2 saat geçmişti ve antrenmanları bitmişti. Jisung bitmesine biraz sevinmişti açıkçası Lee, Jisung'ın yanına geldi.
"Güzel oynadım mı?"
"Hmm gerçekten güzeldi"
"Teşekkürler!"
"Lee, acıktım."
"Cidden mi?"
"Evet.."
"Gel yemek yemeye gidelim."
"YEEEYYY, SENI SEVIYORUMM!"
Lee her jisungdan seni seviyorum lafını duyduğunda karnında kasılmalar oluyordu.
"Tamam, tamam hadi gidelim."
Jisung ile Lee kalkıp spor salonundan çıktılar. Yavaş yavaş yürümeye başladılar.
"Eee, Lee nasılsın?"
"Mükemmel mükemmel sen?"
"Ben de öyle işte."
"Iyi güzel"
*yazicak bir şey bulamayinca yazarın yazdığı seyler*
Yemek yiyecekleri yere gelmişlerdi. İkiside güzel bir ramen söylediler ve biraz kimbap. Söylediklerinin yanında birazda kimchi gelmişti.
"Teşekkürler Lee!"
"Know."
"Ha, he şey, evet Lee know, evet."
Lee güzelce bir kahkaha atmıştı.
"Tamam, tamam istediğin şekilde seslen."
Yemeklerini yemeye başladılar. Jisung sürekli çok güzel olduğunu dile getirip yemeye devam ediyordu. Tabii her çok güzel olduğunu söylediğinde de teşekkürü yanına ekliyordu.
"Teşekkürler Lee!"
"Know demeli miydim?" (Kafanız karışmasın bunu han söylüyor)
"Ahh gerek yok dedim ya istediğin gibi seslen diye."
"Pekii, tekrardan teşekkürler."
"Tamam, tamam rica ederim."
Jisung kalktıklarında hemen Lee'ye kocamam sarıldı. Lee karşılık verdi ve öyle bir süre durdular.
"Hadi, çekil çekil."
Hayır bunu utandığından söylememişti asla. Hayır yani söylemedi o yüzden. Off tamam kabul ediyorum utandığı için söyledi bunu.
Jisung hemen geri çekildi ve konuşmaya başladı.
"Çekildim, çekildim de sen kızarmışsın..!"
"Peff, sus sus olmadı öyle bir şey olmadı."
Lee bunu dedikten sonra Jisung'ın poposuna vurdu.
"Ahh, napıyorsun ya acıdı."
"Aaa arkadaşımsın vurmakta ayıp olmasın yani."
"Of Lee ya!"
Jisung bi 15 dakika boyunca şakasına trip atmıştı sonra zaten otobüs durağına gelmişlerdi.
"Ben oturacağım sen ayakta dur."
"Ama Jisung hala trip mi atıyorsun ya."
"Hmm, bir düsüneyim... Hayır geç otur."
"Teşekkürler naeagi!" (Bebegim dwmwk ciceklwrim)
"Neler diyor senin dillerin bey?!"
Bir süre konuşup güldükten sonra otobüs gelmişti otobüse bindiler ve ilerlemeye başladılar kendi duraklarına geldiklerinde otobüsten çıkar çıkmaz Jisung kendini yere atmıştı.
"Çok gerici, çok kalabalık, herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum çok kötü."
Jisung ağlamaya ve nefes alamamaya başlamıştı.
Lee ona hemen yardım etmeye çalıştı kaldırıp, yürüdü durağa oturttu ve kendisi yan taraftaki markete gitti bir şişe su aldı ve Jisung'ın yanına gitti."Jisung hadi iç bu suyu.."
Jisung, Lee'nin elindeki suyu hemen titreyen elleriyle aldı ve içmeye başladı.
"Lee eve gidelim lütfen."
"Tamam gideceğiz hadi gel koluma tutun."
Jisung Lee'nin eline tutundu ve yürümeye başladı.
Biraz yürüdükten sonra Jisung'ın evine gelmişlerdi.
Lee Jisung'ı eve güzelce teslim ettikten sonra kendisi eve gitmeye başlamıştı.______________
Jisung'ın isacta anksiyetesi tuttuğunu öğrendikten sonra içim öyle bir acıdı ki geçmiş olsun bebegime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lee is back
FanfictionOkulda zorbalığa uğrayan Lee minho'nun intihar haberi okulu kasıp kavurmuştu bazıları ileriye gittikleri için üzülürken bazıları mutluydu... Okula gelen Lee Knowdan haberleri yoktu