Kutay'ın ağzından*
İşim gücüm yokmuş gibi bir de elin dövmecisiyle uğraşıyordum. Herifi ilk dolandırıcı sanmıştım çünkü böyle şeylerle çok karşılaşıyordum. Maalesef bok gibi parası olan bir ailenin oğluydum. Maalesef dememe bakmayın, köpek gibi seviyordum bu hayatı.
Elimdeki cüzdan dövemecinin cüzdanıymış meğer, siyah deri olunca hiç bakmadan atmışım cebime. Arabayı sola kırarken neon ışıklarla parlayan mekân çarptı gözüme. Üzerinde kocaman Heckler & Koch Tattoo yazıyordu. Herifi tanımıyordum, gece kafam leş gibiyken gelip dudağımın iç tarafına dövme yaptırmıştım. Şu an da acısını çekiyordum, resmen dudağımın içinde 'fuck' yazıyordu.
Kafamı sağa sola sallayarak arabayı park ettim, ardından arabadan inmeden önce bir sigara yaktım ve kapıyı açtım. Gecenin bilmem kaçıydı, alemlere akmam gerekirken şimdi bu sinir bozucu adamla uğraşacaktım. Sigarayı dudaklarımın arasına yamuk bir şekilde yerleştirirken kapıyı tuttuğum gibi sertçe açtım. Biraz fazla sert olmuş olacak ki içeridekilerin gözleri bana döndü.
Hemen karşımdaki deri koltuklara kurulmuş erkekleri gördüm. Dükkan kapalıydı, bunlar da takılıyor olmalıydı eğlencesine. Ellerindeki bira şişelerinden belliydi, belki de kafayı bulmuşlardı çoktan. "Harun kim?" Diye sordum umursamaz çıkan sesimle.
"Benim." Sol tarafımdan gelen sesle kafamı o yöne çevirdim. Kaslı ve neredeyse tüm kolları boydan boya kaplı biri duruyordu karşımda. Üzerinde beyaz atlet vardı ve taktığı cerrahi eldivenleri çıkarıyordu. Yeni dövme yapmayı bitirmiş gibi bir hâli vardı, fazla kurcalamadan "Kutay ben," Dedim "Cüzdanımı alacaktım."
Duruşunu hiç bozmadan kafasıyla yan tarafı işaret ettiği. O yöne baktığımda sandalyenin üzerindeki deri cüzdanı gördüm. Yanına ilerleyip cüzdanı aldım, ardından cebimdekini çıkartıp ona doğru uzattım. "Eyvallah." Dediğimde kafasını sallamakla yetindi, dilini mi yutmuştu?
Ağzımdaki sigarayı parmaklarımın arasına aldığımda "Benim dövmeyi sen mi yapmıştın?" Diye sorarken buldum kendimi. Çünkü bu tipi görmüş olsam unutmazdım, ya da kafam bayağı iyiydi. "Evet?" Tek kaşı havalandığında güldüm.
"Bok gibi olmuş." Dedim hiç düşünmeden.
"Sen bok gibi bir şey istediğin için olmasın?" Allah vardı, doğruydu dediği ama herife kıl olmuştum. "Hâlâ yarası kurumamış, yarmışsın dudağımı anasını satayım!"
"Ağzının içinde olduğu için kuruması zaman alır. Ayrıca ben doktor değilim, yap dedin yaptım." Orası belli oluyor, mağara adamına benziyorsun çünkü. Onu umursamadan cüzdanımın içini açarak baktım.
"Korkma, çalmadık paranı."
"Ne güveneceğim oğlum sana?" Söylene söylene kurcalamaya devam ettim, ardından kredi kartımın olmadığını görünce kaşlarımı çattım. "Kartım nerede lan?"
"Ne kartı?"
"Bırak numarayı, kredi kartım yok içinde!" Üzerine doğru yürüdüğümde bir eliyle göğsümden ittirdi beni. "Yavaş!" Diye sesini yükseltti, ardından kaşlarını çattı "Belanı başka yerde ara!" Ulan herif hem hırsız hem de üste çıkmaya çalışıyordu.
"Oğlum, taşşak mı geçiyorsun?!" Sinirle gülerek elimdeki sigarayı yere doğru attım. "Sen çalmadıysan kim çalacak?!"
"Ağabey, bir sorun mu var?" Arkamdan bir çocuğun sesi geldiğinde "Bir şey yok Serkan, " dedi Harun denen hırsız "Arkadaş da gidiyordu."
"Kartımı almadan şuradan şuraya gitmem!"
"Ya sabır!" Derin bir nefes alarak bir elini beline attı. "Almadım lan senin kartını falan! Git nereye bakıyorsan bak!"
"İyi, polis merkezinde görüşürüz!" Elimi telefonuma atarak polisin numarasını tuşladım sinirle fakât tam arayacakken arkamdan seslenen çocuğun sesi tekrar geldi.
"Bu yerdeki karttan mı bahsediyorsunuz?" İkimizde hızla o tarafa dönerken çocuk yere eğildi ve kartı parmaklarının arasına alarak kaldırdı. "Yere düşmüş işte." Sinirle o yöne doğru yürüdüm ve kartı elinden çektim. "Birlik olup tuzak kurmaya çalıştınız, polis devreye girince götünüz tutuştu tabii!"
"Al şu sikik kartını da defol amına koyayım!"
Harun denen itin gözlerine baktım. "Çok yanlış kişiye bulaştın!" Son sözlerim bunlar olurken hızlı adımlarla terk ettim siktiğimin mekânını.
-------
Sinir hastası karakterler yazmadan duramıyorum ben. 👌🏻Harun aşk adamım ya ama Kutay fazla pezeveng.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heckler & Koch | GAY
Teen FictionHer şey, Kutay'ın gittiği dövmecide cüzdanını unutmasıyla başlamıştı. Gay kurgudur. Texting/Düz yazı karışık.