Lee ve Jisung odaya çıkmışlardı.
"Anlatır mısın artık??"
"Geç otur,"
Lee'nin dediğiyle Jisung çalışma masasındaki sandalyeye oturmuştu ve Lee devam etti.
"Okulun müdürü sahte intihardan haberi olacak ve herkese bunu söyleyecek yani duyuru yapacak."
*yazar: mantık olarak sıkıntılı olabilir ama takmayın*
***
Aradan 5 ay geçti yaz tatili girmişti ve yaz tatili bitiyordu Lee okula tekrar girmesi gerekiyordu. Ha bu arada müdür kabul etmişti.
Lee kimliğindeki Minho'yu Know olarak değiştirmek istediğini söyledi babasına. Babası onu dinliyordu, umursuyordu, annesi gibi değildi.
"Tamam gidelim."
"Teşekkürler baba."
"Rica ederim."
Arabaya bindiler ve nüfus müdürlüğüne gittiler. Çok fazla insan vardı ama buna rağmen ismini değiştirmeyi başardılar. 1 hafta içinde yeni kimliğin geleceğini söylediler.
"Teşekkürler yine, bu yıl okula kayıt olmam lazım tekrardan."
"Çok geri kaldın."
"Evet üniversiteye gitmeyeceğim zaten gerek yok yani"
"Ah, neden?"
"Öyle istiyorum basketboldan ilerlerim."
"Hmm, peki."
***
İ
ki Lee, Lee Know'un okuluna geldiler ve yazılmak istediğini söylediler. Müdür kabul etmişti ve Lee Know olarak kaydedilmişti.
Okullar açılana kadar yüzüyle fazla ilgilenmişti 5 ay öncesine kadar sivilce kaynayan yüzü artık pürüzsüzdü, kilo vermişti, dövüşte gelişmişti, ve basketbola çalışmıştı.
Yeni okul forması aldıktan sonra artık eve gelmişlerdi.
Lee, jisung'ı çağırmıştı.Jisung geldiğinde konuşmaya başladılar. Jisung, Lee'nin okuluna geldiğini söylemişti. Bu daha iyiydi.
________
ÇOK MANTIKSIZ BIR BÖLÜM OLDU VE KELIME SAYISI ÇOK AZ :(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lee is back
FanfictionOkulda zorbalığa uğrayan Lee minho'nun intihar haberi okulu kasıp kavurmuştu bazıları ileriye gittikleri için üzülürken bazıları mutluydu... Okula gelen Lee Knowdan haberleri yoktu