OKUL...

145 14 1
                                    

MULTİMEDYA:GÜNEŞ Annemin bağrış sesleriyle yere yapşmam bir oldu. Yerden söylene söylene kalkarken bugün okul olduğu aklıma gelince yüz ifademi :( bozarak banyoya gittim. Yarım saatlik duşmu alarak okul kıyafetlerimi giymek için dolaba yöneldiğimde annemin sesiyle irkildim :

- GÜNEŞŞ! hadi kızım ilk günden geç kalcaksın.

-Tamam Sultanım geliyorum .

Bunu demem üzere annemin yüz ifadesi hissedebiliyordum :) çok oylanmadan aşağı indim gördüğüm kahvaltı masasıyla:

-ooooo sultanım döktürmüşün yine.

-çok konuşma hadi otur bakalım.

sandalyemi çekerken sofrada bir boşluk hissedip anneme yöneldim:

-Babam yok mu ?

-İşleri yüzünden erken çıktı kızım. Bir şey demedim eğer konuşmaya başlasaydım okula geç kalıcaktım. Kahvaltımı yaptıktan sonra arabamın anahtarlarını alıp kapıya yöneldim. Annemle vedalaştıktan sonra hızlıca çıkıp arabama koştum. Okula girdiğimle salakça bir çığlık atıp birbirimize koşuyorduk. Evet bu benim en yakın arkadaşım Melis'ti. 2 gün tatildi, ama görüşememiştik. Sarılıp hasret giderdikten sonra ders ziline kadar konuştuk. Melisin benim gibi sarı saçları , mavi gözleri dikkat çekiyordu. Lise ikiye gidiyorduk. 16 yaşındaydık. Melisin babası kanserden öldükden sonra sadece annesi ile kalıyordu. Ama maddi durumları iydi , babası herşeyini tek kızı olan Melis'e bırakmıştı. Daha fazla dayanamayıp lafa girdim.

-EE neler yaptın bakalım haftasonu ?

-İşte annemle dayımların yanına gittim köylük bir yer olduğu için fazla ekşın yaşamadım anlıyacağın.

Melis ekşın yaşamayı çok seviyordu. Maceracı bir kızdı .

Dalga geçmek amacıyla lafa girdim.

- ay ay ! kıyamam yazık benim arkadaşıma. Hiç macera yaşamamış mı :D

-Yaa güneş dalga geçme !

Lafını tamamlamadan edebiyat hocası Hilal Hoca sınıfa girdi. Çok tatlı , cana yakın, sanki öğretmenimiz değil bir ablamızdı. Saygımızdan dersini dinlerdik. Çok çabuk ve eğlenceli geçerdi.

derslerimiz bitiğinde Melis'le vedalaşıp arabama doğru gittim. Kapıda dikilen ela gözlü iki çift göze takıldım. ( İŞTE HER ŞEY BURADA BAŞLIYOR) Göz göze gelince ikimizde başka tarafa baktık. Arabama binip eve doğru yol aldım.

İç sesim susar mı hiç?

- acaba kimdi ki o çocuk? yoksa bizim okulumuza mı gelecek. İçimdeki sesi susturup eve girdim. Annem evde olmayınca direk odama çıktım. Çok yorulduğum için uykuya daldım ...

TEK GÜNEŞİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin