MULTİMEDYA: RÜZGAR VE GÜNEŞİN HUZUR EVİNDE ZİYARET ETTİĞİ YAŞLI TEYZE BETÜL...
Bugün hiç olmadığı kadar mutluydum.. Erkenden kalkıp bir duşun arkasında dolabıma yöneldim. Serbest giyinecektik. Üstünde NEW YORK yazan tişörtümü giydim, altımada ona uygun bir şört giydim. Ayakkabı olarakda siyah conservelerimi geçirdim. Aynanın karşısına geçip makyaj malzemelerimi masanın üstüne koydum,makyajımı yapana kadar maşamı prize takıp ısınmasını bekledim. İnce bir eyeliner çektim, kirpiklerime rimel sürdükten sonra dudağıma çilek rujumdan sürdüm (ÇİLEK RUJU UNUTMAYIN ;)).
Maşam ısınmıştım sadece önlerine maşa yapmıştım.Fişi prizden çıkartıp. Aşağı indim beni RÜZGAR alacaktı.Kahvaltı masası hazırdı oturup kahvaltımı yaptım. Korna sesiyle annemlerle vedalaştıktan sonra dışarı çıktım. Rüzgar o kadar yakışıklı olmuştu ki üstünde siyah tişörtü kaslarını belli ediyordu. Gözlüğüde hava katıyordu. Gözlüğü görünce elimdeki gözlüğü gözüme taktım.
-"GÜNAYDIN GÜNEŞ" :)
-"GÜNAYDIN RÜZGAR" :)
Rüzgar binmem için arabanın kapısını açıp ön koltuğa oturdum.O da sürücü koltuğuna binip huzur evine yol aldık...
RÜZGAR'ın AĞZINDAN :
Güneş o kadar güzel olmuştu ki 1 dakika bile gözümü üzerinden alamıyordum, ama rahatsız olmasın diye arada bir bakıyordum. :)
-"ÇOK GÜZEL OLMUŞSUN" bunu demem üzere utanmış olacak ki yanakları kırmızı olmuştu.
-"TEŞEKKÜR EDERİM" huzur evine gelmiştik. Hilal hoca herşeyi ayarlamıştı. Kapıdaki görevlilerle konuşup bize hani yaşlıyla ilgileneceğimizi söyle. Verdiği 2. kata çıkıp 123 nolu kapıyı tıklattık. Rüzgar yaşlı teyze için çiçek yaptırmıştı, çok düşünceliydi.
İçeri girdiğimde Koltukta oturan şirin bir Teyzeyle karşılaştım. Bu kadar tatlı bir teyzeyi kim neden bırakırdı ki.. Sanki hergün bizi bekliyormuşçasına kocaman gülümsedi. Çok duygulanmıştım. Rüzgar farkında olacak ki Yanıma gelip:
-" HADİ GEL BİZİ BEKLİYOR" dedi. Başımı olumlu anlamda sallayıp teyzenin yanına gittim.
-" MERHABA" DEDİM ELİNİ ÖPERKEN..
-"MERHABA ÇOCUKLARIM" dedi en mahsum haliyle. Rüzgarda elini öptükten sonra yanındaki koltuğa oturduk.. Lafa nasıl başlıyacağımı bilmiyordum,öyle mahsum bakıyordu ki kelimeler boğazımda düğümlendi. Rüzgar farkına varmış olacak ki lafa girdi.
-" TEYZEM ADIN NE ?
-"BETÜL YAVRUM"
-"BENİMDE RÜZGAR BUDA GÜNEŞ" dedi beni gösterek. GÜLÜMSEDİM.
-"BETÜL TEYZE SENİNLE 3 HAFTA BOYU BİZ İLGİLENCEZ. AMA SADECE 3 HAFTA DEĞİL HER FIRSATIMIZ OLDUĞUNDA SENİ GÖRMEYE GELECEĞİZ. SENİ EN ÇOK İSTEDİĞİN ŞEYLERİ YAPCAZ." dedi rüzgar o kadar anlamlı konuşmuştu ki ve son olarak.
-" BİLİKTE :) dedi. Betül teyze duygulanmıştı gözünde ki yaşlara mukayet olamayıp ağlamaya başladı. Benimde gözümden bir yaş düştü. Betül teyzenin yanına gidip sımsıkı sarıldım.
-" AA HADİ AMA BURAYA AĞLAMAYA MI GELDİK? dedim Betül teyze gülmüştü.
-" HEH ŞÖYLE GÜL BAKALIM. ŞİMDİ EN ÇOK NE İSTİYORSUN BAKALIM.
-"YAVRULARIM BENİM HEP BU YERDEYİM SADECE BAHÇEYE ÇIKARIYORLAR, BENİM BİR KERE OLSUN GEZDİRİN" dedi..
Rüzgarla bakıştıktan sonra olumlu şekilde güldük. Rüzgar lafa girdi.
-" SENİNLE HERŞEYİ YAPARIZ BETÜL TEYZEM."dedi
Betül teyzeye neden burda olduğunu sormak için korkuyordum. Hiç kimsesi yokmuydu. Eğer sorarsam üzülebilirdi. Merakımı yenip sormadım. Baya dertleştik o kadar mutlu olmuştuk ki zamanın nasıl geçtiğini anlamadık, hava kararmıştı Betül teyzeyle vedalaştıktan sonra ordan ayrıldık. Arabaya bindiğimizde rüzgar lafa girdi:
-"ÇOK ŞİRİN DİMİ"
-" AH KESİNLİKLE ÇOK TATLI" diyerek onayladım.
RÜZGARIN AĞZINDAN:
Güneş çok duygusallaşmıştı. Çok merhametliydi. Evlerin önüne gelmiştik. Birbirimize bakıyorduk tam vedalaşcakken dayanamıyıp dudağına küçük bir öpücük kondurdum. Çilek ruju o kadar güzeldi ki anlatamam. Utanmıştı.
-" ŞEY BEN ÖZÜR DİL.."
-" ÖNEMLİ DEĞİL ÇİLEĞE KİMSE DAYANAMAZ . dediğinde kocaman gülümsedim. Vedalaştıktan sonra evine gire saatte bekledim.
Gerçekten güneşim olmuştu. AŞIK olmuştum, kılına bile zarar gelmesini istemezdim..
GÜNEŞİN AĞZINDAN :
Direk odama çıktım. Bu benim ilk öpücüğümdü. Ve rüzgardan olması ayrı bir şeydi. Zaten demişti "3 HAFTA EN GÜZEL HAFTAN OLACAK"
kocaman gülümsedim.. Çok yorulmuştumm yarın Betül teyzemi gezdirmeye götürecektim. Daha fazla dayanamayıp uykuya teslim oldum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GÜNEŞİMSİN
Romanceİnsanın Hayatı Karardığında Bir Işık İster... Rüzgar En Karanlık Zamanında Karşısına Çıkan Güneş'i Görür VE En Karanlık Hayatını Bir Güneş Işığı Gibi Aydınlatır... Umudu Kesip Hayata Küsmek mi Yoksa Bir Kız İçin Hayata Devamı Etmeli mi ? İşte Tek CE...