"resim odasi"

22 4 5
                                    

•Felix

Omuzuma konulan elle kafami kaldirdim.

"Selam"

"Selam?"

"Adin Lee Felix mi? "

"Evet, neden sordun? "

"Okulu gezdircek kisinin sen oldugunu soylediler. "

"Ah, iyi madem gel gezdiriyim. "

Dedikten sonra ayagi kalktim ve Hyunjin ile siniftan disari ciktik.Hemen ardindan Hyunjin konustu.

"Neden bu kadar suskunsun, tch"

"Ne, ben mi? "

"Evet, disaridan cok sosyal, populer falan gozukuyorsun"

By lafina sesli gulmustum.Cunku bunlar asla olmayacak seylerdi bana asiri komik gelmisti o yuzden.

"Neden guldun? Komik degildi. "

"Bence komikti, cunku bunlar pek mumkun seyler degil. "

"Oyle mi? sasirdim acikcasi"

Sadece burukca gulumseyip yurumeye devam ettim.

Nerdeyse tum okulu gezmistik. Tabi ki o  surecte bolca konusmustuk. Aslinda neden benimle konustugunu anlamamistim. Onun gibi biri neden benimle konusmak istesin ki. Bunlari dusunutken resim odasinin onune gelmistik.

"Burasi da resim odasi istedigin zaman gelip biseyler yapabilirsin, herkese acik. Bir de resim klubu var tabi ki, katilmak istersen bana soylemen yeterli. Resim klubunun baskaniyim da"

"Katilmak istiyorum"

"Ne, oh peki "

"Neden sasirdin?"

"Sey, sadece resim yapan bir tipe benzemiyorsun"

"Uzuldum"

"Ah, ozur dilerim seni kirmak istememistim, sadece oylesine soyledim ozur dilerim. "

"Felix, sakinles saka yapiyorum. Kirilmadim merak etme. "

"Herneyse , klubumuzdeki kisilerin yaptigi resimleri gormek ister misin? "

"Evet, isterim"

Kafami sallayip yurumeye basladim. Hyunjin de arkamdan geliyordu.

Resimlerin sergilendigi yerin onunde durdum ve iceri girmesini bekledim. Hyunjin iceri girdikten sonra bende onun arkasindan girdim ve Hyunjin'in yuzune baktin. Yuzunde bir tebessum vardi ve mutlu gozkuyordu.

"Hey ,bunu kim yapti"

Gosterdigi resme baktim. O benim resmimdi. Bir papatya bahcesini cizmistim, genelde cicekleri cizerim zaten benim ilgi alanimda bu.

"O benim resim. "

"Cok guzel olmus ama neden herkes ayni seyi yaparken Sen neden farkli bir sey yaptin? "

"Cicekleri seviyoeum, onlari cizmek hosuma gidiyor. "

"Bende severim, bir ara beraber cizmeye ne dersin"

Bu soruyu duyunca asiri mutlu oldum, sanki karnimda kelebekler ucuyordu.

"Olur...cizelim"

SON

Merhaba 😲 baya kisa oldu gibi
Umarim sevrsiniz 😁💓

Daisy•hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin