TANITIM

130 9 0
                                    

Rüzgar, çocukluğundan beri Ademoğlu ailesiyle birlikte yaşamaktadır. Ademoğlu ailesi onu kendi çocuğundan ayırmaz, aynı imkanları ona da sunardı. Ademoğlu çiftinin kızları Açelya ise onun en iyi arkadaşı olmuştu. 

Açelya, oldukça popüler ve yaptıklarının sorumluluğunu almayan aklı bir karış havada bir kızdır. Rüzgâr'ın onun arkasını toplamasına alışmıştır.

Kısaca ailede Anneanne Suzan dışında herkes onu sever. Suzan ise her zaman onu dışlar ve aileden olmadığını dile getirir. Onun tarafından besleme muamelesi bile görmüştür.

İki genç, çocukluktan beri tanıştıkları için hep aynı ortamlarda büyümüş ve arkadaş olmuşlardı.

Açelyanın en az onun kadar popüler bir sevgilisi vardır. Ozan, okul başkanıdır ve herkese karşı iyi davranır. Sevgilisinin aksine sorumluluklarının bilincindedir. 

Bir akşam sevgilisinin ısrarlarına dayanamaz ve içer, önce kendinden sonra Rüzgarın içinden geçer.

Rüzgar sabah uyanınca  yaptıkları hatayı fark eder ve oradan uzaklaşır. Sabah baş ağrısıyla uyanan ozan yalnız olduğunu fark eder. Biriyle birlikte olduğunun farkındadır ama o kişiye dair hiçbir şey hatırlamaz. 

Pişmanlıktan içi içini yerken Açelyadan ayrılır. Artık tek amacı o gece birlikte olduğu kişiyi bulmaktır. Kokusundan başka hiçbir şeyini hatırlamadığı ama ona bambaşka duyguları yaşatan o kişiyi ne pahasına olursa olsun bulacaktır.

Bir de okulun zorbası Kaan vardır. Rüzgâr'a cehennemi yaşatan bu oğlanın da olayların içine girmesiyle işler iyice sarpa sarar.

Rüzgar kaçar, Ozan kovalar ama kendilerini hiç hesaplamadığı olayların içinde bulacaklardır. 

İlişkiler sınanacak, aile bağları sorgulanacaktır. Aşksa hiç olmadık kişilere en sakıncalı haliyle sunulacaktır.

Aşkın SAKINCALI Haline Hoşgeldiniz....

Tehlikeli İlişkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin