GELDIMMM ARKADASALAAARR IYI OKUMALARRR OKUYUCULARIMN
MINSUNG SHIPPERLERIMM💌💌💌
***
Nihayet sabah olmuştu. Gözlerimi banyodan gelen su sesleriyle açmıştım. Yatağımdan kalkıp banyoya yöneldim. Kapıyı tıkladığımda kimse ses vermedi. Bir kaç kez daha tıkladım. Sonunda içeride biri olduğunu anlamıştım. Bu jisungun şirin sesiydi "ben varım hyung" diye seslendi. "ah çok özür dilerim jisung" desim ve aşşağıya inöek üzereyken şirin sesi tekrar duydum"hyung çok üzgünüm ama benim için bir havlu bulabilir misin? "
Dedi. Onaylayıp hemen odama gittim temiz bir havlu çıkarıp jisunga götürdüm. Kapıyı araladım fakat birbirimize ulaşamıyorduk. Sonra içeri girmek için izin istedim jisung duşakabinin içine saklanmıştı el havlusuyla kendini kapatmaya çalışıyordu. O narin bacaklarına ve ellerine yine gözüm kaymıştı. Havluyu uzattım ve çıktım. Gözlerime inanamıyordum neredeyse yarı çıplak sevdiğim adamı görmüştüm yanaklarım kızarmıştı. Utanmıştım ve jisungun da kızarıp utandığı dışarıdan belli oluyordu. Bir kaç dakika sonra jisung giyinip yanımıza indi ve kahvaltı yaptık. Changbin bu gece yine arkadaşında kalacağını söylediğinde jisungla evde tek kalacağımız aklıma geldi. Ve bu hislerimi açmak için çok iyi olacaktı.Akşam olmuştu bugün de Jisung bizde kalacaktı. Onunla film izleme planı yapmıştık.
Sonunda gece olmuştu abur cuburlarımızı alıp koltuğa oturduk.
Hava serin olduğu için jisung iyice bana yanaşmıştı. Ona sarılmamak için kendimi tuttum. Ve işte o an gelmişti. Jisung a dönüp;"jisung bunu sana nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama artık söylemek zorundaydım daha fazla içimde tutamazdım. Jisung..."
"dinliyorum hyung ne söyleyeceksin beni heyecanlandırıyorsun"
"jisung senden çok hoşlanıyorum biliyorum bu olamayacak bir şey lütfen bana kızma üzgünüm. Sonuçta beni hyungun olarak görüyorsu-"
Sözümü jisungun pembe dudakları kesmişti. Ve anlamıştım ki onun da bana marşı hisleri vardı.
Dudakları dudaklarıma değdiği an şok olmuştum heyecandan ne yapacağımı bilemedim jisung öpüşmemizi derinleştirmeye başladığında ona dudaklarımla eşlik ettim. Elimi sweatinin altından sımsıcak vücudunda gezdirdim. Jisungu kendime doğru yaklaştırarak öpüşmemizi daha da derinleştirdim.
Dudaklarımızı ayırdığımızda jisung gözlerimin içine baktı
"bugüne kadar hislerimi sakladığım için üzgünüm"
"beni hyungun olarak gördüğün için saklamak zorunda kaldım ve reddedilmekten korktum."
"artık cevabı verdim sanırım."
Diyerek kıkırdadı.
Gülümseyip utançtan kızarmış yanaklarına baktım avuçlarımın içine alıp öptüm. O yanaklara va dudaklara hasrettim. Ve artık benimdiler."ahh artık sanırım ummm sevgiliyiz"
"ikimizde bunu istiyoruz bebeğim. Sana aşık olduğum için çok şanslıyım"
Jisungun yanakalrı daha da kızarmıştı. Dudaklarına ufacık bir öpücük kondurup jisungu kucağıma çektim.
Kafasını boynuma gömdü elleeini boynuma sardı. Ben de ellerimi vücudunda gezdirdim. Bacaklarını belime doladım. Ve saçlarını okşadım.Evet sonunda istediğim olmuştu jisung artık benimdi.
Biraz öylece kalıp konuştuktan sonra jisungun uykulu olduğunu farkettim. Kucağımdaki miniğimi yatağıma çıkardım. Sakince uzandırıp yanına sokuldum. Birbirimize sarılmıştık. Jisungun bebeksi kokusuyla büyülenmiştim onu ıssırasım geliyordu. Saçlarına öpücük kondurduktan sonra ben de uyuyakaldım.
***
SONUNDA SWVGİLİ OLDULAE OLEY ARTIK DAHA GÜZEL BÖLÜMLER GELİRRR
İYİ OKUMALAR
OYLAYIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN ASKLARİMM 💌💌💌😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU'RE MINE
Fanfictionİki genç arkadaş grupları sayesinde bir barda tanışırlar. Top!Minho bottom!sung Femsung