SU SAVAŞI...

55 8 0
                                    

MULTİMEDYA: KOYDUĞUM ŞARKIYLA DİNLERSENİZ SEVİNİRİM :))                                             Sabahın geç saatlerinde içimde ki hisse daha fazla dayanamayıp camının önüne yöneldim. Saat 5.30'du. Güneşin doğmasına az kalmıştı. Koltuğa oturup Güneş'in doğmasını bekledim. Çok geçmeden ıssız dağların arkasında kızıla bürünmüş, o güzel görüntüsünü elde ediyordu. Yeni GÜNEŞ yeni IŞIK ve yeni GÜN... "Acaba bende bu güneş gibi insanların ışığı olacak mıyım ki ? " Koltuktan kalktıktan sonra leptopuma yöneldim , İREM DERİCİ "Değmezsin ağlamaya" şarkısını açtım, çok seviyordum bu şarkıyı. Şarkıyı dinlerken aklıma birden Rüzgar geldi. Açıkçası içimde bir his vardı, doğruyu söylemek gerekirse yakışıklıydı:) Okul saatim yaklaşıyordu,elimi yüzümü yıkayıp, okul kıyafetlermi giyip hızlıca aşağı indim. Annemlere yakalanmak istemiyordum, hızlıca arabama yönelip okulun yolunu tutum. Artık okula gitmek için can atıyordum, ama bunu kimseye belli etmemeye çalışıyordum yanlış dedikodular çıkmasını istemiyordum. Melis'i evinden alacaktım. Gıcıklık olsun diye kornaya sürekli bastım. Annesi iştedi. Kabıdan bana saydıran Melis'i görünce kahkayı patlattım.

-"KIZIM BU NE HAL ?"

-"SABAHIN KÖRÜNDE GELİRSEN UYUYORDUM BEN DAHA "

Melis'in ayıcıklı pijamaları, yarı salınık yarı toplu saçları gülmeme neden oluyordu. İçeriye doğru giderken arkasından yöneldim.

-"ÇABUK HAZIRLAN"

-"GÜNEŞ SEN BU SATLERDE ÖLDÜRSEN KALDIRAMAZDIK, NE OLDU SANA"

-"ÇOK KONUŞMA 15 DK VAR"dediğimde melis tüm hızıyla odaya koştu. Zamanında olmasada nihayet giyinmişti.Kahvaltıyı okulda yapacaktık.Okula geldiğimizde arabayı yine aynı yere baktığımda yanda duran siyah araba yine vardı, anlaşılan Rüzgar gelmişti. Yüzümde ufak tebbesüm oluştu. Okula girdiğimde Rüzgar kendine yeni arkadaş edinmişti bile. Sınıfımızda Arda'yla çok iyi anlaşıyordu. Sınıfa girdiğimizde Rüzgar ve Arda bize baktı. Arda kardeşim gibiydi.

-"GÜNAYDIN KIZLAR"

-"GÜNAYDIN ARDA

"-MELİS UYANAMAMIŞ HERHALDE" Melis bu sefer sinirlenmişti, çantasından su şişesini çıkartıp koşmaya başlayınca Ardayla birlikte çığlık atıp sınıfın içinde koşmaya başladık. Suyun yarısı bana gelince bende çantamdaki suyu çıkardım tam melise atacakken aşağı doğru eğilip bütün su rüzgara geldi. Oturduğu yerden kalkıp silkinmeye başladı, kızmamıştı yüzündeki gülümsemeyi fark ettim.

" ŞEY BEN ÖZÜR DİL..." Demeden oda melisin elindeki şişeyi eline alıp bana döktü. Meğersem şeytanca gülümsemeymiş. Resmen banyo yapmıştım.Hoca sınıfa girdiğinde yüzümü saklayarak sırama geçtim. Tabi hoca hiç susar mı ?

-"GÜNEŞ BU NE HAL KIZIM"

-"HOCAM SU DÖKÜLDÜ." dememle herkes kahka attı. Rüzgar sinsi sinsi gülüyordu. Hoca bana delice bakışlar attıktan sonra sıraya oturdum.

Rüzgara kötü bakışlar attıktan sonra derse döndüm...


RÜZGAR'ın AĞZINDAN::

Hayata görmediğim mutluluğu, ışığı, eğlenceyi herşeyi bu okulda Güneşimde görmüştüm.. Babam bizi bırakıp gitmiş,annemde bana bakamayıcağını söyleyip çekip gitmişti. Ailenin tek çocuğuydum Hayatım kararmıştı. Okulda herkes benle dalga geçince sürekli kavga ettiğim için okulumu başka okula aldırdım. Para ile sıkıntım yoktu, durumum gayet iydi, herkes gittikten sonra ayaklarımın üzerinde durmayı öğrenmiştim.


Okula ilk geldiğimde gözüm mavi gözlerle karşılaştı, belliydi diğer kızlara benzemiyordu. Kalbimde kıpırtılar oluşmuştu. Bugün ilk defa bu kadar gülmüştüm. GÜNEŞ sayesinde İlk mutluluğumdu.Belki de gerçekten güneşim olurmuydu ki ? Artık kızları çok iyi tanıyordum, öbür okulumdaki sürtükler peşimden ayrılmıyordu, Ama Güneş öylemiydi ?

İç sesimle dertleştikten sonra çok yorulduğum için kendimi uykuya teslim ettim..


GÜNEŞ'in AĞZINDAN :

Nihayet eve gelmiştim. Üstüm biraz olsun kurumuştu.. Hızlıca  odama çıktım, küçük bir duşun arkasında üstümü değiştirip yatağa uzandım.. Bugün yaptıklarım aklıma gelince gülmeye başladım, çok bir güzel gündü. Bugün ilk defa Rüzgar'la oyun oynadık, konuştuk ve okula geldiğinden beri ilk defa gülümsemişti o da sinsi sinsi :)

Çok yorulmuştum bugün. Okul değil Su savaşı yormuştu ama :D Biraz müzik dinleyip. kitap okudum.. Kitabın etkisiylede uykuya daldım...

TEK GÜNEŞİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin