IYI OKUMALARRRRR.
***
Öğlene doğru jisung toparlandı ve gitmek için hazırdı. Biraz daha kalmasını istiyordum fakat kendimi belli etmek istemedim. Arabaya bindik jisung siyah eteğini ve file çorabını tekrar giymişti. Hava bugün düne göre ılıktı. Evinin önüne geldiğimizde vedalaştık ve ayrıldık. Eve geldiğimde chanbin wooyoungdan dönmüştü. Changbin kapıda beni karşıladı. Elindeki crop u göstererek "mm demek croo giymeye başladın" dedi ve sırıttı. "ahh hayır chanbin aptal mısın o jisungun"
"nee dur bir dakika neden yatağının üzerindeydi ve jisung buraya mı geldi ve üstelik soyunmuşş?"
"düşündüğün gibi değil sadece evde yalnız kalmak istemedim çağırdım gece bende kaldı ve hava soğuk oldugu için sweat vermiştim cropunu bizde unutmuş"
"ahh be heyecanlanmıştım"
Omzuna hafifçe yumruk atıp "heyy aklındakileri çıkar seni abaza"
"tamam ya senle de saka yapılmıyor"Cropu changbinden alıp odama çıkardım.
Gece olmuştu jisungu özlemiştim keşke dün gece tekrarlansaydı diye içimden geçirdim.yanıma jisung'un kokusunun sindiği cropu aldım ve kokuyu içime çektim mhmm jisunga cok aşıktım. Onu çok seviyordum.ona bunu söylemek istiyorsum artık. Ve aklıma bir fikir gelmişti. Eğer ben cesaret vermek amacıyla grup arkadaşlarımıza gay olduğumu açıklarsam belki jisung da aynı şeyi yapar. Ve daha rahat davranabilirdi. Bunu deneyecektim. Planımdan sonra jisung yine aklımın köşelerinde beliriverdi. O incecik bedeni, sevgi dolu kalbi, elleri, ipeksi saçları beni benden alıyordu. Bunları düşünürken tekrar aşık oldum jisung a.
***
Sabah olmuştu güzel bir uykudan uyanmıştım. Hemen herkese mesaj attım bizim eve gelmeleri için akşam 9 ayarlamıştım. Chan hyumg hariç diğerleri gelecekti.
Çok heyecanlıydım. Jisunguda çağırdım. Ve onu yine arabamla alnaya gittim. Bu sefer etek giymemişti çünkü diğerlerinin bilmesini istemiyordu.***
Saat sonunda 9 olmuştu herkes neyi açıklayacağımı heyecanla bekliyordu. Kendimi çok kasmıştım heyecandan karnıma ağrılar girmişti. Derin bir nefes aldım ve "ben eşcinselim" dedim. O an yüzümdeki endişe çok büyük farkediliyordu. Herkes çok şaşırmıştı. Bir an kötü karşılanacağımı sanmıştım ama hepsinden olumlu yanıtlar aldım hepsinin şaşkınlığı gitmişti.
Changbin"ahh üzümlü kekim bu zamana kadar saklaman hataydı. "
Hyunjin" ahh hyun biz ne dicez sana aşk olsun en başından rahat rahat söyleyebilirdin"
Seungmin"linoo ah seni destekliyoruzzzz"
Jeongin ve felixte güzwl dileklerde bulundular çok mutlu olmuştum.
"hepinize çok teşekkür ederim keşke baştan söyleseysin boşuna endişelenmişim" dedim. Aramızda gülüp eğlenirken jisung bana hafifçe dokunup"hyung bi senin odana gelir misin "dedi itiraz etmeden peşinden gittim. Kapıyı kapattı ve" hyung karar verip arkadaşlarımıza bunfan bahsetmen çok iyiydi tebrik ederim"dedi "hmm bence sen de denemelisin minik sincap" dedim
Gülümseyip onaylar biçimde kafasını salladı ama çok tedirgindi. İçeriye girdik ve biraz daha sohbetten sonra jisung her ieyi anlattı gay olduğundan etek giydiğinden. Herkes yinw güzel dileklerde bulunup desteklediler jiaungun yuzunde güller açmıştı. Sevdiğim adamı böyle görmek beni mutlu ediyordu. Sırtını sıvazlayıp kulağına fısıldadım"iyi iş çıkardın minik sincap "gülümsedi ve sırtımı pat patladı. O gün çok mutluyduk. Akşam herkes evine dağıldı. Changbin ben ve jisung kalmıştık. Jisung tam çıkacakken saatin çok geç olduğunu farkettik ve onu arabayla götüremezdim maalesef çünkü arabada bir sorun çıkmıştı. Jisungun burda kalması için changbin ikna etti. Ve o da kalmaya karar verdi. Oturma odasına yatak serdik ve jisung için hazırladık. Changbin yorgun olduğunu söyleyip odasına çıkmıştı. Jisungun yanına oturup film izlemeye başladım. Çok eğlenmiştik. Artık uykum geldiğini anlayınca odama çıkmak için müsaade istedim jisung kolumdan tuttu ve kendine çekti yanağıma hafif bir öpücük kondurdu. "hyung bu gün için teşekkürler sen olmasan asla açıklayamazdım hiçbir şeyi sana minnettarım" dedi. Bunları derken yüzü yüzüme çok yakındı nefesini hissediyordum. Dudaklarımı karşımda duran pespembe dudaklara bastırmamak için direndim. "önemli değil jisung sadece yardımcı oldum." dedim ve iyi geceler diyip hızlı adımlarla odama çıktım. Çok gerilmiş hissediyordum jisungu istiyordum benim olsun istiyordum ona her şeyi açıklamalıydım.Ona sen benimsin diyebilmek için her şeyi yapardım.
***
Bölüm bitti iyi okumalar ballarımmm oylamayı unutmayın lütfen yorumda yapınnn... <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU'RE MINE
Fanfictionİki genç arkadaş grupları sayesinde bir barda tanışırlar. Top!Minho bottom!sung Femsung