•FelixBir gun daha hastanede kaldiktan sonra eve gecmistim. Chan hyung ve Minho hyung'a ne kadar gerek olmadigini soylesem de dinlemeyip benimle kaliyorlardi. Ne kadar bana neden yaptigimi sorsalarda asla cevap vermiyordum. Ayrica Hyunjin ile daha yakin olmustuk ve evimin yanina tasindigini ogrenmistim. Arada sirada Hyunjin de evime geliyordu ve iyi oldugumdan emin olup gidiyordu. Hastaneden cikali iki gun olmustu ama hala iyilesememistim
Uyandigimda saat 03.00'u gecmisti, basim catliyordu resmen. Yatagimdan kalkip mutfaga gittim. Ilac kutusunu actim ama agri kesicinin kalmadigini gordum. Tanrim gercekten basim patlayacak gibiydi. Minho ve Chan hyung'u uyandiramazdim o yuzden askiliktan hirkami alip disariya ciktim. Ilac almak icin yuruyordum, bisey dusunmek istemiyordum o yuzden hemen ilaci alip geri donmem lazimdi.
Ilacimi almistim ve eve dogru yuruyordum, saat dordu gecmisti. Hava cok soguktu ve ustumdeki hirka beni sicak tutmuyordu. Dislerim titreye titreye eve girmistim. Eve girer girmez bana sarilan Chan hyungu gorunce sasirmistim, arkadasinda ise Minho hyung vardi. "Felix, nerdeydin? Odumuz koptu burda." Demisti chan hyung "sakin olun sadece ilac almak icin gitmistim,sizi rahatsiz etmek istemedigim icin size haber vermedim uzgunum. " demistim tiz bir sesle ardindan Minho hyung gelip bana sarildi "Felix, bizi rahatsiz etmiyorsun, bize haber vermen gerekiyordu. Bir daha saat kac olursa olsum bize haber ver bebegim. " demisti bende kafami sallamistim sadece. Cok uykum oldugu icin yatacagimi soyledim. Beni onayladilar ve Minho hyung da benimle birlikte uyuyacagini soyledi ve benimle beraber yukari cikti. Minho hyung a sarilarak kendimi uykuya teslim ettim.
Kucuk bir karin agrisiyla uyanmistim. Gozlerimi araladigimda yanimda Minho hyung'u gorememistim, buyuk ihtimal okula gitmisti. Saatte bakmak icin telefonu elime aldim ve saatin oglen iki oldugunu gordum, bir suru cevapsiz arama vardi. Aramaya usendigim icin hastaneye kaldirildigimda acilan gruba yazmistim.
Felix Ben iyiyim. Uyuya
kalmisim.Yazdiktan sonra telefonumu kapatip ilaclarimi icmek icin mutfaga gitmistim. Ilac dolabini acip ilacimi bulup icmistim. Sonra odama donup tekrar yataga yatmistim. Yapacak biseyim yoktu o yuzden tekrar gozlerimi kapattim ve guzel uykuma daldım.
Hyunjin
Sabah Felix hic birimizin aramalarina donmeyince cok endiselendik ama Minho hyung uyuya kalmistir diyerek bizi sakinlestirmisti. Saat iki gibi Felix uyuya kaldigini ve iyi oldugunu söylemişti.Minho hyung hemen ben biliyordum diye ovunmeye baslamisti .
Son dersteydik ve Minho hyungla yan yana oturuyorduk. Minho hyung bizden bir yas buyuk olmasına rağmen ayni sinifdaydik cunku bir onceki yil sinifta kalmıştı. Yanimda oturmasina rağmen Felix'in neyi olduğunu soramamistim, ama buyuk ihtimal sevgilisiydi. Bunu dusunmek neden kalbimde bir agriya sebep oluyordu?
Bunlari dusunurken zil çalmıştı ve herkes toparlanip cikiyordu.
" hey, Hyunjin bizimle gelmek ister misin? Chan hyung ile Felix'e gidecegiz, diger cocuklarda sonradan gelicek film gecesi yapariz diye dusunduk, sen ne dersin?" Demisti minho hyung, tabiki evet diyecektim. "Olur tabi ki hadi gidelim " minho hyung kafasiyla onaylayip siniftan cikip Chan hyungu beklemeye basladik."Hyung, hic gelmeseydin ya bir saatir seni bekliyoruz. Gotum dondu burda " demisti minho hyung isan edercesine "ustune adam gibi bisey alsaydin banane ayrica ben sizden 5 dakika sonra cikiyorum salak bekle bir zahmet" demisti Chan hyung, onlarin ikisi kavgaya baslamisken yurumeye basladik ve nerdeyse Felix"in evine gelmistik ve hala laf dalasi yapiyorlardi. Birden konusmalarinin arasina girdim ve " ben eve gecip ustumu degistireyim, degistirdikten sonra gelirim " demistim ve onlarda 2 saniyeligine kavgayi kesip bana tamam anlaminda bas sallamislardi. Bende gorusuruz diyip yanlarindan ayrilmistim.
Eve girip ustumu degisrimistim ve aklim yine Minho hyungun Felix'in neyi oldugu konusu gelmisti, ya gercekten sevgililerse, olabilirler peki ben neden bunu kafama bu kadar cok takmistim?