Deniz'le beraber merdivenlerle sınıfa çıkarken Eylül'le Su arkamizdan geliyordu. Sonunda sınıfa geldik iceri girdik ve hocayi bekledik. Ben simdi bir Kimya dersi nasıl gecer diye dusunurken hoca iceri geldi. Bu sefer dersi dinleyecektim ya da dinlemeye calisacaktim. Bence kesinlikle kimya yabanci dil kategorisine alinmali. Bi ara gozum Deniz'e kaçtı. Deniz surekli Su ile Eylül'un olduğu tarafa bakıyordu. Bende ilk defa dikkatlice onlari suzdum. Su orta boylu kahve gözlüydu gözü parliyordu galiba lens takiyordu. Sacini duzlestirmisti. Eylül'e baktığımda o daha güzeldi. Saci kumraldi. O Su'dan biraz daha uzundu. Yuzu neredeyse kusursuzdu. Dikkatkice baktim yuzunde hic makyaj yoktu. Sasiridim. Ona bakarken birden bana döndü. Ne yapacagimi şaşırdım. Hemen dersi dinliyormus gibi yaptim. Gerci iyi oyunculuk yapamam ama umarim inanmistir. Sonunda kimya dersi bitmişti. Bu sefer Eylül ile konusacaktim. Yanima Denizi de alacaktim ama o cok cekingen olduğunu söyledi bende israr etmedim. Onlari kantinde buldum. Benim geldiğimi görecek olacak ki niye geldin buraya der gibi bakti. Bende hemen mevzuyu anlattim. O da konusmamdan etkilenecek olacak ki beni affetti. Su ile de tanistiktan sonra Deniz'i yanıma cagirdim. Deniz ilk bas gelmedi ama sonra mecbut kalio geldi. Iyi okulun ilk gunu bir arkadaş grubum olmuştu. Benim dersim yoktu onlarada sordum onlarin da yokmuş. Bende ileride ki kafeye gitme teklifinde bulundum. Onkarda kabul etti. Bu durumdan en memnun Deniz gibi görünüyordu. Kafeye vardigimizda birbirimizin telefonlarını aldik. Uzunca konuştuk. Baya iyi arkadaş olmustuk. Ama ayni seyi Denicz'le Su icin soylemezdim. Cunku bence Su da Denize karsi boş değildi. Tamam bu iyi haberdi. Haftaya sozlesmistik. Benle Deniz Eylül ile Suyu alip sinemaya gidecektik. Zaten Eylul ile Su aynı evde yasiyormus. Deniz de tek başına yasiyor. Benim ailemde bana ev bulunca memlekete gidecek zaten. Galiba ev isini cozmustum. Denizle beraber kalabilirdim. Bu fikir Denizi de tatmin etmisti. Eylül "Aa zaman ne cabuk gecmis gec oldu ben gidiyorum." dedi. Ondan sonra herkes evine gitti zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Hayaller
RomanceOkulun ilk günü olan şeyler hayatina yansir mi? Belki yansimaz ama bu kitapta olanlari gormen gerekir.