedim. Herkes şaşkın gözlerle beni izliyordu. Çok telaşlandım ve utandım. Jisung şaşkın gözlerle bana baktıktan sonra "ahh hyung neden telaşlı görünüyorsun sonuçta artık arkadaşız öyle değil mi?" diyip telefonuma uzandı ve numarasını kaydetti. O an içim kıpır kıpır olmuştu. Hiç bir şey diyemeden el sallayıp vedalaştık.

Bardan çıktıktan sonra arabaya yürürken birden hyunjin

"

çok telaşlı ve utangaçdın az önce" dedi ve şöyle yanıtladım

"hayır hyunjin sadece yeni tanıştığımız için öyleydi bir daha ki buluşmalarımızda öyle olmayacak eminim." dedim ve arabaya bindik.

***
Sonunda eve gelmiştik. Yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım biraz takıldıktan sonra sıkılıp telefonu komodinime bıraktım.

Düşüncelere dalmıştım gözlerimi tavana diktim ve jisungu düşünmeye başladım. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama sanırım jisung dan çok etkilenmiştim. Ama muhtemelen ne yapsam boşa olacaktı çünkü beni hyungu olarak görüyor ve gay olup olmadığını bilmiyorum hatta sevgilisi bile olabilir. Bu düşünceler içinde kaybolurken birden bir bildirim geldi ve telefonuma uzandım.

Bir uygulamadan mesaj gelmişti. Gaylerin birbirlerine ulaşabildiği ve profillerinde fotoğraflar paylaşabildiği bir uygulama. Çoğu kişi kendini gösteriyordu ama ben anonim bir hesaptım ve tanınmak istemiyordum. Gelen bildirimde önerilen bir hesap vardı. Bu hesapta yüzünü göstermeyen ama etekli fotoğraflar paylaşan biri vardı ilgimi çekti ve takibe aldım. Biraz hesabında dolaşmak istedim. Bu adam yüzünü göstermiyordu ama bacaklarından çekiciliği ve feminenliği apaçık belliydi.

Dakikalar sonra telefonumu elimden bırakıp uykuya daldım.

***

İlk bölüm bitti umarım konu biraz biraz anlaşılmıştır. İyi okumalar. Umarım beğenirsiniz askolar <33

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınnn. 💥😽

ALIN SİZE HEDİYEEE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALIN SİZE HEDİYEEE

YOU'RE MINEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin