Özlemle Sana Koşarken

432 28 27
                                    

Yağmuru çok seviyorum..
Her insanın bir ilk aşkı vardır seversin çok seversin.. Kalbinde bir çiçek gibi sular ve su gibi hayal dökersin dibine yeşerdikçe aşkının baharı olur korursun onu sevdiğini.. Tüm kötülüklerden siper edersin gögsünü rüzgardan kasırgadan korur gibi... Onunla birlikte gün batımını izlemek onunla birlikte saçmalamak istersin koşmak delice çılgınca nereye gidiceğini bilmeden durdurak bilmeden koşarsın..... En sonunda durur bakışırsın gölerinle gözlerine sarılırısın onun adeta... Hiç bişey demene gerek yok sus..... Sadece gözlerin söylesin nasıl delice sevdiğini onun gözlerine... Zaman dursun o an...rüzgar söylesin hayalleri yüreğinden alıp koysun onun gönlüne... Sarılıyorum yavaşca.. Alnımı alnına dayayarak bir rüya gördüm içinde sen varsın diyorum.. Gülümsüyo -nezaman.? neden..?söylemedin anlatsana hadi diye konuşmaya başlıyo.. Sesiz olll dinle yüreğimi anlatıcak herşeyi bak gözlerime diyorum....Şşşşşttthhhh...hhh...sessiz oll.. Acele ediyorum.. İşten biran önce çıkıp sana gelmeyi özlemle...küçük küçük koşuşturmalarla.... Dışarı fırlıyorum birden.. Koşuyorum sana her adım daha yakınım sana... Koşuyorum....aniden yağmurr....Yağmur yağıyo... Şarıl şarıl...evin önüne geldimm....atıyo yüreğimm sessizz sadece yağmurun şarıltısında..küt küt... Sen... Beni bekliyosun pencereden dışarıyı seyrederek beni görüyosun birden... Atıyo hızlanarak kalbin... Sessizlikte kütt...kütt ..küt... Ayakta seni izliyorum pencereden öyle tatlı bakıyosun kii... Gülümsüyorum sana... Koşup dışarı fırlıyosun... Karşıma geçiyosun... Yavaş yavaşşşş.... Birbirimize yaklaşıyoruz... Gözlerinin içine bakıyorum... Sessizce... Dakikalarca yağmurun altında ikimiz... Bakışıyoruz öyle elimi tutuyosun birden çokk özledim 6 dakika geç kaldın nerdesin diyosun..gülüşüyoruz anca geldim diyorumm :) sarılıyoruz sıkıca yağmur o güzel yüzünü yıkıyo siliyorum gözlerini...elimden tutup içeri götürüyosun beni.. Elime havlu alıp saçlarını kuruluyorum.. Tarıyorum... :) Alnından yavşca öpüyorum... Sen bize kave yapıyosun birlikte pencerenin önüne geçip yağmuru izlemeye devam ediyoruz sarılıyorum sana... Sonra bi film takıyorum .. Birlikte battaniyenin altına girip izliyoruz sen gögsüme yaslanmışsın.... Film öyle güzelki gözlerin yaşarıyo sarılıyosun bana bende yavaşca seni seviyorum diyorum... Birbirimize gülümsüyoz :) Sonra uyuya kalıyosun gögsümde... Üzerini iyice örtüp bende uyuyorum.. Ve sonra.....?

Arkadaşlar bi hayalimi paylaşmak istedim sizlerle umarım beğenirsiniz..:)

Islanılmamış Bir Hayal DamlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin