Kutay'ın ağzından*
"Kim bu sik?!" Öfkeyle karşımda duran Cihangir'e doğru bağırdım. Ona şu dövmecinin ismini verip araştırmasını söylemiştim.
"Kaç kere baktım lan, sıradan bir dövmeci işte!" Her seferinde bunu diyordu. "Bir bok bildiğin yok senin!" Öfkemi çıkartacak insan arıyordum bir nevi. "Abicim önce bir otur, sakinleş. Bak bugün parti var evde, eski hâline geri dön."
Elimdeki viski bardağını kafama dikerek derin bir nefes aldım. "Hem hırsızsa hırsız, sanki paranı çok sikine takıyorsun da!" Yanıma kurularak masanın üzerindeki sigara paketine uzandı. "Konu param değil, herif kendini bir sikim sanıyor. Ayarlarımı bozdu iki günde."
"Senin ayarlar ne zaman düzeldi ki be oğlum?" Omuz silkerek paketten bir tane de ben aldım. "Parti diye tüm keşleri topluyorsun eve, sonra evin içine sıçıyorlar." Konuyu değiştirmeye çalışarak konuştuğumda piç gülüşü yaptı. "Zengin kızlarını sevmiyorum ben, alt tabaka ağzının tadını biliyor."
"İşin gücün sikini yalatmak zaten." Pezevengin tekiydi ve tüm bunları babası öğrense ağzına ederdi ama iflah olmak ne bilmiyordu bizim oğlan. Doğru düzgün arkadaşım yoktu zaten, hep ortada kalmış zengin piçlerle doluydu etrafım.
Kapı zili çaldığında "Heh, geldi hatunların." Dedim kafamla kapıyı işaret ederek. Oturduğu yerden kalktı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. "Senin fantezilerinin yanından geçemeyiz güzelim." Bana söylenerek içeriye gittiğinde ima ettiği şeyi biliyordum. Erkeklerle beraber olmamdan bahsediyordu. Geçen yaptığı partide havuzun içinde birini becermiştim ve herkes buna şahit olmuştu. Ama kafaları güzel olduğu için sadece gülerek kendi yiyişmelerine devam etmişlerdi.
İçeriye dolan kişilere baktım, bizim üniversitenin elitleri dolmuştu ama arkalarından gelen 'alt kesimi' seçebiliyordum. Zaten alışkın olmadıkları bir ev olduğu için ağızları bir karış havadaydı. Cihangir kızlara yavşayarak 'gelin size evi gezdireyim' bahanesiyle yukarıya çıkarıyordu.
"Dj! Kökle bakayım müziği!" Elindeki içki bardağını kaldırarak havuzun yanında yerini alan adama seslendi. Yüksek müzik sesi dolarken yanan ışıklarla birlikte herkes yerini almıştı bir şekilde.
"Kuzum?" Kafamı kaldırdığımda gelen kişinin Orkun olduğunu gördüm. Yani havuzda düzdüğüm çocuk. "Gözlerim seni arıyordu aşkım." Yanıma doğru oturarak elini dizlerimin üzerine attığında pas vermeden sigaramı içmeye devam ettim. Orkun güzel bir çocuktu, hani şu kedicik görünümlü femboylardan. Ama hepsi bu kadardı, onunla bir daha beraber olacak değildim.
Baldırımı okşamaya başladığında ona doğru baktım. "İstemiyorum Orkun." Sert sesim üzerine omuzları düştü ve suratı asıldı. "Kullandın mı beni yani?" Kısık ses tonu üzerine baldırımdaki elini ittirdim. "Kullandım ve bunu zaten biliyordun." Ağlamaklı gözleriyle ayağa kalktı ve arkasını döndüğü gibi ilerlemeye başladı. Kalbi kırılmıştı ama umrumda değildi.
Ayaklandığımda dj'in yanına doğru yürümeye başladım. Adam gibi şeyler çalsın istiyordum, üzerimdeki tişörtü çıkartarak onun yanına çıktığımda gelen ıslık sesleri ile gülümsedim. Herkes beni fazlasıyla seviyordu, bunun bilincinde olarak insanları kullanmayı da ben seviyordum.
Şarkıyı değiştirdiğimde yanımdaki çocuk gülerek içki şişesini kafasına dikti. Herkes çığlık atarak oynamaya başladı, bende tam gaza gelmişken bahçeye giren bir bedene kaydı gözlerim. Bakışlarım irileşirken "Siktir!" Dedim bu hırsızın burada ne işi vardı?
Adam elini kolunu sallayarak evimin içindeki partiye girmişti. Hızla müziği geri dj'e teslim ederek o tarafa ilerlemeye başladım. Ben ilerledikçe yanından geçtiğim bedenler bana çarpıyordu. "Bir çekilin amına koyayım!" Onları itekleyerek hedefime odaklandım. Adamın uzun boyu herkesin içinden belli oluyordu zaten.
Saniyeler sonra onun da bakışları bana kaydığında suratının şekli değişti. Kaşları çatıldı ama rahat duruşundan ödün vermedi, kimseden korkusu olmadığı ortadaydı.
"Ne işin var senin burada?!" Bağırarak üzerine yürüdüğümde müzik sesinden zar zor duyuluyordum zaten.
"Sana ne?" Dedi basitçe, ben bunu sikerdim.
"Benim evimdesin şu an?" Dediğim şeyle birlikte kaşları şaşkınlıkla havalandı. Bunu beklemiyordu anlaşılan. "Ne oldu? Artistlik tasladığın zengin züppenin evindesin?" Alaycı bir tavır takındım, çünkü sinirinin bozulacağını biliyordum.
"Kardeşim burada, alıp çıkacağım."
"Ha şu alt kesimden gelenlerden mi bahsediyorsun? İki kuruş için sikimizin peşinde dolananlar?!"
"Lan seni var ya-" Cümlesini devam ettiremeden sağ yumruğunu elmacık kemiğime gömdüğünde neler olduğunu anlayamadan havuza doğru düşerken buldum kendimi.
Ha, bir de peşimden kolunu tutarak çektiğim o geliyordu üzerime doğru.
--
Havuzda yiyin birbirinizi birazda djdhdjd
Ay oy ve yorum istiyorum ben?!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heckler & Koch | GAY
Teen FictionHer şey, Kutay'ın gittiği dövmecide cüzdanını unutmasıyla başlamıştı. Gay kurgudur. Texting/Düz yazı karışık.