Inainte sa atace,Shen le-a spus lui Kennen si oamenilor lui(6 la numar)despre misiunea lui.In toiul nopti au atacat.
Soldati luati prin surprindere,au fugit.
Kennen si-a folosit o abilitate,a ajuns langa ei,i-a lovit pe doi cu un fulger in cap iar pe un al treile la ucis cu 4 cutite bine aruncate.Shen se lupta cu un soldat noxian destul de puternic cand,a aparut Swain,care cu o abilitate a aruncat un rand de ciori care s-au transformat in pumnale catre Shen.....Dar din senin,un soldat din oameni lui Kannen a sarit,intraind in el cutitele.
-Trebu...trebuie sa i..iti duci misiunea l....l...la bun sfarsit
Dupa care zambi catre Shen,si cazu jos mort.Shen,furios,s-a napustit catre Swain ne dadand importanta soldatilor care il atacau de la spate.Apucase si ii face o taietura adanca pe mana si una pe piept,cand Swain a fugit.Shen l-ar fi prins din urma,dar 3 soldati sau napustit asupra lui.A doborat unul dar ceilalti doi probabil l-ar fi doborat pe Shen daca nu ii sarea Kennen in ajutor.Batia a luat sfarsit.3 oameni de ai lui Kennen au murit,iar ei au facut 3 cruci care l-au infipt in pamant,scriind numele celui care a murit iar corpurile lor fiind ingropate in pamant,fiecare sub crucea lui.Soldatul care si-a dat viata aparandul pe Shen era Dwein,un tanar priceput.Shen isi puse atunci in minte,ca nu va incheia misiunea pana nu il va razbuna pe Dwein.
Ziua urmatoare,si-au mutat tabara in tabara noxienilor care au invins-o...Kennen si Shen erau tristi..la fel si oameni lui Kennen..si Irelia va fi trista cand va afla.Am uitat sa va spun,dar Shen a trmis-o pe Irelia la vanatoare,chiar daca puterea ei este foarte mare si i-ar fi ajutat in lupta.A fost o zi grea..si-au pierdut 3 prieteni,dar se apropiau,putin cate putin,de indeplinirea misiuni.-DACA VOI SUPRAVIETUI SA TERMIN MISIUNEA,O VOI TERMINA IN NUMELE CELOR CARE AU MURIT SI VOR MURI IN ACEEASTA MISIUNE!Odihniti-va in pace....camarazi mei.Dupa ce Shen spuse aceste cuvinte,s-au dus la culcare,toti inafara de Kennen,care trebuia sa o astepte pe Irelia si sa se asigura ca Irelia va ajunge cu bine in noua lor tabara.
CITEȘTI
League of legends stories:Ionia vs Noxus
AdventurePovestea unui explorator de a supravietui intre copaci si asi duce la bun sfarait misiunea!