***RENGOKU SFW ALFBETH***

530 27 17
                                    

*ŞEFTALİ YERKEN BÖLÜM YAZMAK <3 BEN*

İstek veren kyoojuro_ ' ya teşekkür ederim

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A-Attractive(Çekici buldukları şey)

Tam anlamıyla bir meleksin. Etrafında ki bütün herkesi gülümsetmeyi başarabiliyorsun. Ayrıca katana kullanmandaki başarın da onu cidden etkilemişti.

B-Baby(Aile kurmak istiyor mu ?)

Seninle en kısa zaman da evlenip geniş bir aile kurmak istiyor.

C-Cuddle(Nasıl sarılır)

Aslında bir sürü farklı şekilde sarılabilir. Arkandan sarılma , seni belinden tutup döndürme vb. Kesin olan şudur ki kesinlikle büyük kaşık.

D-Dates(Randevularınız nasıl geçer)

Önce seni güzel bir yemeğe çıkarır ondan sonra güzel manzarası olan bir yerde yürüyüş yapar oturup sohbet edersiniz.

E-Everything( Sen benim her şeyimsin)

Annemin yokluğunu doldurduğun için teşekkür ederim. Sen benim gün ışığımsın.

F-Feelings(Sizi sevdiğini nasıl anladı)

Senin yanında kendini her zaman daha mutlu , daha neşeli hissediyordu. Özellikle gözlerine baktığında kalp atışları hızlanıyordu. Sana deli gibi aşık olmuştu.

H-Hands/Hold(El ele tutuşmayı sever mi? Nasıl el tutuşursunuz

Senle dolaşırken narin elini tutmayı sever. Elinizi tutarken başparmağı ile elinize masaj yapar.

I-Impression(İlk izlenim)

Seninle ilk tanıştığında enerjinden çok etkilenmişti. Seninle daha sık vakit geçirdikçe hayatının aşkını bulduğuna emindi.

J-Joker(Şaka yapar mı?)

Yani seni güldürecek hareketler ve ya espriler yapar.

K-Kısses(Nasıl öper)

İki elini tutar ve sana gülümser ve dünyanın en soft öpücüğünü verir.

L-Lıttle Things(Nasıl minik şeyleri severler)

Kardeşi Seijuro'ya iyi davranman ve onunla vakit geçirmene bayılıyor.

M-Memory(Birlikte en sevdiğiniz an)

Beraber yemeğe çıkmıştınız ve kendi yemek çubukların ile ona yemeğinden vermiş oda karşılığında seni öpmüştü.

N-Nickel(Seni şımartır mı?)

KESİNLİKLE EVET!!!

Seninle beraberken yer fark etmesin istediğin her şeyi yapmaya hazır.

O-Orange(Hangi renk ona sizi hatırlatıyor)

Limon sarısı, mutluluğunuzu ve iyimserliğinizi hatırlatıyor.

P-Petnames(Evcil hayvan isimleri)

Canım, Papatyam. Y/n-san'ım ,

Q-Question(Gün içinde sordukları sorular)

Nasılsın, Yemek yimek ister misin? Antrenman yapalım mı? Günün nasıldı?

S-Sad(Üzgün olduğunda)

Seni sıkıca kucaklayarak kulağına tatlı sözler fısıldar. ''Söyle papatyam neden üzgünsün? Senin için her şeyi yaparım.'' Gibi şeyler der ve seni yemeğe çıkarır.

T-Talking(En çok ne hakkında konuşursunuz)

Gününüzün nasıl geçtiğinden ve Antrenmanlarınızdan bahsedersiniz genellikle.

X-Xylophone(Şarkısı ne)

Y-You(Ona göre nesin)

Hayatının her bir anını geçirmek  istediği  kişisin. Seni korumaya her daim hazır.

Z-Zebra(Hangi evcil hayvanı ister)

Köpek, beraber oynayacağınız sevimli bir afacan.

Köpek, beraber oynayacağınız sevimli bir afacan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
•°•DEMON SLAYER X READER ONESHOT•°•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin