•Felix
Her zaman ki gibi sabah saat 07.00 de kalkmistim. Evde tek yasiyordum o yuzden kahvaltiyi kendim hazirlamam gerekiyordu. Mutfaga indim ve kasenin icine sut koymaya basladim ardindan icine gevregi koyup masaya ilerledim. Zaten sabahlari pek ac olmuyordum O yuzden pek ozen gostermiyordum.
Kahvaltimi yaptiktan sonra odama geri donup hemen okul formami giyip evden ciktim.Otobusun gelmesine 5 dakika kalmisti ama Jisung hala gelmemisti. Jisung benim cocukluktan beri arkadasim ve bir sokak otemde annesi ile yasiyor. Bu zamana kadar hic kusmedik. Kucuk grubumuz icinde Seungmin de var. Seungmin le ilkokulda tanistik ve O gunden beri ayrilmadik.
Jisung'u merak etmistim cunku o genelde benden once gelip benim yavas oldugumu soyleyip dururdu.Tam bunlari dusunurken otobus sesini duydum ve binip hep oturdugum koltuga oturdum. Jisung'u aramaliydim, asiri merak etmistim.
" Alo,Jisung "
" Efendim lix"
"Nerdesin, bugun neden otobus duragina gelmedin?"
"Ah pardon, annem birakti bugun beni. yeni cocuk gelecekmis onu gormek icin erken gittim .sana soylemeyi unutmusum
ozur dilerim. ""Yeni cocuk mu?"
" Evet sen gelince anlatirim"
" Tamam O zaman gorusutuz"
"Gorusuruz"
Duydugum sesle telefonu kapatip cebime koydum. Yeni cocuk kafama takilmisti ama bosverip disari izlemeye devam ettim.
"Felix, kafani masadan kaldir hoca gorucek simdi" Seungmin'in sesiyle kafami kaldirip tahtaya bos bakislar attim. Bugun gec yatmistim O yuzden uykumu tam anlamiyla alamamistim.Sinifin kapisi acilir acilmaz herkes kapiya dondu. Bir tane cocuk dikiliyordu kapinin onunde. Siyah uzun saclari vardi ve benden uzundu . Sanirim yeni cocuk buydu. Hoca cocugun kenidisini tanitmasini istedi. "Ben hwang hyunjin " dedi cocuk. Tamamen kendini tanittiktan sonra arkamdaki siraya oturdu. Ben Seungmin ile oturuyordum, Jisung ise tek basina onumuzdeki sirada oturuyordu tek oturmasinin sebebi cok konusmasiydi o yuzden hocalar onu oraya oturtmustu. Hoca yine bir seyler anlatmaya baslamisti bende kafami siraya koydum ve kendimi uykuya teslim ettim.
SON
Selamm umarim begenmissinizdir 🤔
Ilk ficim o yuzden biraz acemiyim
Hata gorurseniz uyarin lutfenUmarim guzel olmustur 🤷♀️💌