Hikaye isteği veren
Bir_sarhoş_animeci 'ye teşekkürler ♥️♥️
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•Öğlen güneş batmak üzereydi. Kelebek konağında Aoi'ye çarşaf asmasında yardım ediyordun. Aniden karganın sesini duydun."Gaaaak Hava hashirası Y/n L/n güney-doğuya Wakatkatsu Dağına görevi vardır gaak." Diye bağırıyordu kargan . Başını salladın. Aoi'ye hoşçakal deyip yola çıktın. Yoldan geçerken erkek arkadaşın Sanemi'nin malikanesinin önünden geçtin. Kargası camda duruyordu. Yani içerde olmalıydı. Kapının yanına geçip 'seni çok seviyorum göreve gidip gelicem hemen !!' Diyerek bağırdın. Sanemi cama çıkıp sana baktı ama çoktan gitmeye başlamıştın .
🌙🌙🌙
Güneşin son ışıkları gittiğin yolu aydınlatıyordu. Otlak bir alandan geçtin . Sonunda Wakatkatsu Dağı'na varabilmiştin. Ormanın derinliklerine doğru ilerledin. Orman olması gerekenden daha sessizdi. Bu senin içini ürpertdi . Elini toprağa bastırdın ve iblisin enerjisini hissettin. Koşmaya başladın. Tanjiro ile bir iblis savaşıyordu. Çocuğun durumu iyi gözükmüyordu. Bir ağacın dalına atladın "Hava nefesi 6.form çetin rüzgârlar " ve iblisin kafasını kestin. Tanjiro 'ya doğru yaklaşırken yok olmakta olan iblis çocuğa doğru bir bıçak fırlattı. Bıçak yaralı çocuğun tam kafasına geliyordu.Elini uzattın ve bıçak eline saplandı. Acı içinde bir inilti çıkardın. Bıçağı elinden çıkaramazdın ama canın yanıyordu. Kısa süre sonra mızunoto rütbeliler geldi. Sende elin ne kadar acısada yardım etmeye çalıştın. En sonunda kelebek konağına gittin. Shinobu zorda olsa kanamayı durdurabilmişti. Rahat bir nefes verdin ve bahçeye çıktın. Aniden omzunda bir el hissetin. Arkana döndüğünde Sanemi'yi gördün. "Sözde yanıma gelecektin ama bakıyorumda elini yaralamışsın . "Dedi ak saçlı sevgilin. Diyecek bir şey bulamamıştın. Sanemi 'nin yaptığı tek şey ise sarılmak oldu."Seni seviyorum." "Bende seni."(Lann 3mg sınırı ne be?!!)
Biraz geç geldiği için sorry .
Umarım beğenirsiniz canlarımmm.......
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
(\\\♡~♡\\\)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•°•DEMON SLAYER X READER ONESHOT•°•
Fanfiction•красивая как луна• #Kimetsunoyaiba 1 <33