Dupa o vreme de mers,Shen si Kennen ajunsera la rau.Umplura cateva sticle cu apa dar cand vroiau sa o umple pe ultima un lup a sarit din tufis.Kennen a aruncat un cutit din care ieseau fulgere in lup iar el cazuse.Shen sa apropiat sa il studieze.Era un lup mare.Atunci cand a fost la jumatate de metru de el,lupul a sarit,muscandu-l pe Shen adanc de mana,dar Shen,cu cealalta mana,si- scos katana si i-a infiso in cap.
-Esti bine?intreba Kennen
-Sunt inregula,dar mana a inceput sa imi amorteasca.
Kennen se uita la colti lupuli si vazu ca aveau otrava pe el
-Un lup otravitor?!Ce naiba?intreba Shen
-A fost unul din experimentele noxienilor,spuse Kennen
-Ce experimente?intreba Shen nedumerit
-Noxieni au luat multe animale captive si le-au supus la diferite experimente,iar animale au devenit mutante.Se poate sa dam si de un sarpe mai mare decat un lup,care sa aiba si aripi de exemplu.
-Cat de crud..spuse Shen
-Stiu,il aproba Kennen.Experimentele au fost intezise,dar ma tem ca cineva inca le continua in secret.Trebuie sa fim atenti.Lupul a fost ceva usor,deci sa speram ca nu vom da de alti mutanti.
-Hai sa ducem lupul in tabara.Putem sa ii folosim blana pentru diferite lucruri si sa ii extragem otrava pentru a pune-o pe sabile noastre,spuse Shen
-Buna idee!spuse Kennen,si lua lupul mort in spate.Cand au ajuns la trib,Irelia si ceilalti au fost uimiti de lupul mutant.Kennen le explica celor din tabara despre experimentele acestea,cat timp Shen merse sa verifice capcanele.
Doua dintre ele au fost declansate,dar de catre doi iepuri,care ii lua vrand sa ii duca in tabara.Cand ajuse in tabara.........TOTUL ARDEA!
CITEȘTI
League of legends stories:Ionia vs Noxus
AdventurePovestea unui explorator de a supravietui intre copaci si asi duce la bun sfarait misiunea!