7(!)

197 18 14
                                    

Cok sıkıldım yeni bölüm atıyorum iyi okumalaaarr.

***
Uyandığımda jisung kollarımdaydı sımsıkı sarılarak uyuyordu. Saçlarını okşayıp uyandırdım. "heyy bebeğim sabah oldu gel kahvaltı yapalım"
Gözlerini ovuşturarak uyandı. Sonra tekrardan kafasını boynuma gömdü. Saçlarına bir öpücük bırakıp miniğimi kucağıma aldım ve banyoya götürdüm. Güzelce yüzünü yıkadım. Sonunda ayılmıştı. Dün çok yorulmuş olmalı. "jisung bebeğim dün bebekler gibi uyuyordun izlemeye doyamadım adeta"
Jisungun yanakları kızarmıştı yanaklarına birer öpücük kondurup dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Beraber aşşağı indik. Kahvaltımızı yaptık. Saat 1 de changbin eve gelecekti. Ve biz sevgili olduğumuzu bir süre saklamak istedik utandığımız için. Kahvaltıdan sonra kanepeye oturduk. Biraz televizyon izledik saat 12 olduğunda sıkılmaya başlamıştık.
"bebeğim beraber alışveriş merkezine gitmek ister misin bakalım?"

"mmh çok iyi olur"

Hava bugün hafif bulutluydu. Altıma siyah dar ve dizinden hafif yırtıkları olan bir pantolon üzerine siyah bir t shirt ve siyah deri ceketimi giymiştim.

Jisung ise siyah eteğini sweatini ve file çoraplarını giymişti.

Evden çıkmadan önce son halimize aynadan bakarken

"ahh jisungie ne kadar da güzel olmuşsun öyle"

"sen de öyle sevgilim"

Dudaklarına uzanıp küçük bir öpüşme başlattım. Elimi beline götürdüm narin vücudunda gezdirdim. Öpüşmemiz daha da derinleşmeden dudaklarımızı ayırdık. Jisungun elini kendi elime kenetleyip yola koyulduk. Yürümeye başladık. Alışveriş merkezine geldiğimizde ilk olarak girişte gördüğümüz mağazaya girdik çok güzel etekler satılıyordu. Jisunga bakıp  etekleri işaret ederek"gel bakalım sevgilim senin için bir etek alalım"
Jisung hiç itiraz etmeden siyah dantelli bir etek seçmişti. Kasaya ilerledik ve ödedim. Jisungun yanındayken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım. Biraz yorulduktan sonra yemek yemek için fast food restoranına girdik. Hamburger yemiştik. Çok beğendiğimiz için chanbin için de aldık. İşlerimiz bitince eve geri döndük. Chanbin gelmişti. Kapıyı tıklattım. Chanbin açtığında şokla ikimize bakmaya başladı. "siz nereden geliyorsunuz böyle ve neden elelesiniz"

"ahh changbin içeri geçelim de anlatırız."

Changbin büyük bir hevesle koltuğa oturdu.

"changbin biz sevgili olduk."

"evet hyung birbirimize karşı aynı hisleri besliyormuşuz bunca zamandır."

"şu an çok mutku oldum inanmıyorum"

"ama şey diğerlerine söylemeyi şuanlık planlamadık o yüzden şimdilik üçümüzün arasında"

"ahh merak etmeyin hiiiç sorun değil"

O günü öyle güzelce geçirmiştik. Akşam jisungu evine bıraktım. Yaz tatiline girmemize 1 hafta kalmıştı.
Son sınavlarımıza da girmiştik.

(1 hafta sonra)

***
Sonunda chan hyung ve hyunjin eve dönmüşlerdi. Artık hepberaberdik.

Bu gece için bir plan yaptık. Diğerleri ve sevgilimle tanıştığım ilk yer olan bara gitmeye karar verdik. Diğerleriyle de haberleşip akşam barda buluştuk.

"ahh hepinizi çok özledim çocuklar"
Dedi chan.

Ardından jeongin ve diğerleri ekledi

"biz de sseni özledik sonunda gelebildin 2 hafta 2 yılmış gibi geçti."

Hepberaber bir şeyler içerken jisung'un bana bakıp kalktığını gördüm.

"Hyung benimle biraz gelebilir misin?"

"tabii jisung. Biz birazdan geliyoruz keyfinize bakın."

Jisungu takip ettim lavaboya gelmiştik.

"sevgilim 1 haftadır görüşemiyoruz  seni özledim"

"ben de seni çok özledim miniğim kokunu özledim dudaklarını özledim."

Birden jisungu kendime çekip sertçe öpmeye başladım. Bana eşlik etti. Dudaklarımızı parçalarmışçasına öpüyorduk. Jisungun sweatini çıkardım vücudunu ellerimle sardım boynunda bana ait izler bırakıyordum. Jisung kafasını geriye atıp duvara yaslandı boynuna köprücük kemiklerine izler bırakıyordum. Biraz daha aşağılara inip göğüs uçlarını dilimle ezmeye başladım bu sırada jisung'un ağzından ufacık bir inleme kaçmıştı. Hemen ağzını eliyle kapattı. Vücuduna izler bırakmaya devam ederken elimle eteğinin altından kalçasını sıktım.

Burada daha fazla ileri gidemezdik. Sürekli birinin gelme olasılığı vardı. İkimizde zor durumdaydık. Fakat hiç bir şey yapamazdık diğerleri uzun süre gelmediğimiz için kontrole gelebilirlerdi. Jisunga sweatini giydirip saçlarını düzelttim.son bir öpücük kondurdum. Sonra diğerlerinin yanına gittik.

"oo hoşgeldiniz neden geciktiniz bu kadar"
Dedi hyunjin.

"merak ettik gerçekten az daha felixle kontrol etmeye gelecektik sizi"
Diye ekledş seungmin.

"umm şey benim biraz midem bulanıyordu. Karnım ağrıdı. O yüzden geciktik biraz"

Hyunjin elini Jisungun sweatine götürüp biraz aşşağı indirdikten sonra morlukları görmüştü.

Jisung çok utanmış görünüyordu.

Hyunjin kulağıma fısıldadı
"heyy siz yoksa açıklama yapmana gerek kalmadı minhocum ben anladım zaten merak etmeyin bensen başka kimse anlamadı zaten onlara da söylemem."

"ah evet Hyunjin düşündüğün gibi sevgilimle eğlendik biraz"
Diyip kıkırdadım masanın altından jisungun elini sıkıca tuttum.

O gece bizim için güzel ve tedirgin bir geceydi artık sırrımızı hyunjin de biliyordu.

***
AYYYH COK UTANDIM O YUZDEN O KISIM YARIDA KALMIŞ GİBİ OLDU AMA TELAFİ EDERİM BİR KAÇ BÖLÜM SONRASINDA YORUM YAPUP OYLAYIN BEBİŞLERİMMM İYİ OKUMALARR 💌💌💌😽😽😽❤️❤️❤️🤩🤩🤩

YOU'RE MINEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin