***OBANAİ SFW ALFABETH***

600 26 5
                                    

İstek veren kiwikitten92'ye teşekkür ederim seviliyorsun <3

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A-Attractive( Çekici buldukları şey)

Güçlü duruşun ve içten içe şefkatli olan yüreğin onu çok etkiliyor. Ayrıca Kaburamu ile anlaşmanı da seviyor. Ona göre mükemmelsin.(bence de <3)

B-Baby(Aile kurmak istiyor mu?)

Sadece ikiniz olmasını tercih edebilir ama eğer çocuğunuz olursa dünyanın en iyi babası olur.

C-Cuddle(Nasıl sarılır)

Bir elini beline diğer elini de boynunun arkasına dolar  ve seni kendine çekip sarılır.

D-Dates(Randevularınız nasıl olur)

Kesinlikle sakin yerlerde. Aşırı kalabalıktan rahatsız olur. Ormanda beraber yürüyüş yapar, akşam yürüyüşlerine çıkar bazen de evde vakit geçirirsiniz.

E- Everything(Sen benim her şeyimsin...)

İçimde olan sevgi boşluğunu tamamlayan yapboz parçası gibisin. Beni her halim ile seviyorsun.                                                                                                                                                                               Teşekkürler.<3

 F-Feelings (Ne zaman sizi sevdiğini anladı)

Sizi gördüğü zaman istemsizce mutlu oluyordu. Ayrıca size görevden dönerken illa bir hediye alıyordu .Emindi ,  size  çoktan tutulmuştu.

G-Gentle( Nazik biri mi?)

Sizin ne kadar güçlü birisi olduğunuzu  bilse bile size narin cam mukabelesi yapar. 

H-Hands/Hold(Nasıl el ele tutuşursunuz? El ele tutuşmayı sever mi?)

Başkalarının önünde el ele tutuşmaz ama birisi size bakarsa direk elini tutar veya elini beline dolar.                                                                                                                                                                            Seninle baş başa iken elini narin bir çiçek gibi tutup okşar.

I-Impression(İlk izlenim)

Seni ilk gördüğünde normal biri olduğunu sanmıştı ama yanılıyordu. Sen onun düşüncelerini tamamen değiştirmiştin.

J-Joker(Şaka yapar mı)

Tek kelimeyle NO                                                                                                                                                                  Seninleyken lakayt takılmaz, zaten ciddi birisi ve sana saygısı var . Aptalca şeylere gerek olmadığını düşünüyor.

K-Kısses(Nasıl öper)

Bir süre bakışır ve en sonunda maskesini hızlıca indirip dudaklarına yumuşak bir öpücük verir.

L-Lıttle Things(Nasıl minik şeyleri sever)

Göreve giderken kolye, yüzük gibi şeylerini yanında taşır . Bir parçanın yanında olduğunu düşünür.

M-Memory(Birlikte en sevdiğiniz anı)

Bir ilk baha sabahı Obanai ile görevden dönmüş çimlerde oturuyordunuz. Kafanı onun göğsüne koyup uykuya dalmıştın.

N-Nickel(Seni şımartır mı?)

Yalnız olduğunuz  zaman neden olmasın. Dışarıda olduğunuz zaman da istediğiniz şeye bağlıdır.

O-Orange(Hangi renk onlara sizi anlatır.)

Safir , ciddiyetin ,bağlılığın  ve sadakatin simgesi olan bu renk güvenin ve dürüstlüğün rengidir. Bu  renk sizi hatırlatıyor.

P-Petnames(Kullandıkları evcil hayvan isimleri)

Y/n-chan

Gün/ay ışığım

Canım

Q-Questions(Genelde sordukları sorular)

''Bu gün nasılsın?'' , ''Antrenman nasıldı?'' , ''Kimse sana yavşamadı  değil mi ?'' vb.

S-Sad(Seni nasıl mutlu eder)

Yanına gelip seni sıkıca kucaklar.Bir süre öyle kaldıktan sonra sana ne olup olmadığını sorar.(Seni üzen kişilere Elfatiha demeye hazırlanıyor.)

T-Talking(En çok ne hakkında konuşmayı seviyor)

O gün olanlar veya ilginizi çeken herhangi bir şey

U-Unıverse(Bir metafor)

V-Very(Hakkında ne düşünüyor)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

V-Very(Hakkında ne düşünüyor)

Tam bir meleksin. Buna hiç şüphesi yok. Seninle tanıştığı için dünyanın en şanslı adamı.(^_^)

W-Why(Seni sevmesinin nedeni)

Onu koşulsuz sevdiğin için seni seviyor.

X-Xylophone(Şarkısı ne)

(İstediğiniz şarkıyı aslında seçebilirsiniz ama bana göre...)

Y-You(Ona göre nesin)

Bir tek sana karşı romantik ve sevgi dolu bir his hissediyor ve his her gün her saat her dakika her saniye büyüyecek.

Z-Zebra(Hangi evcil hayvanı almak ister?)

Öhöm öhöm burda Kaburamu reis varken kim başka hayvan istesin ki

Öhöm öhöm burda Kaburamu reis varken kim başka hayvan istesin ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tipe bak <3)

Bölüm bence çok soft oldu sizce

Yalnız baya yoruldum

•°•DEMON SLAYER X READER ONESHOT•°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin