Yataktan doğrulduğumda hafif baş ağrım olduğunu fark ettim. Kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra, okul kıyafetlerimi giyip aşağı indim..
-"günaydın sultanım :)
-"GÜNAYDIN GÜZEL KIZIM" Babamın iş yüzünden erkenden gitmiş olacak ki evde yoktu.Kahvaltımı yapıp arabama binip okulun yolunu tutum. Okula biraz geç kaldığım için sınıfa girdiğimde zil çalmıştı. Melisin yanına oturdum.
-" GÜNAYDIN"
-"GÜNAYDIN"
Hilal hoca sınıfa girmişti. Yoklamayı aldıktan sonra konuşmaya başladı:
-"ÇOCUKLAR PROJE OLARAK BİR KIZLI BİR ERKEKLİ HUZUR EVİNDEKİ BİR TANE YAŞLIYI 3 HAFTA BOYUNCA YAPTIKLARINI RAPOR EDİCEKSİNİZ. BEN SİZLERİ 2 GRUP OLMAK ÜZERE AYIRDIM. ŞİMDİ SESİZCE BENİ DİNLEYİN.
Herkes merak içinde hocayı dinliyordu. Sıra bana geldiğinde:
-"GÜNEŞ/RÜZGAR" Demesiyle ağzım açık kalmıştı. 3 hafta boyunca Rüzgarla mı birlikte olacaktım? Aslında bunu iyi değerlendirmek istiyordum. Bu 3 hafta benim için güzel olması dileğiyle derse döndüm...
RÜZGAR'ın AĞZINDAN:
Şuan kelebekler gibi uçmak istiyordum , deliler gibi çığlık atmak istiyordum ama delikanlılığımı bozmayarak efendi bir şekilde yerimde oturdum.. Bu 3 haftayı iyi değerlendirmek istiyordum.. Güneş'i üzmemeye dikkat edecektim aslında sinirlendiğimde kimse beni tutamazdı.. Ama Güneşi üzmek bana yakışmazdı..
Ders zili çaldığında herkes evine gidiyordu. Meliste Ardayla olmuştu. Aslında bunlarda birbirlerine karşı birşeyler hissediyorlardı. Arabama yöneldiğimde yanımda duran Rüzgara gözüm takıldı. O da arabasına biniyordu.
-"3 HAFTA EN GÜZEL HAFTAN OLACAK EMİN OL :) rüzgarın bunu demesiyle hemen karşılık verdim
-" UMARIM :)" ikimizde gülümseyip arabalarımıza bindik. Ne kadar efendi bir çocuktu bir kızı kendine çok çabuk bağlıyordu, en azından benim için öyleydi... Eve gittiğimde yarın huzur evi proJesi başlıyordu.. Çantamı hazırlayıp yatağa uzandım. Kocaman gülümsedikten sonra şarkı dinlemeye başladım.. Sabırsızlıkla yarın olmasını bekliyordum.. :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK GÜNEŞİMSİN
Romansaİnsanın Hayatı Karardığında Bir Işık İster... Rüzgar En Karanlık Zamanında Karşısına Çıkan Güneş'i Görür VE En Karanlık Hayatını Bir Güneş Işığı Gibi Aydınlatır... Umudu Kesip Hayata Küsmek mi Yoksa Bir Kız İçin Hayata Devamı Etmeli mi ? İşte Tek CE...