0.3

1.2K 158 31
                                    

Soğuk suyun dibinde kendimi bulduğumda üzerimdeki ağırlık bedenimi taşımam için hiç yardımcı olmuyordu. Hepsi bu kadar da değildi, göz göze geldiğimizde bana doğru öfkeli bir şekilde bakarak iki elini yakama doğru atmıştı.

İki elimi de güçlükle yakama atarak onun ellerini tuttum ve kafamı olumsuz anlamda salladım. Nefesimi uzun süre tutamıyordum, en azından dışarıda dövüşsek olmaz mıydı? Ne demek istediğimi anlamış olacak ki geriye doğru çekildi. Ardından kolumdan tutarak beni kendisiyle birlikte yukarıya doğru sürüklemeye başladı. Herif bir de profesyonel yüzücü çıkmıştı, iyi mi?

Saniyeler sonra kafamızı sudan çıkardığımızda derin bir nefes alarak havayı solumaya başladım. Fakât havuzun başına dizilen insanlar gülerek bize bakıyorlardı, ha bir de telefonlarıyla videoya alıyorlardı.

"Kutay! Yine havuzda birini mi düzüyorsun?"

"Ne?" Kaşlarımı çattım, yanımdaki herif de anlamayarak bana doğru bakıyordu.

"Hadi ama, geçen yaptığın şeyi herkes biliyor!" Bunu diyen kişi Orkun'du, sinsice bakıyordu bana doğru. Ulan asıl düzdüğüm kişi oydu!

"Arkadaşlar ben şahidim, geçen gece havuzda beraber olduğu erkek buydu!" Yalan üstüne yalan atıyordu ve tek yapabildiğim şaşkınlıkla ona bakmaktı. Sırf onunle bir daha birlikte olmadığım için intikamını alıyordu.

"Cihangir!" Bahçeyi inletecek şekilde bağırmıştım. O sırada evden çıkan yarı çıplak arkadaşım "Noluyor amına koyayım?!" Dercesine bu tarafa bakıyordu. "Parti bitti! Dağıt şunları lan!" Bir sorun olduğunu anlamış olacak ki dediğimi yapmak için kalabalığa doğru yürüdü. Ben de havuzun merdivenine tutunarak çıkmaya başladım.

Harun denen it çoktan çıkmıştı ve kimsenin yüzüne bile bakmadan tek bir kişiye doğru yöneldi. Kardeşi olduğunu tahmin ettiğim bir çocuğun kolundan tutarak kükredi. "Düş önüme!" Öfkesini hissedebiliyordum, bir de adımız onunla çıkmıştı. Başıma daha ne kadar boktan şeyler gelebilirdi?

Çocuk ağabeyinden korkarak yürüyordu, gerçi onun yerinde olsam çoktan topuklardım. Aklıma yeni dank eden şeyle kafamda dolanan tilkinin sinsi gülüşünü hissettim.

"Harun!" Seslendiğimde onunla birlikte tüm kalabalık da bana doğru dönmüştü.

"Sen nereye gidiyorsun sevgilim?" Sırıtarak konuştuğumda gelen 'oha' seslerini umursamadan ona doğru yürümeye başladım. Bana 'ne sikim saçmalıyorsun?' dercesine bakıyordu. Omuzlarımı siktim, o yumruğun intikamını alıyordum. Benim itibarıma hiçbir şey olmazdı ama bu dövmecinin adı ibneye çıkacaktı.

Tam karşısında durarak gülümsedim. "Gece daha bitmedi değil mi?" Dişlerini sıktı, iki elini de yumruk yaptığını görebiliyordum. "Ne yapmaya çalışıyorsun?" Fısıltısı üzerine bir elimi ensesine doğru atarak kendime yaklaştırdım.

"Oynuyorum, sevgilim." Ardından dudaklarımı onun dolgun dudaklarıyla birleştirdim. Bugün herkes üst üste şok yaşıyordu ve biliyordum ki çıkan sesler bizi kameraya almaya devam ediyordu. Karşımdaki adam put gibi kalmıştı, ne yapacağını bilemiyordu.

Sanırım ilk defa bir erkekle öpüşüyordu. Bu durum hoşuma giderken kafamı yana yatırarak iyice yerleştim dudaklarının arasına. Alt dudağını kuvvetle emmeye başladığımda nihayet aklı başına gelmiş olacak ki tek eliyle ittirdi beni. Geriye doğru yalpalanırken elimin tersiyle dudağımın kenarını sildim ve güldüm.

"Ah, utanıyorsun demek!" İnsanlara doğru dönerek ellerimi iki yana açtım. "Yeterince malzeme topladığınıza göre siktirip gidebilirsiniz!" Nasıl olsa yarın tüm okulda ve haberlerde görecektim bunları. Haberleri parayla hallederdim gerçi, okul sorun değildi.

Dediğim gibi, bana hiçbir şey olmazdı. Olan onun itibarına olacaktı, insanlara uğraşmayı fena hâlde seviyordum.

Herkes burayı terk ederken Harun öfkeyle baktı yüzüme, yanındaki kardeşi de hayretler içindeydi. "Seni öldüreceğim." Keskin sesi üzerine omuz silktim, "Kuru tehditlere karnım tok."

"Niye yaptın lan bunu?!"

"Cihangir, arkadaşı dışarıya alabilir miyiz?" Onu takmadan konuştuğumda Cihangir'in "Hadi abicim, uğraştırma." Diyerek ona doğru yürüdüğünü gördüm.

"Bırak!" Kardeşinin kolundan tuttuğu gibi son kez yüzüme baktıktan sonra arkasını döndüğü ve çıkışa ilerlemeye başladı. İşte şimdi zevkten dört köşe olmuştum.

-----
Kutay bayağı piç bir karakter hshdjdhjddj
Oy ve yorum istiyorum İMDAT ama ya!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Heckler & Koch | GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin