ELA GÖZLER..

86 11 0
                                    

MULTİMEDYA:RÜZGAR

Bugün erken kalkmıştım. Sebepsiz yere içimde bir his vardı, hayırlısı olması dileğiyle banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Okul saatime daha vardı. Leptopumu alıp L şeklindeki koltuğa oturdum. Biraz sosyal medyada gezindikten sonra gözüm önerilen arkadaşlarda RÜZGAR KORMAZ profiline takıldı. Merakımdan girip baktığımda dün okul kapısında ki çocuğa benzettim. Daha fazla saçmalamayıp leptopu kapatıktan sonra odama çıkıp okul kıyafetlerimi giydim. Saçımı dağınık topuz yaptıktan sonra aşağı indim. Babamı görmemle yüzüme bi gülümseme geldi :)

-"Babam" diye boynuna atladım, babamı çok seviyordum adam gibi adamdı. Babamda karşılık verip sarıldıktan sonra yanağıma bir öpücük kondurdu. Arkadan gelen sesle gözlerimiz anneme döndü.

-"AA kıskanıyorum ama " babamla birlikte kahka atıp gülmeye başladık.

-"olur mu hiç öyle şey sultanım. Sen birtanesin." Babamda lafıma onay verek başını salladı.

-"seni seviyoruz HATUN'um. " Yüzüme belirsiz bi gülümseme geldi, hatun kelimesi en sevdiğim ve sevdiğim erkek tarafından söylenmesini çok istediğim bir kelimeydi..

-"KIZIM!! Daldın gittin hadi geç kalacaksın." Farkına varıp kendime geldiğimde anneme gülümseyip yemeğe yöneldim. Evdekilerle vedalaşıp beyaz vanslarımı ayağıma geçirip arabama yöneldim beyaz spor arabam dikkat çekiyordu.. Okulun önüne geldiğimde herkes birşeyler fısıldaşıyordu. Melis'i gördüğümde yanına gittim. Günaydın demeden lafa girdi:

-" güneş okula yeni bir çocuk geldi."

-"Kimmiş? "

-"Adı RÜZGAR 'mış." Duyduğum şeyle içtiğim suyu Melis'in yüzüne fışkırtım.

-"GÜNEŞŞ  iymisin kızım ne oldu ?"

-"yok bir şey " diyerek lafı geçiştirip sınıfa yöneldim meliste arkamdan koşup yetiştti. Zil çaldı, herkes sınıfa giriyordu. Dersin kimya olduğunu hatırlayınca "uyku vakti" diyip sıraya başımı koydum. Sınıfa hoca girmişti, dersi anlatmaya başlayınca kapı sesiyle yattığım sıradan kalktım. Yanında müdürle dün kapıda gördüğüm Ela gözlü çocukla karşılaştım. Müdür söze girdi :

-"Arkadaşlar bu yeni arkadaşımız RÜZGAR KORKMAZ . Hadi bakalım boş bir yere geç " Müdürün demesiyle çaprazımda olan sıraya oturdu. Gözlerimiz yine buluştuğunda bu sefer ayırmadan baktım. Hocanın sesiyle ikimizde hocaya döndük.

-"Hoşgeldin Rüzgar"

-"Hoşbulduk" dedi. Sesi o kadar inceydi ki saatlerce konuşsa ela gözlerine bakıp dinlerdim. Saçmaladığımın farkına vararak önüme döndüm. Zil çaldığında herkes Rüzgara bakıp fısıldaşıyordu. Onlar fısıldaşırken kalbimde birşeyler kıpırdadığına farkettim. Dersler bitince eve gitmek için arabama yöneldim. Melisi bugün eve ben bırakacaktım. Arabaya yöneldiğimde yanımdaki arabaya binen Rüzgar'a gözüm takıldı.Arabasından zengin olduğu  belliydi. Delikanlı bir çocuğa benziyordu, sürtük kızları takmayıp sırt çevirip gidiyordu. Arabasına bineceği sıra süratında hafif bir gülümseme oluştu. Daha fazla kendimi kaptırmayıp arabaya geçtim. Sesizlik vardı. Bunu bozan melis olmuştu.

-"Çok yakışıklı yaa "

-"Melis ilk günden sus !" Sert konuştuğumun farkına varacak olcak ki sustu . Evine gelmiştik.

-"Teşekkür ederim canım yarın görüşürüz."

-"güle güle " dedikten sonra eve doğru yol aldım. İç sesim yine konuşmaya başlamadan Duş alıp mutfağa indim. Biraz bir şeyler atıştırdıktan sonra televizyonun başına kuruldum. Kurulmamla kalkmam bir oldu kanallarda hep aynı şeyler vardı. Aklıma birden RÜZGAR gelmişti, gerçekten yakışıklıydı. Onca kıza yüz vermezken bana gülümsemesi kafamda soru işaretleri bıraktı. Annemlerin gelmesine az kalmıştı. Mutfağa gidip güzel bir akşam yemeği hazırladım. Yemek konusunda çok meraklı olduğum için annem yemek yaparken yanına gelir bakardım. Kapı açılma sesiyle salona geçtim. Annemler gelmişti.

-"HOŞGELDİNİZ :))"

-"HOŞBULDUK GÜZEL KIZIM ."

-"SOFRA HAZIR HADİ OTURUN"

-"HIMM BENİM HAMARAT KIZIM" yüzümde gülümseme oluştu. Yemeği yiyip sofrayı kaldırdıktan sonra annemler salona bende odama geçtim. Pijamalarımı giyip yatağıma uzandım. Aklım hala RÜZGAR'daydı neden ama ?  Ela gözleri aklıma geliyordu. Daha fazla dayanamayıp uykuya teslim oldum...

TEK GÜNEŞİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin