Irelia a ajuns la miezul nopti.Keneen i-a povestit tot despre lupta Ireliei,care s-a intristat cand a auzit despre cei 3 care au murit.
-Dwein,ii spuse Kennen Ireliei,era un baiat bun.Mereu se sacrfica pentru echipa,chiar daca era ranit nu renunta sa ne ajute..si-ar fi dat viata pentru orice prieten.Odata,a fost grav ranit,nu isi mai puteam misca aproape deloc mainile,dar cand tabara noastra a fost atacat de un urs,Dwein la ucis cu un pumnal care il tinuse cu dintii...
-Imi pare tare rau de el...spuse incet Irelia
-Acum,e timpul sa ne odihnim.Hai sa dormim si noi,ca imi e tare somn decand te-am asteptat.Ziua urmatoare,fiecare a inceput sa cauta pentru vreo urma,un semn care le-ar indica ca sunt pe drumul cel bun catre baza noxienilor.Dupa jumatate de ora de cautare,un soldat de al lui Kennen a gasit intr-o haina dea unui noxian de acolo o harta.Pe aceea harta era si drumul catre baza noxienilor.
-Bravo!Bine facut! Il felicita Kennen pe soldatul care gasi harta.
-Se pare ca suntem pe drumul cel bun..pana la baza noxienilor mai avem de infrant 4 tabere...-Adevarat.Daca afla cineva ca am atacat tabara ne vor ataca cu siguranta.Mai bine am pune niste capcane.
Fiecare a mers intr-o parte a corpului si au setat capcane.Capcane simple,o ata intinsa de la un copac la altul care,daca o calcai,iti cadea un sac plin cu pietre in cap.Sacul din copac era bine camumflat.Oricum,daca cineva s-ar concentra mult,ar vedea cu greu firul de ata.Dupa 2 ore,capcanele au fost setate,iar Irelia a facut din nou de mancare.Niste carne de peste,cu putin orez si ceva fructe care le-a cules.
-Kennen,spuse Shen dupa ce mancase pe saturate
-Da?
-Hai cu mine,trebuie sa gasim o sursa de apa apropiata
-Ai vreo idee unde o putem gasi?intreaba Kennen
-O sa cautam prin impreurimi.Stiu un rau cu apa potabila,dar e destul de departe.Daca nu gasim pe aproape,mergem la raul aceela si o sa luam niste apa.
-Bun..cand pornim?
-Chiar acum,nu o sa ne ia mult.
-Ce prostovani sunteti,spuse Irelia pe un ton dragut
-De ce?Intreba Kennen curios
-Ati uitat ca am gasit harta aia in haina unui noxian?Uitati-va pe harta unde este un rau aproape,spuse Irelia
-Aa..da.Am uitat.Mersi ca ne-ai amintit.Unde e harta?intreba Shen
-La mine in rucsac!ii raspunse unul dintre oameni lui Kennen,dandu-i harta
-Mersi.Uite,e un rau la vreo 400 de metri.Sa pornim!Spuse cu multa incredere Shen
CITEȘTI
League of legends stories:Ionia vs Noxus
AdventurePovestea unui explorator de a supravietui intre copaci si asi duce la bun sfarait misiunea!